Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnuksen viimeinen käynti skorpionissa  (Luettu 5228 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
janmandi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 07.06.2015 00:35:56 »

Heips kaikki!  Edellisestä aiheeseen liittyvästä ketjusta oli nyt hetken vierähtänyt, eikä varmaan tavoita moniakaan siksi oli pakko vielä ottaa asiaa esille kun häiritsee kovasti...henk.koht vielä hyvin ajankohtainen aihe.
Mites kun syntymäkarttani  askendentti ja laskusolmu ovat 27 ja 28  astetta skorpparia, ja saturnus peruuttaa ja vielä pysähtyy näille asteille 2.8.?? syntymäkartallani tämä transiitti tekee semisekstiiliä nept/venus yhtymälle joka on 27 ja 29 astetta  jousimies (1h.)..  aspect_sex  kauris  mars (2h.)... ja kvinkunssia  kuu rapu  0 astetta (?).. Vähän kyllä oikeesti jännittää tämä viimeinen tapaaminen koska tunnelmat ovat olleet hyvinkin saturnusmaisen  knuppel2 Cry viimeiset pari vuotta,ensin menivät välit äitiini, sitten meni työt...sen jälkeen rupesinkin sähläämään ja mokasin monia asioita. Sitten lähti terveys reistaamaan ja krooniset poskiontelotulehdukset, hammasvaivat, selkävaivat (saturnus.. knuppel2 tickedoff)ym..ym.. Mulla oli saturnuksen paluukin tuossa aurinko/saturnus yhtymääni (12h.) syksyllä. Lokakuussa syntyi myös rakas poikani, pelastajani erittäin vaikean raskauden jälkeen.. Olen siis tosiaan vielä skorppari niin nämä energiat ovat kyllä tosissaan käyneet voimille, mutta paljon olen oppinutkin lyhyessä ajassa. Kiitos vain Herra S  Wink Kiitos jo etukäteen jos joku voisi valaista. smitten
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #1 : 07.06.2015 05:22:28 »

Lue kuun solmuista tietoa. Laskusolmu saattaa vetää asioihin, mistä ns. täytyisi kehittää itseään noususolmun teemoihin, eli sulla härkään.
Nyt kun transiitti osuu sun askendenttiin, niin se nyt "peruuttavana" testaa aiempien saturnuksen (transiittien-ohituksien) opetuksien myötä, että jokos on läksyt luettu.
se saattaa rajoittaa ulosantia, ilmentämistä muille, transformaatio itessä. Skorpparin mukaisesti.
Ehkäpä testaa, että kuinka helppoa onkaan olla voimakas skorppari ulosannissaan (you just know how to handle people, olet voimakas, pärjäät hyvin asiossa, olet voimakas persoona..), mutta saturnus rajoittaa, miten sitä ilmaista ja keille.
Itsetuksiskelua... Nyt kun saturnus palaa takaisin, niin nyt on aikaa edetä ja ehkä antaa valtaa muille. Letting go of power.
How to handle people toward you. antaakko tilaa, vai samantien "jyrätä", osaakko kuunnella toisten mielipiteitä? Ottaa vastaan apua... Palata siihen ytimeen että mistä loppujen lopuks mikäkin alkoi. Saturnus skorpionissa vetää syviin teemoihin, tuo esiin pelkoja, ja testaa rakenteita ja syvyyttä asioihin, saattaa tuoda esiin pahimpia pelkoja, mutta loppujen lopuks, tuloksena on toimiva elämä Smiley Skorppari saturnus kaivertuu ytimeen, testaa rajoja, mikä on liikaa ja mikä ei. myös rapu kuun herkkyys, mukaan lukien...
Eli voisi olla, että laskusolmuun kohdistuen, voisi antautua... Vihdoinkin, olla se kuka voi vastaanottaa apua, vaikka kuinka se saattaisi kaivertaa itseä (myöntää itselle ja muille että, joskus voi olla heikko).

Skorpioni on vahva, mutta joskus ihminen ei nyt ihan kaikkeen pysty, niin nyt ehkä täytyy nöyrtyä siihen, että ilmaisee itseänsä että tarvitsee tukea yms. ei semmonen tee ihmisestä heikkoa, tai heikennä ihmisen olemusta tai muuten vaan. Skorpioni ei halua myöntää että on heikko, mutta ehkä nyt on mietintä myssyn alla, että joskus se haavoittuvuus on vahvuus, ja että se että kysyy apua, ei tee ihmisestä sen heikompaa.... saturnus saattaa peruuttelun seurauksena luoda kuumotusta lisääntyneestä kuormituksesta, mutta se riippuu, taas että miten handlaa nuo. Missä ne rajat menee... Koska saturnus myös hillitsee sitä ulosantiakin, niin... Mitenkä sanoa rakentavasti asioita toisille? rajoja... rajoja...

Ehkä on aika ottaa haltuun oma terveys ja elämä, ja sitten vasta palata toisten huolien pariin?
Ensin itse workkailua, sitten on voimaa auttaa muita. Smiley Jos viimesillä voimillaan kurottaa toisiin, niin sitten tulee burn out. Joskus on laitettava rajoja, ja sitten palata takaisin samoihin aiheisiin, mitkä on aiheuttanut jotain konflikteja. Laskusolmu :  Ei auta muu kuin ite tehä asioita, toisten syyttely, tai oikeutus asioihin, ei enää toimi yhtään... Noususolmu: Omien voimavarojen kerääminen, että pärjää itekeseen, luo itelle resurssit, riippumattomana toisista.

Varmaan kuulostaa ristiriitaiselle olla riippumaton ja samalla riippuvainen...Tai niiden kombinaatio...

Ehkäpä tuo saturnus luo tilaa lapsellesi. Eli raivaa tilaa kaikelta muulta Smiley kaikki ylimääräinen pois, jotta omat energiat yms. menee siihen mikä on sillä/tällä hetkellä tärkeintä. rapu kuu (kuu=mama) Jottapa se saturnus saa jatkaa matkaansa jousimieheen, kuhan läksyt on opittu ja rakennettu asiat niin tukeviksi ettäpä saa... edetä...


Muoks: Saturnus/askendentti kohtaamisilla on näköjään hyvin yleistä luihin, varsinkin hampaisiin.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2015 06:59:24 kirjoittanut downtempo » tallennettu
janmandi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #2 : 08.06.2015 20:06:01 »

Huuuurjasti kiitoksia, luin tuosta kyllä täysin itseni ja tilanteeni.  coolsmiley Todellakin olen tehnyt töitä oman kontrollifriikkeyteni kanssa, tai siitä tämä kasvu oikeestaan lähti, näiden piirteiden oivaltamisesta. Olen ollut niin PYSÄYTETTY viimeiset vuodet, mutta tietysti mahtavasta syystäkin, ITSEENI TUTUSTUMISESTA, siihen kuka olen ja mihin kuulun. Mistä olen tullut ja kuka ohjaa.. Huh, mikä meininki tässä onkaan ollut ja kuinka monenlaista egon rakentamaa estettä raivattu, todellakin siksi että tietäisin kuka olen ja mihin pystynkään. Nöyrtymällä tosiasioiden edessä (terveydellisesti nimenomaan), huolehtimaan nyt vain itsestäni, näkemään tarpeeni ja epäkohtani kirkkain silmin. Olen kääntänyt kelkan aivan totaalisesti, hankkinut mahtavan tiimin taakseni näissä teemoissa tasapainottamaan henkistä ja fyysistä. Mulla tosiaan se  kuunsolmu tuolla 6h., joten todella parantamisen ja oikein syömisen/työntekemisen näiden asioiden parissa tunnistan tässä teemassa.Jotain olen varmaan tehnyt elämässäni oikeinkin koska todellakin olen SAANUT sitä APUA, kun TODELLA olen sitä tarvinnut!  smitten On käyty syvimmässä rapakossa.. paineessa se timanttikin syntyy  Wink
tallennettu
janmandi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3 : 08.06.2015 20:09:34 »

ihan silleen yleisesti muuten, mitä ylipäänsä perääntyvä planeetta tarkoittaa? syntymäkartalla ja transiittina? Ja nimenomaan tuo pysähtyminen?  Shocked
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #4 : 09.06.2015 15:22:16 »

perääntyessä käytännössä käydään läpi sitä mennyttä karmaa mitä ei vielä olla opittu eli ne väärinteot "testataan" onko ne nyt opittu vaiko ei Smiley Pysähtyneessä tilassa oleva planeetta on silloin voimakkaimmillaan ja eteenpäin kun lähtee menemään niin eiköhän se sit siittä timanttikin hioidu kun on tarpeeksi koeteltu ensin.. yleensä hyvä tuo hyvää, eikös  coolsmiley

Syntymäkartta kuvaa niitä asioita joita me kohdataan elämän aikana kun taas transiitti tuo ne osuessaan kartalle sen transiitin mukaisesti kohdattavaksi, näin se mun mielestäni ilmentyy ajatustasolle parhaiten mutta joku toinen voi valottaa paremmin jos ei pidä kielikuvastani  angel

Jos näin sanaillen ymmärtäisit mitä tarkoitan, kun ulosantini on hyvin skorpparimaista joten suoraan ytimeen mennään smitten

tallennettu
janmandi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #5 : 11.06.2015 00:54:24 »

Jep.. näinpä tuntuu tekevän. Testailee siis edelleen näissä teemoissa.  Smiley Ja ymmärrän tuon  skorpioni ulosannin oikein hyvin, jostain kumman syystä  Grin Kiitos  angel
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #6 : 11.06.2015 20:10:49 »

Muista, että parhaillaan viimeinen perääntyminen skorpionissa ja elokuun alussa pysähtyy jonka jälkeen menee taas jo etiäpäin mikä tuo sit yleensä taas niitä hyviä juttuja niiden osalta mitkä on "suoritettu" hyvin Smiley Palkkaa muutoksesta jonka on tehnyt..

Kun väsyttää niin sit vaan levätään kun levon jälkeen huomaa et onkin paljon parempi olo eli itseään kuunnellen nyt tämä aika kun peruuttaa jos terveys reistailee.. varsinkin niillä joilla planeettoja skorpionissa niin voi käydä jopa niin et terveyshuolet helpottuu jos on muistanut levätä silloin kun keho sitä on vaatinut jollain tasolla. Tämä sama tulee esille jousimieheen palatessa jos "laajentaa" itseään yli omien voimavarojen.. haaste siis jatkuu mutta nyt kannattaa hoitaa hyvin coolsmiley

Kuuntele siis tarkasti itseäsi, oli miten kiire tahansa niin nyt pitäisi pitää itsestäsi huolta jotta elämä alkaa helpottua, siitä tässä ajassa on kyse silloin kun on vaikeat ajat niin lepo on se ydin vaikka pää sanoo ettei voi niin pitäisi jotta helpottuu...

Esim mulla 29 asteen Neptunus Skorpionissa, arvaa menikö 2 päivää juuri loikoillessa, Saturnus vaatii sitä silloin kun on revitellyt liikaa omia voimiaan, mä luen ja liikun liikaa.. se muistutti taas et liika on liikaa Smiley Kuu Kauris vaan ei oikeen tykkää siitä et ON VAAN.. mutta tää päivä on ollut ihana, ei puhettakaan väsymyksestä et suosittelen lämmöllä  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: