Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toivottomasti ihastunut- tuntemattomaan  (Luettu 19902 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« : 09.02.2017 01:16:19 »

Hei hoi ja apua.

Haluaisin tietää, että onko täällä kellään vastaavia kokemuksia. Olen vihdoin ja viimein myöntänyt itselleni, että olen ihan palavasti ihastunut tai kiintynyt tms. erääseen henkilöön, jota en oikeasti edes tunne. Minulla on kuitenkin hyvin vahva kuva siitä, millainen tämä ihminen on, sillä hän kirjoittaa työkseen ja näistä teksteistä käy hyvin ilmi hänen persoonansa. Olen puhunut hänen kanssaan kerran, enkä ole tosiaan varma muistaako hän sitä. Tämän jälkeen olen törmännyt ko.henkilöön pari kertaa, ja ollaan vaihdettu vain katseita, jotka tuntuivat todella merkittäviltä. Noh, nyt kun olen myöntänyt tunteeni, ja ottanut asian käsittelyyn, päätin konsultoida tähtiä. En tiedä hänen syntymäkellonaikaa, mutta päivän perusteella olen saanut melko hyvät tiedot jo. Haluaisin kuulla, mitä mieltä te olette näistä kuvioista; voiskos tässä olla jotain takana, vai onko tämä tyypillistä DC  kalat- haihattelua, mitä myönnän harjoittavani melko runsaasti.  :Smiley

tässä vasemmalla omat planeettani, oikealla hänen:

 aurinko  aspect_tri  aurinko  pluto
                 aspect_sex  kuu  neptunus
                 aspect_squ  mars venus  uranus  chiron
                  aspect_con Psyche (en jaksa kaikkia asteroideja kirjoittaa, mutta koen Psychen itselleni tärkeäksi, sillä se on
                                                   0ast.  aspect_con DC radixillani)
                 
 kuu        aspect_sex  merkurius
                 aspect_con  saturnus
                 aspect_squ  venus
                 puolineliö  pluto
                 aspect_tri  chiron

 merkurius  aspect_tri  mars venus
                    aspect_opp  jupiter
                    1,5neliö  kuunsolmu

 venus  aspect_inc  aurinko
               aspect_tri  merkurius venus chiron
               aspect_squ  pluto
 mars    aspect_opp  merkurius
               aspect_tri  mars  saturnus  kuunsolmu
               aspect_squ  pluto

 jupiter  aspect_con  merkurius
                Q  kuunsolmu

saturnus aspect_tri  venus mars
                 aspect_sex  uranus
                 1,5 neliö  saturnus 
             
 uranus   aspect_opp  merkurius
                 aspect_tri  saturnus kuunsolmu chiron
                 aspect_squ  pluto

neptunus  aspect_tri  mars saturnus kuunsolmu chiron
                  aspect_sex uranus

pluto       aspect_opp  mars chiron
                 aspect_con uranus

kuunsolmu  aspect_tri aurinko  pluto
                    aspect_sex  kuu
                    aspect_squ  mars uranus chiron
                    aspect_sex  neptunus
                    aspect_con Psyche

askendentti aspect_squ  kuu aurinko neptunus
                     aspect_tri mars  chiron
                     aspect_con  saturnus

MC               aspect_con  aurinko
                   aspect_opp  kuu neptunus     
                   aspect_tri  saturnus             
                   aspect_sex jupiter
                   aspect_squ kuunsolmu

Vertex          aspect_tri merkurius
                    aspect_squ  venus
                   

Tuossa noi isoimmat aspektit, jotka pystyy tietämään ilman tarkkaa syntymäaikaa. Lisäksi asteroidien kanssa jne, on joitain aika jänniä juttuja, ja tuolta löytyy myös pienempiä aspekteja joita en jaksanut kaikkia kirjoittaa.

Tuli myös vähän pupu pöksyyn, kun Cafe Astrologyn yhteensopivuus-laskurin ( https://cafeastrology.com/synastry-2.html) mukaan pisteitä tuli 53. Darkstar Astrology (http://darkstarastrology.com/horoscope-compatibility-test/) väittää, että yli 26 olisi "soul mate". Tiedä häntä. En tietenkään voi tuota tarkkaa lukua tietää, kun ei ole kellonaikaa tiedossa, mutta "negatiivisin" mahdollinen tulos (jos lasken kaikki miinuspisteet, mitä voi vielä lisäksi tuohon koitua) olisi 35, eli ei tosiaankaan huono sekään. Sitten ne mahdolliset lisäpisteet mitä tarkka kellonaika voisi tuoda, jätin laskematta.

No, joka tapauksessa, olisi kiva kuulla kommenttia että olenko ihan pöpi (välillä tuntuu siltä), vai voiskos tällaisilla "alkupaloilla" olla jonkin jännän äärellä.  Wink

Kiitos kaikille jotka jaksoitte lukea tämän läkähdyttävän selonteon.  Cheesy
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 09.02.2017 09:49:17 »

IKINÄ EN OLE SANONUT ETTÄ ON VÄÄRIN FANTASIOIDA TUNTEMATTOMISTA IHMISISTÄ!   police knuppel2 idiot2

Enkä tykkää siitä että minun sanomisistani kirjoitellaan vaihtoehtoisia faktoja.

Olen VAIN sanonut, että itse en halua tehdä niin.
Koska hengellisyyteni peruspilari on "näpit irti toisten vapaasta tahdosta" en ylipäätään viljele oikein/väärin dualismiharhaa, vaan kerron mieluummin vain syy-seuraussuhteista, koska se on neutraalia eikä ota kantaa mihinkään moraali- ym. asiaankuulumattomiin juttuihin.

Mutta joo:
Rakastuneiden ajatusten ajattelu tuikituntemattomasta ja fantasioiden pyörittely päässä tuikituntemattomasta aiheuttavat ihan tismalleen saman hormonimyrskyn kehossa, kuin oikea rakkaussuhteen alkuvaiheessa tuleva hormonimyrsky. Pahimmillaan moinen voi johtaa lähes stalkkaamista muistuttavaan käyttäytymiseen ja vähintään se haittaa jos joku oikea suhde fantasioiden kohteen kanssa sattusi syntymään, koska silloin ollaan sen hormonimyrskyn osalta tätä  tavallaan "edellä" ja se voi vaikuttaa ihan käyttäytymiseenkin tavalla, joka ei ole eduksi mahdollisen suhteen syntymiselle.

Siitä syystä en ITSE harrasta sitä että fantasioisin oikeista olemassaolevista ihmisistä - varsinkaan sellaisista joita oikeassa elämässä saatan tavata, saati sitten näen joka päivä töissä.   Saman kivan tunteen saa myös pyörittämällä mielikuvitusromansseja mielikuvitusystävien kanssa.

Mutta en todellakaan halua kieltää arvokasta oppimiskokemusta siitä miksi moinen ei kannata niiltä, jotka haluavat sen kokea.  Wink Cheesy
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #2 : 09.02.2017 10:38:51 »

Noniin, täällähän on tiukkaa debattia jo aamusta.  Cool kiitos kaikille vastanneille! Oon pyöritellyt tätä asiaa vähän aikaa mielessäni, ja mietin, että näiden fiilisten katsominen suoraan silmästä silmään saattaisi auttaa ns. "pääsemään eteenpäin" nopeammin. Kieltämisellä en ole toistaiseksi päässyt yhtään mihinkään. Niin ja tilanne nyt reaali-maailmassa ei ole kyllä mitenkään sillä tasolla että haluaisin mitään tunnustuksia alkaa tekemään.  laugh

Itseäni kiinnostaisi lähinnä siis astrologian kannalta, että mikä aiheuttaa tällaisia tilanteita. Ja onko tämä yksipuolista vai jaettua jne. Itsellä pomppasi nyt ainakin nuo todella voimakkaat  pluto- kuviot silmään, ne ei ainakaan mihinkään hirveään kevytmielisiin fiiliksiin viittaa.  :Smiley Löytyykö muita tulkintoja?
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 09.02.2017 14:03:55 »

minulle oli jäänyt mieleen sinun tuomitseva asenne, ajatus. sun sanamuotoja en muista

Ja siinä se ongelma onkin, "tuomitseva asenne" on sinun omavaltainen tulkintasi asiasta.
Jos sinusta tuntuu tuomitsevalta se että kerron miten itse elän ja perustelen miksi, niin aika jännäksi menee.

Minun KAIKISSA viesteissäni on tämä allekirjoitusteksti, ollut jo vuosia juuri tästä syystä. Olennainen osa lihavoitu:

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.

 Wink Grin

Juuri näiden tilanteiden vuoksi olen tuota allekirjoitusta pitkään käyttänyt, mutta sitä ei kukaan ilmeisesti lue...

Minusta on hirveän hämmentävää jos se että kerron mitä ITSE en tykkää tehdä ja se että kerron vielä perusteuin MIKSI en itse tykkää niin tehdä - sillä VAIN sillä tavoin olen tästä aikaisemminkin kirjoittanut -  tulkitaan aivan päin honkia sellaiseksi että tuomitsen kaikki jotka eivät tee samalla lailla. Minun hengellisyyteni AINOA sääntö josta kaikki muut säännöt johdetaan on "näpit irti toisten vapaasta tahdosta" ja siihen ei oikein tuomitseminen kuulu...
« Viimeksi muokattu: 09.02.2017 14:17:17 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 09.02.2017 16:31:06 »

Asia tuli täysin selväksi, kiitos siitä:
On siis ok lukea omiaan toisen rivien väliin ja kirjoittaa luulonsa/arvauksensa tänne vaikka jokaikisessä viestissä on asiasta varoitus, mutta ei ole ok kertoa että rivienväliin lukeminen meni pieleen ja muistuttaa siitä että se varoitus siellä on.  Grin 2funny

(Vinkki 1: Se sinun paha olosi tuli siitä mitä ihan itse ajattelit asiaa koskevasta kirjoituksestani.
Vinkki 2: Jos et ole ihan varma mitä jollain tekstilläni tarkoitin, kannattaa kysyä, ei arvailla)

En minäkään näitä jaksaisi ja se on yksi syy siihen miksi enää harvoin tällä foorumilla viihdyn, täällä on huomattavasti suurempi osuus rivienväliinlukijoilta kuin muilla foorumeilla joilla silloin tällöin kirjoittelen. Ja se on myös syy tuohon viestieni allekirjoitukseen rivienväliinluku-varoituksineen, mutta jostain kumman syystä se osa viestistäni jää usein lukematta.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #5 : 09.02.2017 19:45:39 »

olen pahoillani kun olen pilannut fooruminautintosi olemassaolollani

Hmmmm... taitaa olla eräs toinen, joka pilaa monien fooruminautinnon...
Mutta ei siitä enempää.

Go, Sinikiviuhko, go!
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #6 : 09.02.2017 19:51:24 »

Ai niin, otsikon aiheesta piti sanomani jotain.

Kyseinen henkilö on todennäköisesti vanha rakkaus - tai soulmate. Se, onko tarkoitus tässä elämässä kohdata syvemmin, onkin jo ihan eri juttu.
Eikös kuitenkin kaikki positiiviset ole hyväksi? Kunhan et anna muun onnen kulkea ohitsesi. Mitä, jos vaan ihan kympillä nauttisit ihastumisen tunteesta? Se saattaisi magneetin tavoin vetää puoleesi sellaisen kohteen, jolle voisit osoittaa tunteesi. Tai sitten vedät sillä puoleesi tilanteita hänen kanssaan.

Kaikella on tarkoituksensa. Ehkä tämä tapaus avaa sinua ja sydänsakraasi johonkin uuteen?
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #7 : 09.02.2017 23:04:42 »

Fawnette

miehen aurinko täysikuu- neptunus sun  keskitaivas IC akselilla olis mun mielestä noista se juttu jos yhden vain saisi sanoa

samat neliössä sun ASC DC akselille

Joo, tuo vaikutti aika merkittävältä omaankin korvaani. Tuosta vaan lukee vähän harvemmin, kun tosi usein korostetaan tuota AC-DC- akselia. Mulla oli aikasemman kumppanin kanssa myös jotain tapahtumaa (konjuktioita) tuolla MC-IC:llä, joten ehkäpä tuo akseli jotenkin resonoi jotain.  :Smiley

Ai niin, otsikon aiheesta piti sanomani jotain.

Kyseinen henkilö on todennäköisesti vanha rakkaus - tai soulmate. Se, onko tarkoitus tässä elämässä kohdata syvemmin, onkin jo ihan eri juttu.
Eikös kuitenkin kaikki positiiviset ole hyväksi? Kunhan et anna muun onnen kulkea ohitsesi. Mitä, jos vaan ihan kympillä nauttisit ihastumisen tunteesta? Se saattaisi magneetin tavoin vetää puoleesi sellaisen kohteen, jolle voisit osoittaa tunteesi. Tai sitten vedät sillä puoleesi tilanteita hänen kanssaan.

Kaikella on tarkoituksensa. Ehkä tämä tapaus avaa sinua ja sydänsakraasi johonkin uuteen?

Viisaita sanoja myös! Näin olen yrittänytkin mennä tässä nyt, antaa näiden juttujen tulla ja mennä. En jaksa nyt oikeastaan edes vaivata päätäni sillä, että pitäisi pakonomaisesti olla kehittelemässä jotain tällä fyysisellä tasolla. Tavallaan uskon, että se tärkein kuitenkin tapahtuu jossain syvemmällä ( tai "korkeammalla"). Yritän siis kohdella itseäni ja sydänchakraani suuremmalla myötätunnolla ja lopettaa itseni sättiminen, tai tunteiden kieltely yms.  smitten
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #8 : 10.02.2017 15:28:42 »

Voi myös sattua niinkin kuten mulle - 10 vuotta fanitin erästä artistia kunnes lopulta otin häneen yhteyttä ja seuraavassa hetkessä olinkin puolivahingossa mennyt pokaamaan kyseisen henkilön. Seurauksena ulkomaanmatka ja kaksi sangen romanttista yötä. Oli muuten luonnossa jotain 10 kertaa hyvännäköisempi kuin kuvissa ja videoissa, mikä tuli suorastaan hämmentävänä yllätyksenä, kun on tottunut näkemään lähinnä huonoihoisia, ohuthiuksisia suomalaisia. Lips Sealed
« Viimeksi muokattu: 10.02.2017 15:30:22 kirjoittanut Corvus Leonis » tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #9 : 13.02.2017 19:48:54 »

jota en oikeasti edes tunne. Minulla on kuitenkin hyvin vahva kuva siitä, millainen tämä ihminen on, sillä hän kirjoittaa työkseen ja näistä teksteistä käy hyvin ilmi hänen persoonansa.

Toivottomasti ihastunut -tekstiin.

 jupiter  aspect_con  merkurius
oisko vielä retro  :Smiley

Terävä havainto! Tästä kielii ehkä myös hänen  kaksoset aurinko  aspect_con meikäläisen  kaksosetkeskitaivas .. henkilö tulee "näkyväksi" nimenomaan sanojen kautta.. coolsmiley  :merkurius:retro? Tarkoitatko jommankumman radixilla, vai esim.transiittina?
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 13.02.2017 20:37:58 »

Harmi kun lainasit, täytyy poistaa alkuperänen..

Tarkotin sun Jupiteria.
Jupiterhan yhdistetään toivoon, muista toivoa Jupiterin transiitilla sanottiin mulle joskus.
Siitä tuo toivottomasti -tulkinta, toivoo liikoja tai ei ole toivoa.
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #11 : 13.02.2017 21:30:40 »

Joo, kyllähän tuo  jupiter peruuttelee tuolla, sekä omalla kartallani että transiittina. Liekö siinä sitten toivottomuutta tuomassa? Hmm!
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #12 : 16.02.2017 10:34:53 »

Eihän rakkautta voi koskaan olla liikaa, sehän on aina vaan hyvä juttu. Afro Eri asia, jos puhutaan pakkomielteistä tai riippuvuuksista (ja se riippuvuuskin on suhteellista, sillä ihminen luonnostaan on aina jonkin verran riippuvainen muista ihmisistä, on tervettä uskaltaa olla riippuvainen).

Ja tarvitseeko kaiken rakkauden olla aina seksuaalista? Voihan sitä samaan aikaan kokea erilaisia rakkauksia monia eri ihmisiä kohtaan. Millä tavalla olet kiinnostunut tästä henkilöstä, koetko vahvaa sielujen sympatiaa vai fyysistä vetovoimaa vai mitä?

Olen itse varmaan ihminen, joka ihastuu tosi helposti. Tunnen helposti myös tekstien perusteella lämpimiä tunteita joitakin kohtaan. Tälläkin hetkellä on elämässä useampia rakkaita tai lämpimiä tunteita herättäviä ihmisiä, mutta eivät ne tunteet ole kaikki seksuaalisia tai mitenkään tähtää parisuhteeseen!

Toisaalta esimerkiksi teini-iän fanituksissahan on kyse siitä, että harjoitellaan ihastumista ja rakastumista. Voi joskus olla, että jos on kokenut paljon rankkoja kokemuksia ihmissuhteissa, voi olla hetken ihan turvallistakin olla ihastunut johonkuhun tavoittamattomaan ja tuntemattomaan. Silloin uskaltaa päästää omat tunteensa taas esille sieltä kuoresta, mutta tarpeeksi turvallisissa mittapuissa.  smitten
tallennettu
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 164


Profiili
« Vastaus #13 : 11.03.2017 02:54:40 »

Iske sitä kaulimella kunnolla niittiin! Mitäs ihastuttavat sua! Siis kauheeta tunteiden hyväksikäyttäjiä sitä tässä maailmassa löytyykin... Hehe. Siis perkele. Onhan mullakin mustat sukat jalassa.
« Viimeksi muokattu: 11.03.2017 03:25:49 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: