Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten hyvä intuitio sinulla on?  (Luettu 34722 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ozzette
Vieras
« Vastaus #60 : 01.06.2006 23:17:43 »

Wau !
Olen yllättynyt, että noin hyvin meni...  smitten
Todella kiva ketju ! Näitä lisää !
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #61 : 01.06.2006 23:37:37 »

D. Luennoitsija (päihteet)

C. Polkupyörällä

B. Kuntosali

C. "Timmi"kroppainen, rantaleijona

B. Minä, kani & lapsi

Hei, Elämänilo ystäväni!
Polkupyöränkin omistan, mutta pihassa nököttää toimettomana kun huristelen autolla Embarrassed
"Timmi"kroppa on toki suotavaa olla myös pitkätukkaisella motoristillakin.. Cheesy
Kania poika kärttää alituiseen, mutta KISSA tulee taloon..  Smiley
Kuntosali on ehdoton stressin poistaja
ja luennoitsijan työ haaveena.

      (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)    Oikku67 (http://members.tripod.com/boop_betty/misc/bba-13_small.gif)
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #62 : 02.06.2006 10:34:41 »

Eli:
Elämänilolla ja Antistaralla oli yksi oikein,
Oikku ja Gigianne tiesi kolme oikein.
Mutta TARIA tiesi NELJÄ oikein  Grin

HipHipHip Hurraa Taria!!!
HipHip Hurraa Gigianne ja Mä!!
Hip Hurraa Elämänilo ja Antistar!

"Kristallipallosta" kurkkasin... Grin  pitää ostaa uusi, kun ei kaikkia tienny.. Wink
Oikku67   (http://members.tripod.com/boop_betty/misc/bba-13_small.gif)
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #63 : 02.06.2006 10:50:21 »

oho! Taitaa yksi lapsista olla ujo, hiljanen ja erakkoluonne, jää muitten varjoon.. sellainen lonelyrideri..  2funny

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
max.79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Shining


Profiili WWW
« Vastaus #64 : 05.06.2006 14:20:33 »

moikkeli!

en uskaltanut vastata äkkiseltään tuohon sun kyselyyn. mutta tein sen ja nyt vastaan. vaikka lopussa katsoinkin vastauksen niin intuitioni osui oikeaan..hyvähän se nyt on sanoa kun en laittanut vastauksia.

veikkasin asuinpaikaksesi tosiaan Belgaiaa mutta mielessä kävi Britannia. ne jotenkin nousiavat sieltä vahvoina.

no kultasi se on ranska. se tuli aika vahvasti esille myös. mutta näin järjellä ajateltuna Belgia voisi olla myös koska muutat sinne. mut sanon että kultasi on Ranskasta.

sitten ne kumpparit. mietin punaisia mut ei ollut vahva tunne. päädyin eripariin koska voisit olla räväkkä tyyppi(tunne on sellainen) aika hassukin. myös oli toisen lainatut mielessä. mut päädyn siihen eripariin.

jos susta voisi sanoo odota.. ajattelen sua.

olet uraihminen. romanttinen. ehkä et osaa päättää asioita. tarvitset jonkun ihmisen apua päätöksiin. haluat viettää omaa elämää. ehkä joskus lapsia. nyt ei ole ajankohta kuitenkaan. sulla on koira!

no kerro toki jos meni ihan pieleen. kokeilin intuitiotani.. sulla on pitkä tukka ja ruskea.   

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #65 : 05.06.2006 17:54:58 »

moikkeli!

en uskaltanut vastata äkkiseltään tuohon sun kyselyyn. mutta tein sen ja nyt vastaan. vaikka lopussa katsoinkin vastauksen niin intuitioni osui oikeaan..hyvähän se nyt on sanoa kun en laittanut vastauksia.

veikkasin asuinpaikaksesi tosiaan Belgaiaa mutta mielessä kävi Britannia. ne jotenkin nousiavat sieltä vahvoina.

no kultasi se on ranska. se tuli aika vahvasti esille myös. mutta näin järjellä ajateltuna Belgia voisi olla myös koska muutat sinne. mut sanon että kultasi on Ranskasta.

sitten ne kumpparit. mietin punaisia mut ei ollut vahva tunne. päädyin eripariin koska voisit olla räväkkä tyyppi(tunne on sellainen) aika hassukin. myös oli toisen lainatut mielessä. mut päädyn siihen eripariin.

jos susta voisi sanoo odota.. ajattelen sua.

olet uraihminen. romanttinen. ehkä et osaa päättää asioita. tarvitset jonkun ihmisen apua päätöksiin. haluat viettää omaa elämää. ehkä joskus lapsia. nyt ei ole ajankohta kuitenkaan. sulla on koira!

no kerro toki jos meni ihan pieleen. kokeilin intuitiotani.. sulla on pitkä tukka ja ruskea.   


Heh!  Cheesy Tuo uraihminen, joka ei osaa päättää asioista aiheutti pienen hilpeyden puuskan, mutta se pitää täydellisesti totta, mitä tulee rakkausasioihin ja minusta olisi paljon mukavempaa, jos joku vain sanoisi kuka näistä miehistä olisi kaikista parhain vaihtoehto ja nämä muut katoaisivat häiritsemästä keskittymistäni.  2funny

Nämä nyt ovat hiukan asioita, joita voi päätellä varsin helposti, jos lukee viestejäni täältä ja vilkaisee profiiliani, paitsi minulla ei ole koiraa ja tuo ykkösmies voi tulla ihan mistä tahansa näistä mainitsemistani maista.  Wink

Silti elämässäni on tapahtumassa jotain varsin merkittävää ja kaikki nivoutuu tiettyihin merkittäviin asioihin, joista en ole halaistulla sanalla maininnut täällä, eikä kukaan näkijä tältä sivustolta ole maininnut siitä halaistulla sanalla. Wink
Yllätyn todella, jos joku pystyy kertomaan siitä.  Wink

Ainoastaan yksi ihminen tältä sivustolta syntymäkarttaani tulkitsemalla on tehnyt ns. "oikeita" kysymyksiä ja tulkintoja siihen suuntaan. Wink

tallennettu
max.79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Shining


Profiili WWW
« Vastaus #66 : 06.06.2006 14:47:16 »

no jotain meni oikeaan.. Smiley  enhän ole siis todellakaan ennustaja mutta kokeilin miten tuntemukseni toimii. ja todellakin jos käyttää ihan järkeä tässä hommassa niin voi lukea profiileista osan. mut joskus vaan on tunne jota ei profiileista näe. niinkuin se mitä kirjoitin foorumin "ennustus ja selvännäkö " lokerossa.
tallennettu
max.79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Shining


Profiili WWW
« Vastaus #67 : 06.06.2006 14:50:59 »

max.79, haluatko intuitiolla kertoa millainen minä olen, toivottavasti et ole kurkistellut mitä olen kirjoitellut foorumiin Smiley Ihan mielenkiinnosta vaan  Cool

voin toki kokeilla. mun täytyy ensin hiukan keskittyä...(hih niinku joku ennustaja eukko huivipäässä idiot2) okei.. osdotas pistän pian jotain susta. katsotaan onko intuitioni nukkumassa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: