Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Solar return kartan aspektit — tulkinta apua pliiis  (Luettu 7048 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« : 21.01.2017 01:28:31 »

Luulen, että tää vois olla merkittävä vuosi mutta voisiko joku kertoa oman mielipiteensä kartasta?

- SR ASC neitsyessä konjunktio Merkurius ja Venus, sekä MC kaksosissa
- SR Merkurius konjunktio syntymäkartan Merkurius
- SR MC konjunktio syntymäkartan NN kaksosissa
- 3 huoneen mars konjunktio Saturnus
- ASC-Venus-Merkurius quincunx (=suomeksi?) Kuu-Uranus 8 huoneessa
- Venus-Merkurius-Jupiter-ASC konjunktio ( eli 1 ja 7 huoneen hallitsijat konjunktiossa keskenään ( Merkurius ja Jupiter) Ja nämä konjunktiossa Venukseen ja ASC:n.
« Viimeksi muokattu: 21.01.2017 01:32:31 kirjoittanut Sydänpuu » tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #1 : 24.01.2017 01:14:31 »

Onkos täältä kuihtunut kaikki keskustelu? Shocked
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #2 : 24.01.2017 11:26:44 »

Cafeastrology.comin sivuilta löytyvät tulkinnat paluukartoista ovat ihan kelvollisia, en jaksa kopsata niitä tänne.

Laittaisin tähän linkin yhteen ihan helvetin hyvään tulkintasaittiin jos muistaisin mikä se oli, pitää kaivaa Googlesta. Itse olen sellainen tuomionpäivän todennäköisyysprofeetta että kysyn mieluummin kaiken tietokoneelta kuin ennustan kenellekään puolet asioista pieleen...
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #3 : 24.01.2017 12:18:09 »

joo, kuivuneilta nuo näyttävät, nuokkuvat ja repsottavat vähän miten sattuu. laitoin kylmää vettä ja katkoin joka aamu uudelleen, mutta aikansa kutakin. neilikat pysyisivät pidempään hyvänä, ajattelitko kulkea tänään kukkakaupan ohi?

No yritetään vielä elvyttää tätä edellistä jos ei onnistu täytyy siirtyä neilikoihin.
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #4 : 24.01.2017 12:23:07 »

Cafeastrology.comin sivuilta löytyvät tulkinnat paluukartoista ovat ihan kelvollisia, en jaksa kopsata niitä tänne.

Laittaisin tähän linkin yhteen ihan helvetin hyvään tulkintasaittiin jos muistaisin mikä se oli, pitää kaivaa Googlesta. Itse olen sellainen tuomionpäivän todennäköisyysprofeetta että kysyn mieluummin kaiken tietokoneelta kuin ennustan kenellekään puolet asioista pieleen...

Tulkintasivustojen ongelma on etteivät ne ohjelmat pysty soveltamaan tietoa ja tulkitsemaan sitä. Tai näkemään karttaa kokonaisuutena. En ole ainakaan nähnyt minkään ohjelman tulkitsevan seiska- ja vitoshuoneen hallitsijoiden aspekteja esimerkiksi Ascendantille, joka minua kiinnostaa tässä kartassa eniten. Mutta jos muistat tuon saitin niin linkkaa ihmeessä Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 24.01.2017 21:17:19 »

Loistava vastaus sinikiviuhko  Smiley
ja sydänpuu,
sä vastasit ite itelles aika ytimekkäästi tuolla kysymykselläsi.
Sinä kaipaat keskustelua.
Mutta se voi todellakin kuihtua tulimerkkien kautta,  mars saturnus jousimies nuukahtaa,
tai  aspect_kvi kuu uranus ei ummarra.
Syntymäkartallasi ei ole yhtään vettä,
ja paluukartallakin  vain neptunus kalat ja  chiron kalat aspect_opp askendentti,
kuinka kohdata emotionaaliset haavat, omat / toisten, onko työkaluja?
 jupiter merkurius neitsyt vaarana liiallinen analysointi ?

Ja minunhan ei olisi tähän pitänyt vastata ollenkaan,
koska oma osuuteni kuihtuu heti, kun harmaa laatikko ilmestyy kuvioihin.
Sen verran vielä, että nimimerkkisi on aika osuva,
sydänpuu on erittäin kuivaa ja kestävää,
siitä tehtiin vanhoina hyvinä aikoina ikkunanpokat ja -raamit, eivätkä lahonneet.
Kun ei ollut nopean kasvun lannoitettuja  talousmetsiä olemassakaan.
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #6 : 25.01.2017 01:56:38 »

Kiitos Nikki! Olipa yllättävä ja koskettava postaus. Ja hieno tuo sydänpuu vertaus nimimerkkiini  Grin smitten Paluukartta on tosiaankin painottunut kommunikointiin ja ehkä jakamiseen? Tosiaankin olen miettinyt tuota ylianalysointia ja päänalueella elämistä viime vuosina. Koen olevani tunteellinen mutta tosiaan omien emotionaalisten haavojen parantaminen ja hmmm..yhteyden saaminen muihin ihmisiin on opettelussa.  Lisäksi mietityttää voiko edes ymmärtää mitä puuttuu jos siitä ei ole kokemusta (veden puuttuminen kartalta). Mutta ehkä se tulee kartalla sitten huoneen hallitsijoiden kautta kuitenkin jollain tasolla koetuksi.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: