Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kauheus kääntyi toivoksi  (Luettu 38695 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
OLKAPÄÄ
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 10.05.2016 10:34:21 »

Nyt on pakko kirjoittaa palautetta. Olen ihminen jolle kävi niin sanotusti huonosti Lapsuus, nuoruus, aikuisuus kuMmallista matalalentoa ja valintoja jotka kietoivat ilottomaan tyhjään yrittämiseen. 50 vuotta tuli täyteen ja kaikki meni vielä huonommaksi. Nyt yli 60 ja tuntui että kaikki karmeus oli koettu mutta vielä tuli kauheampaa.

Tänä keväänä sitten tapahtui jotain. Naks tajusin asioita ja maailmani muuttui täysin.Ei epätoivoinen lapsuus ja epäonnistunut elämä mihinkään hävinnyt eikä se että jokin kirous uhkaa lapsenlapsenikin kohtaloa.Mikään fakta ei muuttunut mutta kaikki muuttui päässäni....tajusin. Salaisuudet paljastuivat tajusin mistä kirouksesta oli kysymys. Brain stormi on pelottava mutta helpottava näen asioiden taakse ja mikään ei tunnu enää käsittämättömältä . Löysin mielen, juonen ja tarkoituksen KAIKILLE MIELETTÖMYYLSILLE JA KAUHEUKSILLE.

Tänä keväänä olen tilannut täältä tuotteita jotka tukivat ja auttoivat tässä kamppailussa. Tänään tilasin kolme tarotkorttia ja oli uskomatonta lukea mutta siellä  nyt vaan oli lyhykäisyydessään  mun tilanne ja anto mulle aivan ihanan tunteen toivosta ja merkityksestä. Olen tosi kiitollinen. smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1 : 10.05.2016 16:14:51 »

 smitten smitten
Kuulostaa hyvältä.
tallennettu
istra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #2 : 20.03.2019 15:52:08 »

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #3 : 07.06.2019 05:43:40 »

 smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: