Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 8. Huone - Syvimmät syöverit. Mitä löytyy kartalta?  (Luettu 59210 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #45 : 26.05.2015 09:03:55 »

Tyhjät 2. & 8. huoneet? Lisäks kutonen on tyhjä mut kaikissa muissa huoneissa tavaraa... 8. Kärki kaloissa (kuu ja saturnus seiskan puolella). Tavallaan oon kultalusikka pyllyssä syntynyt materiatasolla mut sit en kuitenkaa käyttäydy niin kuin moni varmaan olettais Cheesy lempi puheen aiheet on universumin käsittäminen, elämän käsittäminen ja luonto ja evoluutio kaikessa Cheesy Kalojen hallitsija jupiter (8. h avain) 3. huone skorpioni ja neptunus 5. h kauris yhtymässä uranukseen ja vertexiin. Jupiter mukana kultaisessa vesikolmiossa (myösaurinko, merkkari, kuu ja saturnus).

Ps. Miehenkaa syntyy kiivas väittely nopee kun se ei osaa käsitellä teoriapohjasta tietoo samal taval ku ite Cheesy
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 09:07:32 kirjoittanut mouru » tallennettu
kirshan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #46 : 27.05.2015 19:52:30 »

Mulla 8.huoneessa aurinko, merkurius, venus, pallas, vesta. Nousumerkki skorpioni, aurinko kaksonen, venus, merkurius. Mulla kanssa etten "uskalla" katsoa silmiin puhuessa. Jotenkin tuntuu että muut näkee silmistä kaiken. Nuorena olin tosi ujo harmaa hiirulainen, nyt aikuisena seksuaalienergia jyllää, muutkin sen huomaa. Tuntuu että ihmiset pelkää mua.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #47 : 28.05.2015 19:32:48 »

Meikäläisellä 8.huoneessa on vain neptunus ja sekin Kauriissa.
Neptunus tekee sekstiiliä auringon,venuksen,jupiterin sekä pluton kanssa.
Laitan tänne lisää juttuja jahka kerkeän.Tää näin lyhyesti....
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #48 : 15.06.2015 14:27:43 »

Mulla on just 8h.n kärjellä  saturnus  aspect_con juno . Nyt vasta tajuan tietyt kuviot elämässäni. Karttatyypillä, jota itse tykkään käyttää sijaitsevat nuo molemmat  vaaka ssa.
No hohhoijjaa! Sehän se. Kun mun on tapana läväyttää nurin kuus-nolla hyvin ilmavasti ne, jotka pyrkivät mua hallitsemaan / kahlitsemaan. Tämähän sen selvittääkin. Just nimittäin kirjoitin anteeksipyynnön henkilölle, joka viimeksi sellaisesta loukkaantui verisesti - onnekseni vain henkisellä puolella.
Kun en koskaan ole tykännyt aikavarkaista sen kummemmin kuin energiav.stakaan.

 police  knuppel2
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
minna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #49 : 28.12.2016 23:13:42 »

Heippa, huomasin ilokseni tämän, koska minulla on huone kadeksan miehitetty erittäin vahvasti. Saa tulkita asiaa vapaasti. Huoneen kärki   rapu
   mars leijona
 uranus neitsyt
 venus :neitsyt
  pluto : neitsyt

tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #50 : 24.02.2017 20:17:21 »

Tuoko  uranus 8. huoneessa sellaisia odottamattomia käänteitä? et välillä tulee joku juttu joka säväyttää syvemmältäkin? mut ei mikään ns. pysyvä juttu.
kiinnostaa tietää, niillä keillä tuo asetelma on...?
tallennettu
valkoinentaikuri.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #51 : 27.02.2017 10:15:23 »

Kasi huoneen kärki kaloissa, tyhjä huone.
 Tiedä häntä löytyisikö ja osuisiko sinne jotain asteroideja  angel pluto sitten töröttää tarkalleen IC llä omassa merkissään ja asc leijona. Ihmiset jotka ei tunne paremmin, karttaa kyllä helposti, jos ei päästä syvemmin tutustuun rauhassa, esim. kahden kesken  Smiley ehkäpä jotain opittavaa sen intensiivisyyden kanssa ettei työntäis tahtomattaan muita etäälle
« Viimeksi muokattu: 27.02.2017 10:43:17 kirjoittanut valkoinentaikuri. » tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #52 : 17.07.2018 17:54:13 »

hohhoh. en muistanutkaan tän olemassa oloa  Grin

Mulla on kuun paluu 8. huoneeseen back to  harka .
tilasin muutaman kirjan kuu-aiheesta.
mun syvimmät syöverit on sinänsä aikalailla jauhettu jo terapeutilla,
mutta lueskeltuani tuota kirjaa tuli vastaan tämä:

Natal moon in the 8th house:

As you learn to develop the emotional strenght you need to handle your intense inner life, you can become less afraid of sometimes dramatic changes that life brings.
When we share true intimacy with someone (literally and symbolically), we are tremendolously vulnerable, but we are also able to be powerfully connected and loved. It's this kind of bond with someone, where they've seen you at your worst, they've seen you fall apart and they still love you, can nourish your heart more than a thousand of the nicest friends. To attach yourself so irrevocably to someone is frightening, and as you learn to deal with that fear and open in trust to a person who is capable of the same in return, it will not only nourish your heart but give you the emotional strenght to deal with the other changes life may throw at you over years.


This house is not easy on the heart. It requires a certain resilience to be able to handle the weight of life with a higher level of awareness of just how precariously balanced it is. At best it makes you aware of how precious your loved ones are, and can drive you to make the most of life. At worst you may be swallowed by the darkness, constantly haunted and unable to cope. The antidote to this lies in the balance of letting go of and facing fears.


sen takia varmaan sanotaan että mulla on luurankoja kaapissa tai että vaikutan salaperäiseltä. en vaan heti uskalla kaikkea kertoa. en oo mikään massamurhaaja kuitenkaan. pelkään vaan niin paljon muiden mielipiteitä. ja pelkään luottaa täysillä.

Progressed Moon in 8th House:

This progression shifts the focus from "the other" back to to the self, in the deepest way. You may feel an increasing heaviness where life seems more intense and things happening around you feel grave and serious. You may feel desire to withdraw, as is often the case when we enter the water signs or houses, because your inner world is the scene of the "action" now. If you are already impatient with superficial interactions and conversations about the weather, you're going to be impossibly fed up now.

You may become aware of stagnant places in your life. Even if it doesn't appear outwardly that you've been standing still, internally there can be a growing realization that something really needs to change, and if it's been stuck for a while, the desire for utter change can be quite pwerful.


Joo-o. jotain muutosta oon jo pitkään halunnu. tuntunu et asiat vaan lilluu paikallaan. en oo varmaan vuoteen jaksanu niinkään astrologiaan perehtyä. oon ollu vaan pinnallisten asioiden parissa. nyt on jo ikävä syksyä. skorppari-aikaa...


ps. jos jotain kiinnostaa oman proge kuun kuvaukset tai merkit natal-kartalla niin voin tuosta kirjasta kopsata.
« Viimeksi muokattu: 17.07.2018 18:14:24 kirjoittanut downtempo » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: