Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ihmissuhde solmuja ja niiden tarkoitus  (Luettu 16047 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sattuma puuttuu peliin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #15 : 10.02.2015 23:07:03 »

Jokohan onnistui? Minä olen siis se sisempi ympyrässä... Huh
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #16 : 10.02.2015 23:48:20 »

Ei näy vieläkään. En tiedä pystyykö tuolla astrothemessä tallentamaan karttoja. Mutta uutta viestiä tänne kirjoitettaessa pystyy tuosta tekstikentän alta painamaan "lisätoiminnot" ja laittamaan liitteen omalta koneeltaan, jos tallennat sen kartan ensin sinne.
tallennettu
Sattuma puuttuu peliin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #17 : 10.02.2015 23:58:21 »

Jokohan tuo näkyisi? Ja minä olen se sisempi ympyrässä  Huh
tallennettu
Sattuma puuttuu peliin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #18 : 11.02.2015 00:01:16 »

Jaa vielä kerran
tallennettu
Sattuma puuttuu peliin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #19 : 11.02.2015 00:02:26 »

Kiitos Ritsa!  Smiley
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #20 : 11.02.2015 00:21:40 »

En tuosta älyttömästi selkoa saa, mutta jotain ehkäpä. Astro.comin synastriakarttaa on mielestäni helpompi tutkia.

Ainakin sinun Kuusi on hyvin herkkä, tunteellinen ja joissain tapauksissa uhrautuvakin - siis Kaloissa. Se on neliössä hänen analyyttiseen ja tutkivaan tietoiseen olemiseen/egoon ja mieleen eli Auringon ja voimakkaan Merkuriuksen yhtymään Kaksosissa. Tuo neliö luo siihen hankausta ja hän saattaa koittaa älyllistää sinun tunteitasi. Ja sinä sitten huomaat ettei hän koe niitä kunnolla, josta voi tulla luonnollisesti huono mieli ja ehkä fiilistä, ettei jaksa yrittääkään, kun toinen ei ymmärrä mistä on kyse vaan puhuu/järkeistää vain. Tai sitten on vain hiljaa, kun ei osaa päättää kaiken päässä tapahtuvan keskellä. Toisaalta sinun voi olla vaikea ymmärtää hänen vaikeutta asian suhteen.

Lisäksi hänen Kuunsa on Vaaka-merkissä, eli ihan helposti samalla taajuudella kuin Kalat-Kuu. Ilmamerkki älyllistää ja hakee turvaa kevyemmistä ja harmonisista ihmissuhteista, eikä välttämättä halua kohdata asiaa, joka luo konfliktia etenkään tunnetasolla. Ja sinun Mars on yhtymässä hänen Kuuhun, joten tahtosi/toimintasi saa kyllä varmasti hänen tunteisiinsa eloa ja toisinpäin.

Aika paljon tuossa näkyy yhtymiä, joissa on paljon potentiaalia, mutta myös haasteita. Ja myös noita punaisia viivoja enemmän kuin sinisiä. Eli haasteita voisi olettaa löytyvän, mutta ei synastriasta voi kuitenkaan katsoa, että kannattaako kyseisessä parisuhteessa olla vai ei. Haastavat aspektit pystyy kyllä muuttamaan harmonisiksi voimavaroiksi, kunhan ne ymmärtää.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 11.02.2015 10:11:08 »

Olihan tuossa kativ:n synastriassa ihan klassikkojakin:

-Naisen Aurinko ja miehen Kuu samoissa merkeissä (miehen kartalla Kuu symboloi mm. vaimoa)
-Naisen Kuu osuu miehen 7. huoneeseen
-Auringot harmonisissa merkeissä keskenään
-Naisen Aurinko ja miehen Jupiter yhtymässä (mies on aviopuolisoaineista)

Hankalampia näyttivät olevan esimerkiksi Mars-Saturnus, Mars-Kuu ja Mars-Pluto -yhtymät.

Sinänsä en ihmettele, että mies tuntuu oikealta, kyllä tässä ainakin astrologisessa mielessä on potentiaalia.
« Viimeksi muokattu: 11.02.2015 14:20:11 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 11.02.2015 10:23:16 »

Sitten vielä nuo kuunsolmun näyttävät olevan ns. päittäin, miehellä Ravussa ja sinulla Kauriissa. Ihmissuhteissa se tarkoittaa sitä, että sinä hallitset tunnepuolen ja olet mahdollisesti perhekeskeinen, mutta olet oppimassa organisointitaitoa, järkevyyttä ja työn merkitystä. Miehellä nämä jutut menisivät juuri toisinpäin. Hän voi olla sellainen asiallisen jähmeä uraihminen, joka ei tunteista paljon pukahda ja perhekin tuntuu kaukaiselta asialta, mutta itse asiassa sekin kuuluisi hänen oppiläksyihinsä. Voitte olla siis opettajina toisillenne.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sattuma puuttuu peliin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #23 : 11.02.2015 13:53:32 »

Kiitos!!  smitten

-Naisen Aurinko ja miehen Kuu samoissa merkeissä (miehen kartalla Kuu symboloi mm. vaimoa)
-Naisen Kuu osuu miehen 7. huoneeseen
-Naisen Kuu oppositiossa miehen Venukseen
-Auringot harmonisissa merkeissä keskenään
-Naisen Aurinko ja miehen Jupiter yhtymässä (mies on aviopuolisoaineista)

Tämä on niin mielenkiintoista ja niin totta!! Mutta koska itse en ymmärrä näistä mitään niin tuo ylempi lainaus jäi vielä mietittyään jos haluatte sitä vielä selventää olisi ihanaa!
Näkeekö näistä kartoista sen että mitkä päivät ovat esim. Tärkeitä parisuhteelle ja sen muutoksille?

tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #24 : 11.02.2015 14:04:03 »

Synastriasta ei voi ainakaan suoraan lukea parisuhteen kehitystä. Siitä näkee vain yleistä yhteensopivuutta ja keskinäistä kemiaa/haasteita.

Nuo klassikkokuviot ovat siis suotuisia yhteensopivuuden kannalta. Eivät ne silti takaa, että päädytte pariksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #25 : 11.02.2015 14:06:34 »

Hyvä, että Lilli tuli lisäämään noita positiivisempia juttuja. Cheesy Keskityin lähinnä tähän tunnepuoleen. Nämä ovat tosiaan todella laajoja aiheita. Ja siltikin vaikka synastria näyttäisi miten loistavalta, niin ihmisten elämäntilanteet ja psyykkiset tms. ominaisuudet sillä hetkellä voivat olla niin erilaiset, ettei hommasta tule mitään.

Näkeehän sen siten, että kun transiitit osuvat ihmisen kartalle, niin ne aihepiirit tulevat käsittelyyn. Synastria toimii siten, että sen ihmisen aspektit toisen karttaan ovat kuin pysyviä transiitteja. Eli jos planeetta osuu yhtymään (tai muuhun aspektiin) molempien kartalle johonkin samassa kohdassa sijaitsevaan taivaankappaleeseen (teillä esim. tuo Mars ja Kuu), niin silloin se aivan varmasti on tärkeää myös parisuhteelle. Kodin ja ihmissuhteiden huoneisiin osuvat transiitit myös aivan varmasti vaikuttavat parisuhteeseen. Lilli voi varmaan lisätä tähän huomioita?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #26 : 11.02.2015 14:16:35 »

Synastriassa on hyvä olla haastaviakin (tarkahkoja) aspekteja kuin ei aspekteja ollenkaan. Ne ovat nimittäin ajoituksen kannalta oleellisia ja tarkat aspektit tuovat mukanaan sen asioiden tapahtumisen samanaikaisesti. Jos partnerit ovat koko ajan eri elämäntilanteissa, niin eipä silloin paljon suhdetta kehitellä. Tässä synastriassa tarkimmat kulmat taitavat olla AC-MC-yhtymä ja Kuiden viisiöt, jotka ovat sitten herkkiä pisteitä suhteen kannalta. Nythän ensi kesästä lähtien Jupiter tulee molemmilla juuri tuohon miehen AC:lle ja naisen MC:lle. Laskettakoon se positiiviseksi asiaksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #27 : 11.02.2015 16:46:37 »

Hei,
Olen nyt tapaillut noin 9 kk yhtä miestä joka tuntuu kuin olisi tehty minulle ;-) mutta hänen puolelta asia ei etene tai välillä hän ottaa takapakkia ja välillä taas mennään täysillä.  Emme siis seurustele vaan tapailemme joskus enemmän joskus harvemmin. 
Itsestäni on tuntunut melko alusta asti että hän on se oikea mutta en ymmärrä mikä mättää koska asia junnaa paikallaan. Olen tehnyt puhdistuksia ja pyytänyt että jos tämä suhde ei ole tarkoitettu jatkuvaksi niin pyydän että tämä loppuisi koska on kovin kuluttavaa kun on kovasti tunteita eikä kuitenkaan tiedä mitä toinen loppujen lopuksi haluaa minusta. Mutta ei tämä vaan lopu eikä ala.  Olisipa ihana tietää onko tämä vain tähtiin kirjoitettu virhe.......
Kuulostaa niin tutulta! itsellä saman tyyppinen tilanne ja olen jo pitkään harkinnut kissan nostamista pöydälle. tosin olen itsekin sitoutumiskammoinen jollakin lailla eli osaan vältellä tiettyja puheenaiheita vallan loistavasti. mutta mutta, jossain vaiheessa asia on otettava puheeksi. Kun tietää toisen aurinkomerkin niin ainakin saa osviittaa kuinka hän käsittelee asioita. Tsemppiä! Sitä tääläkin tarvitaan.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: