Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heipsan :)  (Luettu 8067 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
spiritlover89
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 14.05.2015 17:52:26 »

Täällä kirjoittelee 25-vuotias Kotkalainen nainen, jonka ensikosketus astrologiaan oli kirjojen jälkeen juuri tämä sivusto Smiley Kauan oon täällä pööpöillyt, nyt ekaa kertaa kirjotan Smiley Itse toivoisin saavani lisää henkisistä asioista kiinnostuneita ihmisiä ystäviksi Smiley Vähän yksinäistä kun on sinkkuna itsensäetsimismatkalla, ei valmis parisuhteeseen (klisee pitää oppia rakastamaan itseään ennenkuin voi muita) mutta ystäväseura olisi tervetullutta sillä matkalla Smiley Olen kiinnostunut tosi laajasti asioista, astrologiasta, taroteista, enkeleistä, jälleensyntymisestä, karmasta, sielunsopimuksista ja yhteyksistä, energiahoidoista, auroista ja vaikka mistä Smiley Haluan ymmärtää eloamme täällä mahdollisimman tarkasti ja ihmisen psyykkeeseen paneutuminen on erittäin mielenkiintoista Smiley Ihanaa tulevaa kesää siis kaikille, rakkautta sydämmiinne!  smitten

 aurinko  neitsyt
 askendentti  skorpioni
 kuu  kauris
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1 : 26.05.2015 08:03:02 »

Tervetuloa tänne spiritlover86!  smitten
Asutaan maantieteellisesti lähellä, itse Kouvolassa ja 21v tulee kesällä täyteen. Itsekin pyöriskelin täällä varmaan vuoden ennenkuin rekisteröidyin kun tiedonjano kasvoi ja kasvoi. Cheesy Itsellä unet on ehkä se kaikista tärkeiin työkalu tällä polulla, ne kertoo että matka etenee tai kuvaa haasteita matkalla (henkisellä polulla, ehkä elämän ynmärtämisen poluksi kutsuisin sitä itse). Astrologian, numerologian yms avulla taas pääsee selvittämään omaaitseään jolloin uniakin on helpompi tulkita kun tietää miten pää/mieli toimii. Oikein aurinkoista alkavaa kesää, ihanaa että tänne tulee lisää porukkaa!  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: