Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vaikea valinta  (Luettu 11095 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #15 : 01.06.2006 20:49:03 »


On kai minun uskottava puhettasi koska niin itse sanot. Astrologiaan en taida sitten enää uskoa.
Minua jäi tämä vaivaamaan,mitä sinun pitää uskoa.Onko tu kassatarjoilijan työ sitten väärä. Cheesy
tallennettu
Indigo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #16 : 01.06.2006 23:04:34 »


Lainaus
On kai minun uskottava puhettasi koska niin itse sanot. Astrologiaan en taida sitten enää uskoa.

Minua jäi tämä vaivaamaan,mitä sinun pitää uskoa.Onko tu kassatarjoilijan työ sitten väärä. Cheesy

Ei varmaankaan jos itsestäsi tuntuu oikealta. Täällä netissä ei vain koskaan tiedä kuka on kuka ja puhuuko totta vai vetääkö jotain eri sivupersoonaa kuin on oikeasti. Mutta uskonhan minä sinua.
....Näen vain ihmisten kirjoitukset  ikäänkuin sellaisena ihmisen omakuvana... tai ehkä se on paremminkin tunne (tätä on vaikea selittää) Nyt jokatapauksessa se kuva, joka tuli kun katsoin karttaasi oli ristiriitainen sen kuvan kanssa jonka tunsin kirjoituksestasi. Siitähän voi vetää päätelmän, että astrologia ei pidä paikkansa, vai mitä? Sinähän kuitenkin olet olemassa.

Indigo
tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #17 : 02.06.2006 14:28:21 »

Heissan onkohan tämä minun egoni niin halukas vaan jatkamaan tuttua ja turvallista,mitä osaan tehdä kun olen sitä tehnyt yli 20 vuotta.
Voisitko sinä kiltti sanoa mitä minun pitäisi tehdä olen nyt hakannut päätä seinään ja miettinyt mikä ala olisi minulla se elämäntehtävä,minä kun en osaa niin hyvin katsoa noita karttoja.Voisitko vielä neuvoa että mitä se minun karttani sanoo,jos jaksat.
tallennettu
Indigo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #18 : 03.06.2006 00:22:57 »

Aika hassu yhteensattuma, sinun Kuunsolmusi on yhtymässä minun Marsiini ja minun Marsini on yhtymässä sinun Kuunsolmuusi, molemmat kolmen asteen orbilla.
Mutta en voi sen enempää sanoa mitä sinun pitäisi tehdä kuin kukaan muukaan, se on asia jota ei saa toiselle sanoa. Tiedät itse sen parhaiten. Katselin tuossa juuri äsken tapojeni vastaisesti Jane Fondan haastattelun. Hän kertoi siinä kuinka meissä kaikissa on syntyessämme monta mahdollista puolta, minkä puolen otamme käyttöön riippuu siitä onko jokin puoli erittäin dominoiva tai sitten siitä minkä puolen kasvua vanhemmat tukevat. Tai päinvastoin, eivät tue... jolloin jokin jää kehittymättä. Fonda sanoi, että hän oli itsensä ulkopuolella kunnes vasta 62 vuotiaana hän uskalsi palata sisäpuolelle. Hänen rakastamansa mies ei sitä kestänyt ja hyväksynyt ja he erosivat, mutta hänelle oli tärkeämpää olla rehellinen itselleen kuin kuin antaa tyhjyyden tuulen huokailla sisällään.... tai siis eihän noita sanoja käyttänyt täsmälleen....

Sinulla on voimapiste sisälläsi.
Pluto, Merkurius ja Uranus ovat stelliumissa Neitsyessä ja lisäksi Pluto on Askendentillasi. Tanhua on varmaan tulkinnassaan kertonut  näiden merkityksestä. Et voi kysyä keneltäkään muulta neuvoa koska sinulla on itselläsi niin vahva tietämys mitä ja millä tavoin sinä alat ilmaista, kun olet herännyt siihen tarpeeseen. Kartallasi on paljon oppositioita ja neliöitä jotka tekevät päätökset vaikeiksi jos yrität sinulle kuulumattomaan suuntaan.
Hassua muuten, tänään juuri sinulla on tarkka ohitus Jupiter sekstiili Merkurius. Se on kuin rasvaa olisi levitetty vesiliukumäkeesi, josta solahdat ihastuttavan kirkasvetiseen mereen sukeltamaan. Katso kuinka kaunista!

Saturnus tekee kesän aikana yhtymää ensin Venuksellesi ja sitten elokuussa Auringollesi. Ne tarkoittavat uutta 30 vuoden periodia rakkauselämässäsi ja Auringon edustaman oman tärkeän tehtäväsi löytämisessä, se kuinka toteutat luovuuttasi ja voimaasi joka on sisintä itseäsi.  Tämän vuoden aikana tulet määrittämään millaisiksi ne muodostuvat, millaisiksi haluat niiden muodostuvan. Yhtymä eli aloitus tarkoittaa joidenkin vanhojen käyttökelvottomiksi muodostuneiden asioiden pois jättämistä, jotta uusi saisi tilaa syntyä ja toteutua. Se voi tarkoittaa myös ihmisiä. Joka tapauksessa tulet luomaan aivan uudet säännöt... tai sitten tuskailet niiden vanhojen huonojen kanssa tulevat vuosikymmenet.

Kuu, eli Koti on syntymäkartallasi myös tärkeissä aspekteissa.

Saturnuksen sekstiili Keskitaivaallesi syyskuussa lupaisi jotain hyvää ammatillesi. Sitten kun sen suhteen on neliöitä niin koitahan muistaa kuunnella syndäntäsi, tee vain sellaisia muutoksia joista jaksat iloita.

Mutta sanoinhan jo edellisessä viestissäni, että astrologiaa ei tarvita elämiseen, se on vain hauska harrastus verrattuna elämän tekemiseen. Neuvo pitää aina kysyä itseltä, ei kartalta. Tähtikartta auttaa vain ehkä pohtimaan asioita ja keskittymään. Vaikka kuinka olisi sekstiiliä luvassa ja itse roikkuu liukumäen rautareunoissa hikisin sormin, niin turha silloin odottaa ihanaa kylpyä.


Indigo
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: