Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tervehdys.  (Luettu 3073 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Golliwog
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 12.03.2013 20:25:52 »

Moikka.

En tiedä, mistä aloittaa esittäytyminen.  Cheesy

Mutta olen 28 vuotias kahden lapsen äiti, Mikkelissä uusioperheilevä avovaimo, joka haluaa isona "noidaksi".  :Smiley

Ammatillisesti olen ohjautunut kahteen/kolmeen suuntaan. Ensimmäinen ura (koska itse tietoisesti olen tänne ensin hakeutunut) liittyy "bileisiin". Tämä kokonaisuus rakentuu ravintola-alan perustutkinnosta (tarjoilija, mutta "pätevyys" toki myös keittiön ja hotellin puolelle), opiskelun ohella aikoinaan tein järjestyksenvalvojan töitä ja tällä hetkellä opettelen tapahtumien järjestämistä ääni- ja valotekniikan osalta. Olen yli 10 vuotta haaveillut omasta "saunaclubista" ja musiikki ja tanssi monissa muodoissaan on lähellä sydäntä.

Toinen ura on "parantaja". Mummoni on joskus (9-10 vuotiaana?) kustantanut reikin ykköskurssille. Ja kutsumus veti taannoin Punkaharjulle opiskelemaan hierojaksi, erikoishieronta-painotteisesti (vyöhyketerapiaa, jne). Fysioterapeutiksi kiinnostaisi lukea joskus.

Kolmas ura, jos sitä sellaiseksi voi sanoa, liittyy lapsiin. Jo pienenä olen ollut "kollektiivisesti kaikkien isosisko", kuten äitini joskus asian ilmaisi, ja nykyään kai siskon tittelin sijasta täti, "lapsen" iästä riippuen.  laugh Omien lasten kanssa löysin itseni kestovaippailemasta, kantoliinailemasta, perhepeteilemästä ja taaperoimettämästä. Äitiys on kutsumukseni ja mummous salainen haaveeni.

Tässä viimeisen vuoden aikana on ollut henkilökohtaisella tasolla erittäin ison henkisen kasvun aika. Sen myötä on tietoisuus ja "kanavat" alkaneet avautumaan ja olen hyvin nöyränä kaiken uuden edessä. Toistaiseksi kasvunprosessissani on menossa jo olemassa olleen tiedon hämmästely ja miten kaikki palaset on alkaneet loksahtelemaan paikoilleen. Olen ohjautunut kommunikoimaan henkimaailman kanssa käyttäen heiluria.

Horoskoopistani en muuta tiedä kuin että aurinko-leijona, nouseva ja kuu kauris, neitseellinen merkurius ja venus sekä mars skorpparissa, ehkä mie joskus ymmärrän käytännössäkin, mitä nuo meinaa. Cheesy

Tämmönen tättähäärä siis täällä taustailee. crazy2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 13.03.2013 00:14:36 »

No Moi, ja tere tulemast..tänne.. Smiley angel smitten
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2 : 13.03.2013 10:40:30 »

Moikka ja tervetuloo..!!
Rohkeesti vaan kyselemään ja kommentoimaan asioita jotka kiinnostaa.. Smiley
 smitten angel
tallennettu

..just go with the flow..
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: