Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Marsin paluu?  (Luettu 14264 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« : 28.08.2013 09:15:50 »

Olen niin käsi näissä astrologian asioissa että kysyn ehkä typerääkin asiaa? Mistä tiedän milloin minulla on esim. Marsin paluu?
Onko se nyt kun Mars on siirtynyt Leijonaan ja syntymäkartallanikin on Mars Leijonassa?
Jos, niin voinko tutkia asiaa tarkemmin esim. Astro.comin special charts-osiosta ja katsoa mitä aspekterja mars nyt tekee syntymäkarttaani nähden? Tulkinta onkin sitten eri asia Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 28.08.2013 10:28:20 »

Marsin paluu on tarkimmillaan silloin, kun taivaalla oleva mars on samassa asteessa karttasi marsin kanssa. Esimerkiksi astro.comin "natal chart and transits" näyttää ihan kätevästi transiittitilanteen. Päivämäärää voit vaihdella siinä alhaalla olevassa valinnassa "start date for charts marked with*". Taulukkona tuon tilanteen saat, kun painat karttakuvan yläpuolella olevaa "additional tables" -linkkiä.
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2 : 28.08.2013 12:31:50 »

Juu ja ennemminkin jossain toisessa ketjussa, taisipa olla Venuksen paluuta käsittelevässä ketjussa vinkattu hyvä sivusto
http://www.serennu.com/members/transitfinder.php
missä saat sen ihan minuutilleen eiku sekunnilleen oikeaan hetkeen, vaikka sen Marsin paluun.  Siellä on valikossa kaikki planeetat, ja joukko asteroidejakin näkyy olevan mukana.  Eihän noita sekuntteja ja minuutteja tarvita muuten, mutta jos haluat tehdä vaikka Marsin paluukartan, niin silloin pitää olla kaikki härpäkkeet mukana
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #3 : 20.01.2017 00:39:00 »

Hei  mars palaa jälleen...tai kerkis tulla jo...yleensä en ees huomaa.
No, ylimäärästä energiaa ja turhautuneisuutta ollukki ilmassa --> hikilenkkiä tehty.


https://astrologiantaika.wordpress.com/2011/03/22/marsin-paluu/

Jaa että mitä tapahtuu ja millä alueella?
 askendentti vaaka   keskitaivas  rapu  venus 5.huoneessa ja  kuu  aspect_con  askendentti ... jupiter siinä nousun tuntumassa myös.
Kaikki paluukartalla siis.

 mars huone 5  aspect_con  chiron  aspect_con rx  venus ja 5.huone on muutenkin kansoitettu.
Samaten näyttäis tapahtumia olevan 3.huoneessa ja 7.huoneessa,  aurinko  aspect_con IC  aspect_con Pof.

 vesta  aspect_con  keskitaivas

No, ei taida tylsää tulla, jotenkin hengätyttävä paluu, akselit täynnä ja paljon oppositioita. Suhteita ja suhteissa ainakii, menoa ja meininkiä.
« Viimeksi muokattu: 20.01.2017 01:13:36 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #4 : 20.01.2017 11:05:45 »

Ääääh  Cheesy

Arvakkaas mitä olin sit maalanu eilen päivällä? En siis tienny yhtään että mulla on  mars paluu.

Olin maalaillu punasen, sarvipäisen lohikäärmeen  2funny
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 20.01.2017 23:40:41 »

Niinpä tietysti,
ei päätä ei häntää,
ei vainkaa ku justika niin,
ookkona kuullu lohikäärmeen päästä ja hännästä,
Dragons head..
solmuakseli, North Node  kuunsolmu Rahu
the head of the Dragon,
vilikaseppas progekarttaasi  coolsmiley

[urlhttps://classicalastrologer.me/2012/12/14/head-and-tail-of-the-dragon-the-lunar-nodes/][/url]

astrologia toimii, energiat ilmenee..

Marsin paluusta on jossain Astro Logoksessa juttua,
pitäs kaivella vissiin sulle
asiallista tietoa  :Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 21.01.2017 00:41:12 »

Ootko sä tehnyt  mars :n paluukartan?
 mars kulmahuoneessa: kylvä uusien alkujen siemeniä
 mars kiinteissä huoneissa : lujita aloitetut asiat, pinnistele ja ponnistele, palkitsevaa pitkällä aikavälillä
 mars muuttuvissa huoneissa: give up if it (old stuff)  doesn´t work and start a new

 mars :lle tulevat aspektit korostavat aspektin tekevää planeettaa seuraavasti:

Paluukartan  aurinko ja  jupiter (tulimerkkien hallitsijat, fyysinen ja intutiivinen energiataso )
 aurinko :n huone- ja merkkisijainti kertoo henkilökohtaisesta kimmokkeesta, itseilmaisun tarpeesta,
"kova" aspekti  aurinko :n ja  mars :n välillä varoittaa tallomasta toisten varpaille, ettäs tiijät.

 jupiter tuo päämäärätietoisuutta ja kasvumahdollisuuksia,
sopusointu näiden kahden välillä (  jupiter ja  mars ) vahvistaa oikeudenmukaista kunnianhimoa,
jos ja kun  jupiter :n eettinen ja moraalinen puoli on kunnossa.
Älä intoile liikaa.

 aurinko alullepanija,  jupiter päämäärä ja  mars työkalu
ja näille tulevat aspektit korostavat aspektia tekevää planeettaa,
till exsempel kosmiset kaukaiset  neptunus pluto uranus voivat vaikuttaa tiedostamatta asioiden kulkuun

 kuu ja  mars , vaistot ja tunne, itkupotkuraivareita, jos et suhtaudu aikuisten oikeesti
kasvava  kuu ois ihanteellinen, mut minkäs teet, vähenevä on kuun vaihe, puolikas tais vielä olla,  kuu vaaka,
osta tasapainottelulauta  angel

 venus .n aspekti muistuttaa, että haloo, täällä on muitakin

 saturnus realismin ja omantunnon ääni siellä korvasi juuressa,
antaa sitkeyttä ja muistuttaa että timing is everything

 uranus kaaos
 neptunus hämmennys
 pluto tuho
ja
uusiksi
 uranus kekseliäisyys ja hohto
 neptunus mielikuvitus ja idealismi
 pluto rebirth, poista pelkosi, think what you want

Ja sehän oli sitten varrella virran se sun  mars vaiko niinkö?




tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #7 : 21.01.2017 11:30:25 »

Thankjuu nikki.

 mars näyttää saavan äkäsiäkii aspekteja.

 aspect_kvi  jupiter,  aspect_squ  saturnus semisekstiili  uranus  aspect_con  chiron  aspect_squ  juno

Muitakin on, mutta tuossa tarkimmat.
Kiintoisaa.
Mitäs nuo  chiron ja  juno ?

Ja mites parhaiten seuraisi ajoitusta tässä?

2v. mutta koska mitäkin? Transiitit juu, mutta muuta?
Tässä sitä olisi ysinkertaista tutkia ja opetella...jotenkin selkeää Marsin kanssa, kun näkee, että millä alueella tapahtuu, ni voisi seurailla ja pähkiä sitten että mitä se sitten osoittautui olevaksi se tapahtuva?

Mutta  saturnus :sella tuntuu olevan mulle paljon asiaa nytten tulossa, samoin kuin  chiron illa on asiaa.
Ensi Ap. kartalla niillä on aspektia, ja  tässäkin selkeästi painavat.


Avaatkos vielä, että miten tulkitaan  mars paluu akselit?
Ne osoittelenevat eri juttuja kuin esim. Ap kartalla...miten ne aukee? Joka akselilla kun on tällä  mars paluulla nyt jotakii.

Hyvä kun potkit katsomaan tuota progea.
Siellä onkii aika tärskyt solmuakselilla...päässä  kuu ja hännässä  neptunus ...astekki on vielä 29, että valmiiksi jotain on saatava?
...tuleepi nyt mieleen ne hierarkiset merkitykset hej tässä kohtaa jostain syystä.

Ja kun nää tärskyt on nyt 29  jousimies/ kaksoset...nii ku tässä hoidan tämän homman, niin sitten seuraavat tärskytkö on 2 astetta  kauris/ rapu, jossa rx solmuakseli? Hmmm.

Mutta mitäs tuo sitten olis?
 neptunus  aspect_con ala  kuunsolmu, niin tulee mieleen jonkin aiemman perustan hämärtyminen...hämmennys, katoaminen...semmonen jalkojen alla upottava suo? Huone vielä 12...korostaa minusta tuota 29 astetta...ja kun ollaan merkissä  jousimies nii kyllä se sinne henkisyyteen tässä jotenkin menee?  jousimies lie myös korostaa tuon Neptunuksen poweria.
 Kaippa sen voisi nähdä positiivisenakin...että ammentaa nyt sitten siitä hekisyydestä, laajasta näkemyksestä yms. minkä on on aiemmin saavuttanut, kasvattanut, päästäkseen kohti tuota nousu  kuunsolmu ?

Ja  kuu  aspect_con nousu  kuunsolmu ...tuntuu siltä että on oikeessa suunnassa? Mut sit toi alasolmu osasto hämmentää? Ei ookkaa niin helppoa mennä eteenpäin, vaikka se tuntuu oikeelle?  kaksoset ja huone 6. Kovin Merkuriaanista suuntaa osotteleepi.



« Viimeksi muokattu: 21.01.2017 13:38:03 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 22.01.2017 00:59:31 »

 mars aspect_kvi jupiter päämäärä ei ole täysin selvillä / näkyvissä, jupiter vaaka eikö, kaikkia ei voi miellyttää,
ja taas kvinkunssin toinen puoli, etiäiset, "haistaa etukäteen mitä on ilmassa" eli pystyy ennakoimaan,
esim. tiskasin kissanpurkista kissanaamakannen, kun aattelin, että sillä ois helppo painaa kissanaamoja kankaalle
 ja seuraavana päivänä törmäsin netissä useampaankin kissannaamakankaaseen, en tiennyt että se ois "in", etiäinen oli se.

 chiron mars käytä vaistojasi, kuuntele intuitiota, mutta taas  aspect_squ saturnus tarkista silti faktat.
Chiron on sisäinen opastaja, "etsijän tie", varovasti tämän kanssa tai saat haavan sormeesi ja tarttet Chironin tikkejä,
ei pidä laukata silloin kun käyntiaskelkin riittää..älä pidä kiukkua sisälläsi tai se kääntyy itseäsi vastaan
..justika viilsin haavan sormeeni äkäpäänä tiskatessa..
 mars aspect_squ saturnus se timing, milloin? kuuntele sitä  chiron :n vaistoa, rajansa kaikella,
sääntöjen mukainen toiminta

 mars aspect_squ juno kenen kanssa "liittoudut", mistä tunnet sä ystävän, neliöllä tehdään töitä, suoritetaan,
 kenen kanssa, luotatko

 mars on energiaa, se ei erittele, se ryhtyy toimeen. Se ei vilkuile taakseen vaan katsoo eteenpäin.
Se toimii katalysaattorina muille arkkityyppisille energioille.
Se liittyy aloitekykyyn, suorittamiseen, tahdonvoimaan ja itseilmaisuun.
(Astro Logos maalis 2002, Marsin paluu, Linda Reid)

Ite yhistän  mars:n myös verenkiertoon, adrenaalin nousu, puna poskilla,
joillekin tyydytystä tuo rääkkiurheilu, joku purkaa adrenaalipiikin seksiin,
puna poskilla joopa..

Sori, en yhdistä  jousimies :een henkisyyttä. Politiikka, urheilu, ulkomaat ja uskonto, onko uskonto henkisyyttä vai -ismi, joka oikeuttaa tiettyyn toimintaan? Se on muuttuvan tulen merkki, kirkosta voi erotakin. Henkisyys on mulle sisäisempää. Spirit.
 neptunus kyllä, henkisyyttä.
 neptunus Alasolmu  jousimies 12 huone
kuvittele itsesi nunnaluostariin siinä vaiheessa, kun et ole vielä tehnyt nunnalupausta, teetkö?
tai pitkälle sairaslomalle, kun on aikaa pohtia elämää suurempia merkityksiä, muuttuuko suunta?
mikä on sisäinen motivaatio toimia,  mistä se kumpuaa..sielunpalo
onko sitä, vai haluaistko kellua kuin lapsivedessä vailla huolenhäivää?

Mulla on ap-kartalla  kuu kaksoset siinä rutiinihommien ja orjuuden huoneessa 6,
ja oon miettinyt josko töissä vois olla hauskaa ja nauru raikais, huumoria,
kakaroitten kikatusta, herjuuttelen kyllä,
vai oisko tuo jonkinsortin jakomielitautisuutta, pitäs olla siellä täällä ja tuolla,
ehkä pointti ois ilon löytäminen, semmoset lämpimän keltaiset verhot ikkunaan ja silleen,
pikkasen vähemmän sokeria ja perjantaikarkkipusseja..
tai
älä ota tätä niin vakavasti  Smiley
ja
lopuksi vielä lainaus:
Ennen kuin  mars on kunnolla aktivoitunut, aurinkomerkin edustama minuus on pelkkää potentiaalia.


tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 22.01.2017 01:19:18 »

niin ja se henkisyyspointti perustuu itellä siihen, etten pidä  jupiter :a  jousimies :n hallitsijana henkisenä,
vaan  jupiter  kalat:jen hallisijana on mulle sitä.
Ja progella liikahtaa lähinnä  kuuneptunus ja Alasolmu tuskin lainkaan, ei huomattavasti piiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan.

Akselit, niinkös?
Emilia varmaan osais tähän vastata paremmin.
No jos aattelis niitä ekana kulmahuoneitten aloittajina, niin niitä siemeniä kylvämään.
Jos aattelis  askendentti -minä olen- ja MC -minä teen-
niin  askendentti millaista  mars energia on syntyjään?
Voisko aatella, että kiinteän merkin kautta pysyvyyttä,
muuttuvan merkin kautta mutu:lla mennään? johtavalla energialla käsketään ja alotetaan ?
elementit
 tulimerkillä sitä tahtoa ja paloa,
vesimerkillä, no, set a fire to the rain, tai tunnetilasta riippuen,
maamerkillä järkeillen
ilmalla ideoiden ja yhteistyössä
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 24.01.2017 20:30:38 »

heips,
en ollut älynnyt noita antamiasi akseleita tuolta aiemmin,
joten niistä pari mielikuvaa..
Kun se  mars on sitä tekemisen meininkiä, energiaa,
ja sulla on tuo  vesta aspect_con MC, ilmeisesti rx eikös,
niin siitä tuli mieleen, että siinä tekemisessä pitää olla sydän mukana,
ja siitä tuli mieleen myös muista pyhittää lepopäiväsi
ei sillä tavalla raamatullisesti, vaan  vesta pyhittämällä, pyhä tuli,  ymmärrätkö,
mikä korostuu vielä tuon  aspect_opp aurinko IC,
koskapa sunnuntai, yleinen lepopäivä, on  aurinko :n päivä Sonntag, Sun-day,
ja  IC  lepo ja rauha,  aurinko ja sydän (mukana tekemisessä)
vähän semmostakin tuossa, että keskity olennaiseen,
ja siihen mikä palvelee sun ydinminääsi,
että oisko se niin,
ettei väkisin vääntäminen tuota tulosta

niin ja jos onnenpiste on IC:llä,
niin silloinhan ns. henkinen piste on  aspect_con vesta rx MC
sitä pyhittämistä lisäten,
 rapu myös perinteitä kunnioittaen
« Viimeksi muokattu: 24.01.2017 20:34:15 kirjoittanut nikki » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #11 : 02.02.2017 16:37:45 »

Hei thanksis nikki!

Hyvä pläjäys on  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #12 : 05.02.2017 21:52:53 »

Palasin tänne, koska pohdituttaa...turhauttaakin, että minä se olen aina lähtemässä, aina muuttumassa, aina menossa, mutta en koskaan jäämässä, mihinkään tai kenenkään kanssa.
Niin osaisiko se  mars antaa mitään vastauksia mulle tähän?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 05.02.2017 23:00:55 »

Ei niinkään  mars,
koska se on puhdasta energiaa, käyttövoimaa, what ever you do.
Oma  mars voi kuvata sitä, miten ( nopeasti, hitaasti, päättäväisesti, harkiten, uhmaten, mutulla..jne ) käytät tuota energiaa,
mutta se ei varsinaisesti laita sinua tekemään juttuja,
vaan siihen on kartalla muita arkkityyppisiä energioita.
Näin ainakin itse sen miellän.

Onhan sinulla tietenkin muuttuvan veden  mars;
sama aalto ei koskaan iske uudestaan rantaan,
virtaavaan jokeen et koskaan astu samaan kohtaan vedessä,
maaliskuun sulava jääpuikko ei palaa entiseen muotoonsa..
kuin kuvaten noita tuntojasi,
mutta
paremminkin mieltäisin
aina aina ja aina
always - all way
all the time; quite, perpetually," literally "all the way," with accusative of space or distance,
lähtemässä
muuttumassa
menossa
hotshottia heti aamusta
ja taivas rajana
 jupiter uranus jousimies askendentti
energiaksi
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14 : 06.02.2017 18:01:30 »

No tuota nousuanihan olin tästä taas heti ensin syyttämässä, mutta sitä olen aina syyttämässä kaikesta, ihan itsestään selvänä Cheesy

Mutta juu.
Kyllä tämä ainainen hämminki ja häsellys tässä meiningissä voisi ollakin tuosta  mars ista  ja kaikesta mikä siinä kimpassa on.

Jalat niin oo maassa kovin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: