Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto yhtymä kuu  (Luettu 4530 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
lessu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 04.06.2015 10:29:47 »

Hei. Olen näillä sivuilla paljon käynyt vaan en osaa tulkita. Eräs astrologi sanoi että minulla Pluto yhtymä kuun kanssa. Ja jupiter 1. ja 2. huoneessa ja jupiter myös yhtymässä plutoon, en tiedä onko tuo tulevaa vai mitä. Syntymäaika 8.12.1953. noin  klo 20.
Eli olen jousimies nouseva leijona.
Kuka kertoisi varsinkin tuosta pluto yhtymästä kun luin että se sattuu vain kerran elämässä tai ei ollenkaan.
Omassa elämässä olen nyt parin kuukauden aikana vaihtanut paikkakuntaa ja asuntoa ja autoa. Myös seurustelukumppanista tuli ero. Onkohan se pluton vaikutusta. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 04.06.2015 11:38:43 kirjoittanut lessu » tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #1 : 04.06.2015 14:33:13 »

Hei. Olen näillä sivuilla paljon käynyt vaan en osaa tulkita. Eräs astrologi sanoi että minulla Pluto yhtymä kuun kanssa. Ja jupiter 1. ja 2. huoneessa ja jupiter myös yhtymässä plutoon, en tiedä onko tuo tulevaa vai mitä. Syntymäaika 8.12.1953. noin  klo 20.
Eli olen jousimies nouseva leijona.
Kuka kertoisi varsinkin tuosta pluto yhtymästä kun luin että se sattuu vain kerran elämässä tai ei ollenkaan.
Omassa elämässä olen nyt parin kuukauden aikana vaihtanut paikkakuntaa ja asuntoa ja autoa. Myös seurustelukumppanista tuli ero. Onkohan se pluton vaikutusta. :Smiley

Joku siis on esittänyt omaa tietäväisyyttään, eikä selkokielellä - vaan astromössönä. Ai ku hatuttaa. Tehdään aivan turhaan selkeästi tulkittavista asioista mystisiä. Varmaankin nimimerkillä 'Leikkii tietäjää'.

Kertomasi perusteella on kyse transitoivista (=ohittavista) planeetoista. Transitoivat = ohittavat planeetat luonnollisestikin kulkevat ohi nataali (=syntymä)-karttasi planeettapisteistä. Näitä ohituksia tulkitaan nykypäivän elämäsi tapahtumia kuvaavina.
Menepä Astro-special- sivuille ja katsele sieltä Pluton ohituksien tulkintoja. Siellä on niitä lueteltuina vaikka jos kuinka paljon. Vain tutkimalla oppii. Toisen opetuksen varassa jäät helposti toisten näkemysten 'vangiksi'. Jokaisella kun on omanalaisensa katsantokannat omaan elämäänsä. Pikkuhiljaa totuus aukeaa itselle, omasta itsestä esille tuleva on todella merkityksekäs Sinullekin. Onnnea matkaan!
« Viimeksi muokattu: 11.06.2015 12:52:22 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #2 : 05.06.2015 09:11:34 »

Pluto kuvaa merkin mukaista omaa sisäistä muutosta kun taas kuu omaa tunnepuolta, se alitajunnan ajattelumalli minkä huomaa lähinnä silloin kun elää vaikeita aikoja. Kuu natalilla edustaa myös äitiä. Leijona Jupiter tuo elämään mm. laajentumista (jup) sosiaalisuudessa (leij). mikä lisää ylilyöntien mahdollistumista koska Jupiter on jousimiehen (aurinkosi) hallitsija eli kun Jupiter minä/keho/voimavarat huoneessa.

Tr Jupiter on siis parhaillaan leijonassa ja se tuo itseen laajentumista mm ulospäinsuuntautunutta sosiaalisuutta, olet saattanut aloittaa vaikka urheilun koska kehon huoneessa ollut..

Tr Pluto on kuuhun yhtymässä parhaillaan joten jotain muutosta tulee tunnepuolella toteutumaan, transformaatio voisi hyvin liittyä tuohon muuttoon jne. koska yleensä jostain pitää luopua jotta voi tulla uutta tilalle, siitä yleensä on kyse kun Pluto kuu yhtymä.. yhtymä transiittina on uuden alku eikä sitä voi syntyä ellei jostain myös tietysti luovu. Omaa sisäistä muutosta nuo kaikki kertomasi muutokset ja juuri tunnepuolen kautta Smiley Sopii siis erittäin hyvin nuo transformaatiomuutokset pluto-kuuhun kun ne lähtee mitä ei tarvita / haluta Smiley Uutta kohti vain Wink

Kukaan ei voi siis sanoa mitä silloin tarkasti tapahtuu mutta kyllä nuo viittaavat siihen, että tuota käyt parhaillaan läpi. Tarkoitan nyt sitä, että ei pidä ajatella niin, että noin ja noin tapahtuu, silloin voi ne pelot iskeä eikä astron tarkoitus ole kuitenkaan se.
tallennettu
lessu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #3 : 06.06.2015 17:52:06 »

Lessu: Kiitokset t.touhula ja minsa. Minulle ei todellakaan ole itsestäänselviä nämä asiat. Yritän oppia vaan ei ole vielä loksahtanut kohdalleen tieto. Todellakin tuntuu mössöltä kaikki, niin monelta kantilta pitää karttaa katsoa. Minsa, osasit kyllä ihan "suomeksi" kertoa asiat. Smiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #4 : 08.06.2015 11:33:06 »

Katso aurinko, kuu ja nousu niiden sijaintineen ja tekeekö ne mahdollisesti aspektia toisiinsa, neliö on haasteellinen ja oppositio on aina ihmisuhdeaspekti ja yhtymä sellainen, että planeetat yhdistyy toisiinsa lisäten toistensa voimaa niin positiivisesti kuin negatiivisestikin kun kaikissa merkeissä on niin hyvä kuin negapuolensakin. Sen jälkeen sitten muita.. ei liikaa kerrallaan kun sitä pitää myös sulatella. Smiley

Siitä se sitten lähtee..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: