Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jänskiä horoskooppeja  (Luettu 6993 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« : 24.02.2017 15:14:06 »

Heko heko.

http://horo.fi/
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 890



Profiili
« Vastaus #1 : 24.02.2017 16:23:03 »

Jousimies (22.11-21.12)
Kun rahasta on kyse, on Hippokrates väärässä. Ja mitäpä pederastiaa harrastaneet kreikkalaiset ymmärtäisivätkään vakuutuslääketieteen tai sotilaslääketieteen hienouksista. Kun muun lääkärikunnan mielestä potilas on pysyvästi halvaantunut ja vakavasti masentunut, voi Jousimies potilasta näkemättä arpoa diagnoosiksi lievän ja ohimenevän liikuntarajoitteen joka johtuu urheiluharrastuksesta. Maanpuolustuksellisesti taas 39 asteen kuume ei haitannut Talvisodassakaan, rauhan aikana moista tuskin huomaakaan; KP. Oman klinikan pyörittäminen ja tupakkateollisuudelle lausuntojen jakaminen ovat Jousimiesten mieliharrastuksia, mutta olisihan elämä kuivaa ilman kiiltokuvamaista perhettä ja tärkeitä kavereita, joille voi määrätä – ohimenevästi tietenkin– keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä.

Motto: ”Medisiina on hyvä ajatus, mutta eihän se elätä.”
Tällä viikolla: Suomen Hiihtoliitto tarvitsee ammattiapuasi, sillä plasmalaajentajat ovat lopussa.

 Grin Grin

Näitä huumoriskooppeja on ollut joskus täällä, mutta tuolta ne löytyy kaikki. Kätevää
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #2 : 25.02.2017 11:50:34 »

Service unavailable sanoo mulle.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3 : 13.03.2017 09:02:49 »

VMP sanon uglystupid2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 890



Profiili
« Vastaus #4 : 31.03.2017 14:08:55 »

6.huoneen painotus kartallani viittaa lääketieteeseen ja haaveilinkin pitkään lääkärin ammatista. Jopa kirurgin  Shocked mutta matematiikka ja kemia oli liian heikkoja tuolle uralle. Enkä tiedä luonteestakaan. Nykyään en pysty katsomaan edes sairaalasarjoja  crazy2

Niin sideerisesti olen skorppari ja sideerisen skorpparin kuvaus on ollut mielestäni vielä tylympi mitä trooppisen... Mitä jousimiestä ghede sinulla on pregekartalla tällä hetkellä?
« Viimeksi muokattu: 31.03.2017 14:10:32 kirjoittanut meryem » tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #5 : 31.03.2017 22:42:42 »

Sama täällä meryem. En pysty nykyään katsomaan jostain syystä oikein yhtään mitään sarjoja tai ohjelmia. Enkä edes tiedä mistä se johtuu...ehkä yleisestä ahdistuksesta. Tämä nyt vain näin sivumennen sanoen. Toisaalta olen kyllä seurannut liikaa Trumpin toilailuja. Onhan mulla kyllä tuo Saturnuksen paluu meneillään ja se kyllä tuntuu ihan fyysiselläkin tasolla.

Progekartalla mulla on aurinko ja merkurius yhtymässä jousimiehessä. Nuo sideeriset tai tähtikuvioihin perustuvat tulkinnat lienevät melko vanhakantaisia, joten niitä ei kannata ottaa liian kirjaimellisesti. Huh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: