Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: iPad: punainen kuoleman akku!  (Luettu 2497 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« : 22.05.2015 14:42:05 »

Olin eilen Sound-Innissä vähän rumpuja kolaamassa, kun pelkkä sähkörumpujen
paukuttelu kotona saattaa  vierottaa liikaa akustisten rumpujen tuntumasta.

Mukanani oli iPad play-alongia varten. Tänään kun yritin käynnistää iPad'in
seurauksena oli "punainen kuoleman akku":

http://appaddict.net/2014/08/25/making-up-for-the-app-stores-terrible-editors-choices-applenapps-appaddict-weekly-podcast-episode-102/

iPad siis ei tainnut digata "soitostani"...  Grin

Red battery of death
Discussion in 'iPad 3 Forum' started by coolguy22, Mar 9, 2014.

Hi everyone,

Hope you can help me! I have a 3rd generation iPad and about a week ago it just switched off randomly. When I connect it to a (wall) charger it shows the battery sign with the three red lines and will occasionally bring up the Apple logo but then switches off. I am unable to pass this point even when trying to carry out a restore. The power and home button hold doesn't seem to do the trick either. The Apple store were not helpful, plugging it into the computer and saying "well, replacing it is £240".

Wondered if you guys had any ideas, I assume it's a dead battery - but thought maybe you might have any tricks that will bring it back to life.

Tuosta säikähtäneenä tein saman tempun, jolla sain lukuisien turhien herätysyritysten jälkeen viime vuonna Nokia Lumiani virkoamaan:
laitoin iPadin viideksitoista minsaksi pakastimeen! Ja voila, tuon jälkeen sehän alkoi ottaa virtaa vastaan kuin uudestisyntyneenä!

Cheesy    :Smiley

Muoks: paristo muutettu akuksi ...

« Viimeksi muokattu: 22.05.2015 15:17:37 kirjoittanut sideman » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: