Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: hei olen uusi täällä  (Luettu 5111 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 16.01.2014 20:59:01 »

iltaa olen uusi täällä  Smiley oon miettinny pääni puhki miten tänne saa laittettua kysymyksiä Embarrassed mihinkin osaan. oisko joku niin kiltti ja neuvoisi vähän Smiley terveisin eikka66 ;)ps. mulla on sen verran vaikea elämän vaihe et haluan selkeyttä. ja mua on aina kiinostannu astrot itsellä on voimakas vaisto.mut en osaa hyödyntää sitä .
« Viimeksi muokattu: 16.01.2014 21:21:07 kirjoittanut eikka66 » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 17.01.2014 11:45:21 »

Hei ja tervetuloa!

Voit esittää kysymyksiä ihan missä vaan aiheeltaan sopivaksi kokemassasi osassa foorumia kahdella tavalla:

1) Voit joko aloittaa aiheesta uuden viestiketjun - eli ihan samalla lailla kuin aloitit tämänkin viestiketjun.
2) Jos löydät viestiketjun jossa jo keskustellaan/kysellään sinua kiinnostavasta aiheesta, menet vain kyseistä viestiketjua lukemaan ja klikkaat sen lopusta nappia 'vastaa' jolloin sinulle aukeaa tyhjä viestipohja johon kirjoittaa kysymyksesi.

Ja jos haluat kysyä joltakulta jotain yksityisviestillä eli niin että muut eivät näe, klikkaa ensin tämän henkilön nimimerkkiä mistä tahansa viestistä, jolloin sinulle aukeavat tämän henkilön tiedot näkyviin ja alareunasta löydät toiminnon 'lähetä tälle jäsenelle yksityisivesti.' Sitä klikkaamalla aukeaa taas viestipohja.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #2 : 19.01.2014 15:46:39 »

kiitos sinulle tosi paljon  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3 : 19.01.2014 15:54:56 »

eikka 66, tere tulemast tänne.. coolsmiley Cheesy
 smitten smitten
tallennettu
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #4 : 19.01.2014 22:05:50 »

TERVETULOA  uusi kulkija ja onneksi olkoon päätöksestäsi aloittaa  ASTROLOGIAN  parissa. Olet eräällä maailman parhaimmalla sivustolla ja saat varmasti olla tyytyväinen päätökseesi tulla foorumiin mukaan.  Smiley

ENNAKKOLUULOTONTA  mieltä ja rauhallisesti mukaan niin se on varmasti onneksi ja valoksi elämään.  angel

Jos olet koettelemusten keskellä niin olet siunattu ja sanoisin sinulle että muista kiittää kaikista kohtaamisistasi vaikeuksista sillä tosiasia on että mitä me tekisimme helpolla elämällä jossa kaikki sujuu rasvattuna. Se olisi yhtä kuin elämätön elämä ilman vaivaa. YHTÄKUIN TURHA REISSU. iTSE EN ELÄISI TÄYTTÄ ELÄMÄÄ ILMAN KAIKKIA MAUSTEITA. tickedoff smitten 2funny JA YSTÄVIÄ JOTKA YMMÄRTÄVÄT.
  smitten smitten smitten
TERE TULEMAST ELÄMÄSI SEIKKAILUUN . Anna mennä vaan ja kahvat kaakkoon. Cheesy angel Wink smitten smitten smitten  2funny 2funny 2funny
tallennettu
Eija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #5 : 20.01.2014 15:50:03 »

kiitos paijon ottaakin haastenna tämän ku mul ei oo ku aikaa töiten jälkeen poika on jo muuttannu pesästä pois ja nyt on aikaa itselleni eli uusia tuulia menään Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: