Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: New Paradigm MDT Basic-Master kurssi Jyväskylä 7-9.8  (Luettu 6820 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
harmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« : 07.07.2015 10:32:50 »

Basic Master kurssi  7-9.8. klo 16:00
Tämä on hyvin intensiivinen viikonloppu kurssi. Teemme ohjattuja puhdistus meditaatioita poistamaan energeettisiä estäviä tekijöitä, jotka rajoittavat meitä olemasta luonnollisessa Rakkauden tilassa ja omassa voimassamme. Kurssi antaa impulssin yhdistymään voimakkaammin omaan Minä Olen läsnäoloon (Korkeampi minä)), ja antaa tehokkaat työkalut itsensä selkeyttämiseen ja voimistamiseen.

 Jokainen osallistuja vastaanottaa aktivaatiot Shamballan timanttivärähtelyyn ja oppii välittämään energiaa itselleen ja muille. Koska kurssi on erittäin tiivis energiatyöskentely kokonaisuus, aloitamme jo pe. 4h työskentelyllä, muina päivinä 8h/päivä. 

 Kurssin jälkeen osallistuja on laillistettu New Paradigm MDT hoitaja, ja voi tehdä itselleen sekä muille hoitoja.

 
Ohjattuja  meditaatioita;
•Karmaattisten siteiden katkaisu Arkkienkeli Mikael

•Puhdistus meditaatio

•Mahatma aktivaatio+meditaatio

•Dna-meditaatio

•Valokeho aktivaatio meditaatio

•implanttien ja entiteettienpoisto-sekä muiden energeettisten estävien tekijöiden puhdistus meditaatio

• anthakaraana aktivaatio meditaatio

•ylösnousemus meditaatio

- selvitetään mitä New Paradigm MDT on
- opitaan mitä ovat energiakehot ja miten ne toimivat
- energiakehojen puhdistaminen
- 4 aktivaatiota Shamballan energioihin
- hoito harjoittelua/kaukohoito
- päivittäinen energiakäsittely/hoito
- rajoittavien ehdollistumien ja tunnelukkojen puhdistaminen
- aivopuoliskojen tasapainottaminen
- yhdistyminen korkeampiin chakroihin
Kurssin hinta 150€, ennakkomaksu 80€ (sisältää todistuksen ja manuaalit) Kertaajille puoleen hintaan. Majoitus tarvittaessa.
Kurssille osallistuminen ei vaadi aikaisempaa kokemusta energia työskentelystä.
tallennettu
Ordre.Public
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #1 : 22.07.2015 23:28:35 »

Basic Master kurssi  7-9.8. klo 16:00
Tämä on hyvin intensiivinen viikonloppu kurssi. Teemme ohjattuja puhdistus meditaatioita poistamaan energeettisiä estäviä tekijöitä, jotka rajoittavat meitä olemasta luonnollisessa Rakkauden tilassa ja omassa voimassamme. Kurssi antaa impulssin yhdistymään voimakkaammin omaan Minä Olen läsnäoloon (Korkeampi minä)), ja antaa tehokkaat työkalut itsensä selkeyttämiseen ja voimistamiseen.

 Jokainen osallistuja vastaanottaa aktivaatiot Shamballan timanttivärähtelyyn ja oppii välittämään energiaa itselleen ja muille. Koska kurssi on erittäin tiivis energiatyöskentely kokonaisuus, aloitamme jo pe. 4h työskentelyllä, muina päivinä 8h/päivä.  

 Kurssin jälkeen osallistuja on laillistettu New Paradigm MDT hoitaja, ja voi tehdä itselleen sekä muille hoitoja.

 
Ohjattuja  meditaatioita;
•Karmaattisten siteiden katkaisu Arkkienkeli Mikael

•Puhdistus meditaatio

•Mahatma aktivaatio+meditaatio

•Dna-meditaatio

•Valokeho aktivaatio meditaatio

•implanttien ja entiteettienpoisto-sekä muiden energeettisten estävien tekijöiden puhdistus meditaatio

• anthakaraana aktivaatio meditaatio

•ylösnousemus meditaatio

- selvitetään mitä New Paradigm MDT on
- opitaan mitä ovat energiakehot ja miten ne toimivat
- energiakehojen puhdistaminen
- 4 aktivaatiota Shamballan energioihin
- hoito harjoittelua/kaukohoito
- päivittäinen energiakäsittely/hoito
- rajoittavien ehdollistumien ja tunnelukkojen puhdistaminen
- aivopuoliskojen tasapainottaminen
- yhdistyminen korkeampiin chakroihin
Kurssin hinta 150€, ennakkomaksu 80€ (sisältää todistuksen ja manuaalit) Kertaajille puoleen hintaan. Majoitus tarvittaessa.
Kurssille osallistuminen ei vaadi aikaisempaa kokemusta energia työskentelystä.
« Viimeksi muokattu: 24.07.2015 12:17:10 kirjoittanut Ordre.Public » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: