Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: §§§####¤¤¤¤¤ jObinpOsti ¤¤¤¤¤####§§§  (Luettu 32691 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« : 29.06.2010 19:59:40 »

angel smitten crazy2 smitten uglystupid2 smitten



mOrO!

Ollahan mänössä kohti parempia aikoja = SE niin mukavata kertoella siittä onnesta joka
kohtaa pian monet kanssakulkijat, ovatten ne tulevat liiankin IHANIA aikoja, loppuupi kaikenlainen
MAA ÄITIMME kohdistuva raiskaus = Saan jatkuvasti TIETOJA tästä "puhdistuksesta"; SE koskee
myös meitä = 1/3 väestöstä poistetaan (RAAMATUSSA) sekä markkinatalous loppuupi, sekin RAAMATUSSA = myöskin siittä yhteen kieleen paluusta & luonnollisesti EU loppuu 2012 aikana mahdottomuuteensa, on ne finanssi asjat, (valehteluja) siinä sitä ihmettelemistä ¤ IHMETYS ¤ On SE sana joka minulle kerrottu, SEON myöskin PARATIISIN, HELVETIN, PYHÄN HENGEN, jne...
tulevan ajan nimilöitteen nimeksi laitettavan, kun emme aavistakaan mitä ne pitävätkään sisällänsä?

 ¤ UUSI AIKA ¤ kirja ilmestyy meille Oppaaksi
tulevaan aikaan ¤ SEONSE paremminkin sanottuna ¤ KÄYTTÖOHJE ¤ On mitä saa tehdä > mitä EI, SESEON tärkeä Opus > RAAMATTU ONSE EKA OHJE; Mutta kun immeiset sitä kaikilta osin ymmärrä,
niin SEON kuin > MITÄSEON > SE kulloinenkin asia eli kuin KATEKISMUS, jota nuorena kollina luettiin.

Kysyä voitte tulevasta ajasta = Miten TE SEn kohtaisitte tai haluaisitte tapahtuman tulevan eteenne, mutta nyt SE allkaa, SE ¤ ONNISTUMISIA MENESTYKSEN TIELLÄ ¤

t. timO & jObi sekä SM ¤ KAIKKINEEN ¤
tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #1 : 01.07.2010 08:13:10 »

 Miten TE SEn kohtaisitte tai haluaisitte tapahtuman tulevan eteenne, mutta nyt SE allkaa, SE ¤ ONNISTUMISIA MENESTYKSEN TIELLÄ ¤

 angel smitten angel

Missä luuraa perheemme onnistumistar ja menestystär vai käyvätkö ladyt harhapolulla.
Harminpaikka jos ovatkin löytäneet paremman mestin.   crazy2

Enhän minä paljon toivo ja rakastan kaikesta huolimatta Suurta Elämää onko siinä vika.

"Jokainen jolla on jotain kädessään, tulee saamaan lisää ja jokaisella jolla ei ole mitään
siltä otetaan sekin vähä pois"

« Viimeksi muokattu: 12.07.2010 07:16:05 kirjoittanut sekku » tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 01.07.2010 12:25:31 »

 angel crazy2 smitten 2funny smitten

<LUKITKAA> vaikka <KAIKKI> läpenne, EISE mitään auta, kun <KAIKKIVALTIAS> kuitenkin <NENÄKEE> & tulee sisuksiin = ¤ SIELUUNNE ¤ <vai> EikÖsteen elekkaan niinkuin NÄIN?
Jaa jos = vastaus, niin luOjamme kertoelee niille jotka SEn <TIEDON> tarvitsevatkin; SEON kuin laittaisi pupujussin tapaan, <PÄÄKKÖN> pernsaaseen = Tämätten <KAIKKIEN> tiedoksi; Ellei jo ollut tieto siinä Omassa <PÄÄKNUPISSA>

ELÄMÄN YKSINKERTAINEN OHJE: Tunnusta avoimesti suhteesi luojaasi, jos SEON JAA, niin EI muuta
tarvitakkaan, mutta jos SEON nou, niin siihen en tiedä vastausta = "SOPIMUKSETON TILA" ¤

t. jObi
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 10.07.2010 08:11:29 »

Hyvänen aika > Eikösteen jo voisi availla ketjuja, mittöö ne lukittuna pidetähän, onkosteen MAKSUJA keräävät taas asialla & kun sellanen löytyypi omastakin pesästä Cheesy

t.timO & jObi@SM Kaikkineen ¤
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 01.10.2010 09:38:08 »

HUOMENTA vaan Kansalaiset & kanssakulkijat ¤

OOn nyten täällä, kun BANNASIVATTEN ELLIT > keskustelu > K A N A V A > jobinposti #

ET vOitte laittaa kysymyksii tänne ¤

04.10.2010 ma klO 16:00 pitäis aukee SE   KANAVAKIN   Ellitillä = "P A L L O L L A"

t. timO & jObi + ENKELI Riemuinen Rakastaapi   K A I K K I I    Ihmissii & ElukOita & kasviloita SEkä
PUUTKIN kuuluvatten siihen katekOriaan, jOIta kannattaa  H A L A I L L A & sit mieli tekkee vielä teppOsen, et sitten vaan  M I E L E S I    vallan    H  A  L  A  J  A  A >  KOHTI     jObin                    P Y Y T E E T Ö N T Ä                          A U T T A M I S T A

t. timO & JObi + Enkeli Riemuinen Kaikkine AVUINEEN kirkastaa & valOistaa Elömäsi Rakkaan >
         # P  O  L  U  N # jOta pitkin kuljet. kuin AUVOISTA sumua > Hellyyttävää, käsin kOsketeltavaa  J  U  M  A  L  A  N  Ihanaan  "PUTKEEN" pääsystä & SEn  # KAJON # siella pukken päässä OdOttamassa  S I N N U U  sinne PORTILLE  TAIVAISTEN Cheesy;) ¤]

 
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 01.10.2010 09:49:52 »

SULJETTU OSASTO  ############ SULJETTU OSASTO

Kun NÄIN NÄYN, jossa Oli luku 28 = 4 x 7 = ¤ 28 ¤ panin SE n "mustaa valkOi SE lle" ja myÖs kännykän vastaajaan eli kirjoitin ja tallensin SE n "lituskaan" eli kannettavaan tietOkoneen ¤ TIEDOSTO ¤ OsiOOn ja kännyn vastaajaan laitOin = Muista numper 7 (SE it SE män) SEON kOhta EDESSÄIS "TYRMÄNÄ" = Kuului kOulutuk SE eni > kohti > AUTTAJAN tehtävääni ja kyllä SE sitten Olikin kOnkreetti SE sti EESSÄNI ¤ #

SE Oli 01.02.2008 ilta, kun "piip ¤ paap" autot = AMBULANSSI ja POLIISIEN kOppiautO kiiruhtivat kOhti RautsalOa = StOraEnsOn "Fuuting" tehtaan varjossa On 3 (kOlmen) kerrOstalon käsittävä asuntO alue ¤ #

Minulle kerrOttiin kOtOna, että NYT ON SE "UFO" tulOssa ja laskeutuu tänne pihamaalle MITÄ PIKIMMITEN =
meneppä ÄKKIÄ katsOmaan ja minä tein tyÖtä käskettyä auliisti, nO siellä Oli pOrukkaa paljon = Kaikki hyvin tuntemiani henkilÖitä ¤
 
Olin samana päivänä pyytänyt kahdelta pojaltani:: JOspa heistä, jOmpi kumpi tOisi ¤ (tein piirrOk SE nkin sähkÖpOstiin "napaisuudesta") ¤ AKUN VOLVOON, että pää SE n menemähän "kylille" = VOlvOn alkuperäinen akku Oli "sÖkÖnä/rikki/virratOn/viratOn ja siksi tarvitsin SE n UUDEN akun > nO ¤ Ei kukaan tuOnut akkua > syy :: Etten pää SE sinne "kylille" tOuhuamaan ¤ #

Mänin pihamaalle katsOmahan > sitä "UFOTTA", nO tiesinhän minä = Ettei
siellä mitään UFO lOita Ole ¤ ajattelin Oikein ITE, että pOjat hauskuuttavat isää/pappaa tämme SE llä "tempulla" Cheesy >>>>>>>

NO, pOjat + muita kiinnOstuneita (ihmettelin miksi niin paljOn pOrukkaa?
Pojat 2 (kaksi) Olivatten sussujensa  kanssa siellä ja pOliisit, SEkä ambulanssi (kaksi y ja g henkilÖä, Olivatten kanssa OdOtta massa "pOtilasta" (¤ pelottavaa ¤) = POliisi, nO niitäkin Oli kaksi, SE tOinen = pOjan klOpilta vaikuttava; Kysyi minulta: :OletkO HAKALA; jOO vastasin ja Hän jatkOi:: POlta äkkiä SE tupakki, amBulanssi vie sinut tarkastuk SE en terveyskeskuk SE hen ja sitten Päikkärin suljetulle Osastolle, luulet UFO:ja olevan tOdellisuudessa ja SEON harhaa/harhanäkyjä > Olet kuulemma NÄHNYT niitä ja vielä pajonkin Taivaalla lentelevän?
SanOin niitä näkyvän täällä taivahalla tosiaan paljOnkin = jOku "OperaatiO" mänössä = jOtain järjestystä "NE" tänne puuhaavat ¤ SE tOinen pOliisi kailOtti kOvaan ääneen "radiO puhelimeensa" että täällä tehdään juuri sitä OperaatiOta = pOistetaan "mielisairas" minne SE kuuluukin ¤ #

NO, SE lausuntOni :: Että kyllä niitä paljOn näkyypi > Oli kuin, vettä myllyyn Olisi heittänyt ja sitten menin ambulanssin takaOsaan ja kuski y kysyi g:ltä :: PärjäätkÖ SE n kanssa <vai> tuletkO sinä kuskiksi, Hän Oli g ja siksi y SE llaista ky SE li, nO sitten lährettihin SE llai SE lla "miehityk SE llä" kOhti "suljettua", nO ensinnä terveys keskuk SE en "lähetettä hakemahan > ¤ #
 
NO, saavuttihin "Päikkärin suljetulle" alueelle ja menin saattojoukkOineni = 4 (NELJÄ) kOhti "kuulustelu" huOnetta, nO siellä Oli "PSYKO" ja mielisairaan hOitaja luultavasti, siltä Hän ainakin vaikutti ¤ Oli ISO, jOku 35 vuOtias, rOteva, > 100 kg painava kÖriläs, nO, sanoin että tulen tänne tarkkailemahan mitä Te täällä touhuatte, nO SE ¤ SE siittä; PSYKO naurOi <vai> tarkkailemaan, nO sanOin; Että tulen tällä 7 (SE iska) Osastolla pitämään järjestystä ja "JÖÖTÄ", kyllä ne minua "tottelevat", kun vielä AUTAN heitä täältä pOies; KOtiansa > SE kä Otan "HOTEISIINI" kOkOnaan tämän OsastOn, (naurua "hah ¤ hah ¤ haaa") psyko + hOitsu Olivat suut ammOllansa; Sanoin::Täällä kuulemma(SE kertOeli) On aivan tervejärkisiäkin tuotunna väkisteen repimällä ja raastamalla Omasta kOdistansa?

NaurOivat; Oikein ivalli SE sti hÖrÖttämällä) >>>>>>> "7">>>>>>> ¤ #

Sitten seuraavaksi piti ottaa "lääkettä" Oikein runsaasti ja ISO hOitsu kertOeli, ellen Ota näitä "suussasulavialäppiä" suuhuni ja niele, HE pistävät väki SE ltäin piikin persuksiin, nO panin ne "läpät" suuhuni, kun en sitä väkipakkOa viitsinyt = "kerjätä" = VAIKEUKSIA ¤ #

NO, sitten mentiin kOhti huonettani ja kas kummaa, SE oli numper 7 (seit SE män) SE kä huOmioin kun tultiin osastOlle, että OsastO Oli myös 7 (seit SE män), Oli kasassa jo 2 (kaksi) SE it SE mää, hyvinhän tämä; > tOtesin it SE k SE ni; > menee ja SE n "Uneni" kannalta jOpa lOistavasti Cheesy ¤ #

Päivät Olivat pitkästyttäviä, mutta mielenkiintOisia toisaaltaan, kun

Tupakkia pOlttelin runsaasti, Olin kuin "kOrsteeni" = Tehtaan piippu ja tarjOilin niitä savukkeita muillekin puutteellisille, jOtkut tyypit eivät saaneet käyttää/pitää hallussaan "sytkäriä", nO minä annOin välillä "lainaksi", tOivatten kylläkin takaisin aina uskOlli SE sti ¤ #

IHMISARVOA ei siellä tunnettu, mitään INHIMILLISTÄ tekOa/puhetta ei Ollut, vaan meitä kOhdeltiin kuin "lypsynsä lypsänneitä nautOja" ja ala - arvOi SE mminkin = EI lÖydy Oikein sanOja heidän suhtautumi SE ensa hOidettavia kOhtaan, nO ruoka Oli hyvää ja runsaasti, SE puoli Oli hyvinkin kunnOssa ¤ #

RukOilt "ii"n > (i lkeä i hminen) = KOOdi > käytävällä julki SE sti Porukalla > HE Olivatten kuin Opetuslapsia ympärilläni > päivittäin ja  uSE amminkin, että KAIKKIVALTIAS päästäisi Heidät kOtiO ¤ SE kä "hoitajien" A SE NNE muutuisi INHIMILLI ¤ SEKSI ¤ #

TYRMÄ Oli siellä niitä varten, jOtka eivät tOtelleet henkilÖkuntaa tai tekivät jOtain "tyhmää" = eivät tOimineet kuin "normaalit" immei SE t, SE tyrmä Oli SE uraavanlainen :: En hekilÖkohtai SE sti sinne jOutunut/Päässyt ¤ Mutta kerrOttiin mm. minulle; = UUSIA tekOhampaita minulle tekevä "Lasse" Oli siellä Ollut vierailulla  ja siellä Olleet "pOtilaat kertOelivätten, SE kä Osan NÄIN ITE ¤ #

 LepOsiteet laitettiin melkein aina kiinni > (ettei pää SE riehumahan)> sänkyä ei Ollut, vaan kivilaatta lattialla maattiin, Ohut kiinteä/kiinitetty > "patja" alustana, WC:tä ei Ollut, vaan tarpeet  tehtiin kuin SIAT karsinassaan > pyÖreän = kuin kaduilla sadeviemärit ¤ > ritilän päälle, kunhan siteet ensin tultiin aukai SE maan, nO tietty Oli piikitetty "RAUHOITTAVAA" niin paljon, että ei pystyssä pysynyt, kun lähti kävelemään # MINÄKIN # = kOkO ajan meinasi lentää SE lällensä (niin muutkin sanOivat ja näkihän SE n), nO, pari metriä Oli maksimi matka minkä pääsi kulkemahan, kun lepositeet Olivat aukaistut.
RuOka ja juOmat tuOtiin kertakäyttÖ mukein ja lautasin, siis Olivatten pahvi SE t (eipä siinä mitään valittamista Ollut) SE kä litran pulloja ei saanut Olla kellään, kun kuulemma SEON kOva lyÖntiase, sukkapuikkOja ei saanut myÖskään (mOnet g:eet Olivatten kOvia kutOmahan) Olla kenelläkään, sytkäri kieltO Oli suurimmalla Osalla pOtilaita, kaksi hOitsua oli AINA niinkuin tyÖ ¤ parina = yksin ei saanut toimia ja aina KAIKKI Ovet lukittiin <> avattiin <> lukittiin, Oli SE melkOista avain nippujen helinää ja kOlinaa ¤ #

Tuli ensimmäinen viikOn vaihde ja kuulemma minä pää SE n SE uraavana viikOn lOppuna käymään kOtOna = nimikkeellä siellä = pe ¤ rjantai > su ¤nnuntai = "pe ¤ su" lOma = kaksi yÖtä ja kOlme päivää = 3 x 3 = 9 - 2 = 7 = SE kOlmas 7, nO mistäs SE 4:äs tuleekaan, nO tietty kun Olin siellä 2 (kaksi) kuukautta, niin SEON 8 - 1 = 7 päivää = SE lOmilla OlO ¤ SE = siis 4 x 7 = 28 - > ¤ # SE toteutui, SE uneni, jOnka Olin kirjoittanut nOin ½ - vuOtta ennen tOdellisuuden tOteutumista ja kännyynkin Olin laittanut SE n 7:än vastaajaan = 4 (neljä kuukautta) aikai SE mmin = USKON ja TIEDÄN ¤ MINUA # OOKATAA # kun TEEN AUTTAJA tehtävääni ja saan lOmaa aina välillä = kun minua ei Ohjata, tämäkin teksti vain tulee = OHJATTUNA = en ITE ajattele mitään ja en muista jälkehen päin että mitähän tuli kirjOitettua Cheesy ¤ #

HOmmasin parille "pOtilaalle" tutun asianajajan, joka sai ne täysjärki SE t pOies sieltä kammOttavasta paikasta, yksikin äiti (Anna = keksitty nimi) Oli pOikansa tOimesta = hälyttämänä, pikai SE sti tuOtu väkipakOlla pOliisien vOimin (Oli rimpuillut vastaan) sinne ¤ KUN EI antanut ISOA ¤ 4 huOnetta + k, käsittävää kerrOstalO Osaketta pOjalleen, niin pOjan kloppihan kOitti saada ÄITINSÄ hOlhO uk SE n alai SEKSI, jOs niin kävisi, pOika saisi käyttÖÖnsä SE n ISON huOneistOn, kun Äiti ei muuten antaisi sitä puOli ilmai SEKSI rÖyhkeälle, nOin kOlmekymppi SE lle pOjan klOpilleen = NÄIN Hänet > Oli "ii" = "i"nhottava "i"hminen = Niin minä tämänkin käsitin ja siittäki RUKOILTIHIN PÄIVITTÄIN ¤ #

Kävelin paljOn; (nyt en enää juuri pysty kävelemään, kun On SE, ääreis hermojen perinnÖllinen tauti) = 13 vuOtiaasta > en Ole pystynyt nOu SE maan varpailleni ja nyt lihak SE t Ovatten surkastuneet jO pOlven yläpuOleltakin, nO kepin kanssa pystyn juuri ja juuri nOu SE maan kOlmanteen kerrOk SE en ja 50 m = maksimi matka tasamaalla = tauti = nimikkeeltään > HMNS II = 2 (kaksi) Oli myÖskin ITP = "IdiOpaattinen TrOmpOsyytti Penia"= veren vuOtO tauti, jOnka syytä ei tiedetty ja
jOka alkOi 1997 > ja > parani 2002 > Oli verilääkärini mukaan tämä parantuminen IHME = Lääkeiksi sÖin kamalan määrän kortisOnia = synteettistä ja sOlu myrkkyjä niin paljOn kuin elimet kestivät, SE kä perna pOistettiin, Oli kuulemma joillakin hieman auttanutkin, SE pOistaminen, nO, 5 vuOtta sÖin kuin hevonen niitä myrkkyjä ja KAIKKIIN sOlumyrkkyihin tuli allergia = En enää niitä voisi syÖdä, nO siitä SE lisämunuaisten VAJAATOIMINTA alkOi = siittä kamalan SUURESTA kOrtisOnin syÖnnistä jOhtuen = HuhHuh? ¤ #

KOrtisOnin tuottO loppui melkein kOkOnansa ja jOudun syÖmään hydrocOrtisOnia = luOnnOllista laatua, siihen vajaatOimintaan, tuli myÖs nesteen pOistO lääkkeistä, jOhtuen KIHTI ja SE nesteen pOistO lääke Oli sitä varten kun sÖin ja syÖn nytkin verenpainee SE en SE llaista lääkettä jOka kerää nestettä jalkateriin, nyt nukun jalat ylÖskäsin = kiilapatja = 35 cm jalkaterien kOhdalta = kOrkeampi kuin persustassa ja SE lästä, niin SE vähän auttaapi, pOlvi On pOis paikOiltaan = pää SE n 28.6.10 lääkäriin ja 14.6.10 On tutkinta jalka terapeutin tOimesta = mittaa jalkaterän valtimOiden paineet, jOs paineet On pielessä, eipä siihen kukaan tiedä parantavaa hOitOa, jos
paineet Ovatten kunnOssa, sitten pannaan tukisukat jalkkahan = Ei vanhuus tule YKSIN, kaksikO siihen tarvitahan Cheesy, nO ainask "ii" "tappeluhun"tarvitahan ? ¤ #
 Niin jäi kertOmati SULJETUN lääkepOlitiikasta SE n verran, että kun klO 20:00 saatiin ilta lääkkehet, niin tiesi ½ tunnin kuluttua, että Oli "nirri" pOies = EI pystynyt juurikaan puhumaan ja nielemäänkään yhtään mitään = edes sylkeä ¤ SE kä kävelemään EI pystynyt = piti KONTATA, kuitenkin WC:n ja pesulle kun piti mennä, suihkussa Olin myÖs kOntallani = jOs yritti nOusta ylÖs käsin, niin tunki menemähän takaperin nurin, Oli ne ihmeellisiä "lääkkeitä" = vaimOlle kerrOttiin hoitsun tOimesta puhelimessa, kun siittä valittelin Hänelle, että; "annetaan niin paljOn kuin uskalletaan" = ettei tule pitkää hoitojaksOa = kallista yhteiskunnalle?
 LÄÄKKEIDEN vaikutuk SE sta meni KAIKKI kyvyt, = "nekin"Cheesy ja AUROJA ei nähnynnä enää, eikä PYHÄN HENGEN ¤ näitä "KITEITÄ/KUPLIA" = läpinäkyviä nähnynnä?
Vain kuplan pyÖreät reunat näkyvätten = kuin saippua kuplia, mutta vainen 1,7 mm hakaisijaltaan, (sain siittä SE mmOtten tierOn SM:ltä) nO NE palasivatten 27.04.2010, kun SE tOdellinen AUTTAMIS tehtävä lOppuelämän ajan, alkOi = Koulutus vaihe kesti 13 vuOtta = www.auttaja.com > lehtiartikkeli 1997, kun NÄIN Heidät ja tulivatten SE uraavana iltana, kun mulle lupasivatten, ei "UFOTISTA" ulOs tulleet tällä kertaa, vaan "ajelivatten" klO 22:27 näkÖsälle ja minun piti Ottaa nuOrin pOikani myÖs katsOmahan "ihmettä" (Oli heidän määräyk SE nsä) ja tulihan SE "UFOTTI" juuri sinä kellOn lyÖmänä = mäni isOn kuu SE n taak SE ja pysytteli siellä muutaman minuutin ¤ Olipa SE mahtavaa kat SE lla, nO SE lähti pOies nOin 4 min kuluttua ja meni kuin "sinkO" ylÖs käsin ¤ pysähtyi ¤ > sitten teki 7 kertaa SIK ¤ SAK:ia ja pysähtyi taas > sitten ¤ yht`äkkiä SE katosi = SE sik ¤ sak =
enerGian keräystä, tuleevaa matkaa varten ja sillä keinOin pää SE vätten MAAN VETOVOIMASTA pOies/irki =
sitten kuulemman mukaan ei enää E¤ EnerGiaa enempää tarvitakkan, On niillä hyvät vehkehet ja neet tulee tännekkin käyttöhön, kun tästä TELLUK SE sta PARATIISI tehrähän = SEONALKANUTNYTENJO CheesyCheesy:D:D:D:D:D #######

///////4444444§§§§§§§?Huh???AAAAAAA = 7 = 7777777 = (SE it SE män SE it SE mää ¤ #

En Ole kahteen vuOteen syÖnyt niitä PSYKO lääkkeitä ja lääkäre tOtesi, ettei minulla mitään KAKSISUUNTAISTA mielenhäiriÖtä Olekkaan Ollenskani Ollutkani, vaan suuret määrät kOrtsonia teki minut vähän muita vilkkaammaksi = ERILAI SEKSI = "MANIA" = välillä Oli niistä "lääkkeistä" jOhtuvia ma SE nnus jaksOja = NE OLIVAT TÄYSIN ELÄMÄÄ LAMAANNUTTAVIA = tuli TÄYSIN OlematOn OlO, Oli kuin ei Eläisikään, nO nyt ON MITÄ TAIVAALLI SE MPI OlOtila = kivaa tämä ELO = herään jOka aamu elämän intOa täynnänsä, kun UUDESTISYNNYIN 27.04.2010 klo 11:00 parvekkeella, RautsalOssa Cheesy ¤ #

Tämä Oli tätä vuOdatusta, mutta Oli kiva käydä Opiskele massa ja AUTTAJAN "jObi" = MAHTAVA HOMMELI ja ¤ massaa ¤ ei olekkaan Olens kani Ole MASSA kaan Cheesy ¤ #  

Rakkautta pursuvin "TaylOrin" HUULIN > TERVEISIÄ ja KIITOS LUOJALLEIN ihanasta elämästäni = Tervehtijät :: A1 > B1 >H7 > SM > Opas > jObi > timO ¤ #

Aamen, Aamen ¤ #

Nyten 29.07.2010 Olen (27.06.2010) sanansaattaja maan ¤
PARANTAJA myÖskin > ¤ # §

Terveisin harvi NAISEN SEKSIKKÄÄT SEmmOtteet Cheesy

TimO Hakala & jObi <¤> alias SEllanen ILMAINEN IHMINEN ¤ Cheesy

THE END

 
  
« Viimeksi muokattu: 01.10.2010 16:56:33 kirjoittanut *Aminthir* » tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #6 : 06.10.2016 23:16:08 »

Haluan jObi kiittää! Kiitos, olet inspiroiva ilmestys <3
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: