Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: selvänäkijäksi  (Luettu 44047 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #60 : 05.06.2013 18:27:10 »

Pelkuruutta? Voi hyvä ihminen sentään, se että sinä olet saanut lohtua jälleensyntymä ajatuksesta ja karmasta niin oikeasti, menkää ihmisten keskuuteen ja yrittäkää viljellä tuota uskomusta, niin lupaan että turpiin voi tulla.
Kaikkien ajatusmaailmaan ei vain sovi tällainen ajatus. Ihan sama kun sinäkään et välttämättä voi uskoa mitä koraanissa sanotaan tai mitä helluntalaiset paasaa.
Itselläni kun todellakin aukesi oma sisäinen maailmani ja aloin saamaan kokemuksia jotka herättä minut ajattelemaan asioita uudestaan omien kokemuksieni pohjalta ja se mitä sisäisyyteni sanoo, niin uudistuin henkisesti ihan kokonaan ja olen tästä enemmän kun kiitollinen.
Ja sivuhuomautuksena niin huomatkaa mitä kaikkea julmuuksia te hyväksytte rakkauden nimissä ja sitten kun sitä rakkautta oikeen pössyttelee kunnolla, niin alkaa se vaihe jolloin mikään ei enää kosketa, mikään ei enää tunnu missään, silkkaa autuutta. Mutta se kuulukoon heille jotka sitä tarvitsevat  smitten
Se menee kyllä ohi  :Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #61 : 05.06.2013 18:44:36 »

Ja kaikille tiedoksi että etsikää ihan oikeasti sieltä sisältänne sitä omaa totuuttanne.
Minulle henk.kohtaisesti ei ole mitään karmaa olemassakaan, olen ihan vapaa siinä mielessä ja on todellakin niitä ihmisiä jolle on sisäänrakennettu tieto omasta elämästään ja omasta henk.kohtaisesta tiestä tai kasvusta tai miten nyt haluatte se sanoa.
Minulle tämä kaikki on vain vapaaehtoista ja olen valmis luomaan tietoisesti sen minkä kykenen ja elämään itseni todeksi. Kyllä jokainen joka on löytänyt oma sisimpäänsä, voi sitten katsoa missä itse menee, kenenkään muun puolesta en voi sanoa yhtään mitään, valitettavasti.
Have fun  smitten
« Viimeksi muokattu: 05.06.2013 19:24:49 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
käpykakku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Hetkessä elämisessä vaikeaa on löytää se hetki.


Profiili
« Vastaus #62 : 05.06.2013 19:36:49 »

Missä kohtaa mä olen sanonut että oppejani oisin muille tyrkyttämässä? Jokainen saa mun puolesta uskoa ihan miten tahtoo se ei ole minulta pois. Alkuperäisessä viestissäni sanoin etten ymmärrä ihmisiä jotka itse omilla kielteisillä ajatuksillaan luo itselleen negatiivisen mielialan ja ympäristön. Peräänkuulutan siis positiivisuutta sen sijaan että tarjoaisin mitään uskontoa. Ja on eri asia suhtautua asioihin ymmärryksellä kuin hyväksyä julmuutta.
tallennettu

Etsivä löytää ja kysyvälle vastataan Smiley
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #63 : 05.06.2013 19:46:45 »

Annoin vain oman näkemykseni asioihin enkä kohdistanut sitä suoraan pelkästään sinulle. Tämä maailma on täynnä ihmisiä jolle nämä asiat on vielä vasta käsitteen tasolla ja kerron vain omista kokemuksistani.
« Viimeksi muokattu: 05.06.2013 19:51:49 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #64 : 05.06.2013 19:53:23 »

En ymmärrä yhtään ihmisiä jotka valittavat juurikin kaikesta itselleen tapahtuvasta negatiivisesta eivätkä edes yritä seuloa syitä miksi niin kävi. Kaikki tapahtumat kun ovat loppujen lopuksi itse itselle tilattuja, niistä pitäisi seuloa oppi esiin ja olla sitten kiitollinen vaikeuksista niiden tuoman henkisen kasvun ja viisauden kautta. En ymmärrä myöskään toisten pilkkaamista tai arvostelua missään muodossa, jokaisella on oma läksynsä suoritettavanaan ja koska me emme voi muiden karmasta tietää on typerää lähteä toista runnomaan pohjille. mihin ihmeeseen on kadonnut ihmisten keskeinen halu ymmärtää toisia?

 :Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
käpykakku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Hetkessä elämisessä vaikeaa on löytää se hetki.


Profiili
« Vastaus #65 : 06.06.2013 08:59:02 »

  Grin
tallennettu

Etsivä löytää ja kysyvälle vastataan Smiley
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #66 : 06.06.2013 09:15:11 »

 Grin yeah! Hyvä väännön jälkeen voi paiskata hyväntahtoisesti kättä ja sanoa, done!  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #67 : 06.06.2013 21:11:42 »

En ymmärrä yhtään ihmisiä jotka valittavat juurikin kaikesta itselleen tapahtuvasta negatiivisesta eivätkä edes yritä seuloa syitä miksi niin kävi. Kaikki tapahtumat kun ovat loppujen lopuksi itse itselle tilattuja, niistä pitäisi seuloa oppi esiin ja olla sitten kiitollinen vaikeuksista niiden tuoman henkisen kasvun ja viisauden kautta. En ymmärrä myöskään toisten pilkkaamista tai arvostelua missään muodossa, jokaisella on oma läksynsä suoritettavanaan ja koska me emme voi muiden karmasta tietää on typerää lähteä toista runnomaan pohjille. mihin ihmeeseen on kadonnut ihmisten keskeinen halu ymmärtää toisia?

Yrittääkä nyt ymmärtää että valtaosa ei usko karmaan tai siihen että sielu tai itse tilaa itselleen vaikeuksia. On ihan mukavia ihmisiä jotka puurtavat päivästä toiseen ja sitten menettävät kotinsa, naisensa, työnsä ja saavat sairauden päälle.

Ei millään pahalla, mutta vaikuttaa siltä, että sinulla ei ole juuri käryäkään, kuten varamies Kari "Köli" Rautiainen tapasi sanoa,
siitä, mistä karman laissa on kysymys. Siinä lienet oikeassa, että vaikeuksia ja onnenpotkaisuja tuskin "tilataan", vaan ne
tulevat kohdalle silloin kun niihin liittyvä karma kypsyy.

Lienee syytä korostaa, että on toki olemassa siis myös "positiivista" karmaa, joskin sen ahdistavuus taas on siinä, että
sekin aikanaan tulee ammennettua tyhjiin kulloinkin  kypsyneiltä osin, ja on jälleen aika ottaa vastaan negatiivisen karman kolhut
ilman sarvia ja lampaita!

 Kiss
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #68 : 07.06.2013 04:03:28 »

 Grin Tuskin sinä kristillisessä yhteiskunnasta tiedät kaiken kristinuskosta mutta sen mitä tiedät ei välttämättä istu sun ajatusmaailmaan. Olen kyllä saanut oman osuuteni tässä joten ei kannatta puskea tämän enempää tännepäin  Kiss
Ajatus siitä että pitää olla jokinlainen teologinen tmv ammattilainen osataakseen kumota asioita on lapsellista ja olen sanonut että uskon että on jonkinlainen vastaavanlainen systeemi olemassa, mutta siihen mitä itse olen perhetynyt tai lukenut karmasta, ei istu enää.
Mutta en ole niin ylimielinen ettenkö tajua että on asioita jota minäkään en pakoon pääse, jokinhan tätä systeemiä ylläpitää ja pyörittää. Ja olen edelleenkin sitä mieltä että ihminen on luotu vapaaksi olennoksi  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
käpykakku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Hetkessä elämisessä vaikeaa on löytää se hetki.


Profiili
« Vastaus #69 : 07.06.2013 13:25:56 »

Juurikin näin Avicii ja tämäkin vääntö opetti taas uutta itsestäni joten kiitos Cheesy
tallennettu

Etsivä löytää ja kysyvälle vastataan Smiley
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #70 : 07.06.2013 13:31:56 »

Sama täällä  Grin Hyvä me  Cool
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: