Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: MIKÄ IHME NYT KAURISTA MÄTTÄÄ!!!  (Luettu 2803 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« : 01.06.2006 22:30:46 »

Raju muutos on jo tapahtunut, se lähes kyllästymiseen asti jankutettu avioero, mikä kuitenkin on positiivista minulle.... lapseni ja sukuni, exääni lukuunottamatta vain kipuilevat. Undecided knuppel2 Embarrassed

Olen 100%:sen varma, että eropäätökseni oli oikea. Siitä huolimatta elämääni on haitannut lukuiset tekniset ongelmat  ja vääjäämättä on tullut mieleen, että maailmankaikkeus on minun onnentunnettani vastaan.

Päivä miehen muuton jälkeen suihkusta alkoi tulla vain kylmää vettä. Huoltoliikkeemme vaihtoi sekoittajan ja nyt saamme lasteni kanssa shokkihoitoa ja suihkuttelusta on tullut extremeä... kylmää ja kuumaa vuoronperään...

Noh, sitten onneton valmistuin ylioppilaaksi aikuislukiosta ja nyt perheeni järjestää juhlia väenväkisin, erotilanteesta huolimatta - ja minä kun vannoin mieheni mentyä etten enää tee mitään vasten tahtoani... äitini on vahvempi, vanhempi herttainen rapurouva joka aina saa karvani nousemaan pystyyn. AGGRRH!

Kaikenlaista kummallista sählinkiä ja kaiken huippuna kävin pesettämään toisen kerran maaliskuun alussa autoni, jolla muuten ajoin kolme kuukautta laittomasti, sillä autoliike ei ollut katsastanut sitä... tickedoff (selvisi viimeviikolla, kun eron jälkeen rekisteröin autoa omiin nimiini - ja niin meni maitorahat katsastukseen)

Nyt tämän toisen pesun jälkeen vahan alta paljastui lukuisa määrä naarmuja, joita oli yritetty naamioida ilmeisesti kynsilakalla. idiot2 idiot2 idiot2  Ja autoliikkeessä kohautellaan vain hartioita " kuka todistaa etteivät naarmut ole minun tekemiäni". Tämän aihauttamalle raivolle ei ole määrää.

Nyt meinaa loppua usko. Vaikka tiedän että asiat järjestyvät, niin nyt en jaksaisi ottaa enää yhtään ainoata vastoinkäymistä vastaan. Rakkautta vain.

Sen sijaan ei niin vakavalla, hyvällä suhteella olisi tekoa. (Taidan olla lopullisesti seonnut.) Mikä minua vaivaa....

tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 04.06.2006 22:21:09 »

Ehkäpä kaurisexäni ystävällisesti pitää itseään hauskanpitoelämästäni sivussa, minulla on ihme svengi menossa ja uusia ihmisiä, eikä exää just ehdi tavata taikka kaivata. Mietin vaan mitä se sellainen ystävyys on jossa vaan tulee tekstari silloin tällöin "tavataanko" tai "miten menee" (tekee kauheesti mieli vastata, varsinkin kun viime talven muistaa)- tuntuu että tätä tasoa tyyppi on muillekin naisille "huomiota" antanut.

Mutta luojan kiitos elämä menee eteenpäin enkä joudu miettimään tätä saturnuskoulua. Marskoulu edessä angel

Olen tosiaan huomannut että jouskarilla on aika eri kuvio menossa kuin kauriilla yhtaikaa. Toiv. kauriit löytää ne porukat joiden kanssa stemmaa  paremmin (ja tulee kauriille oikeanlaista tukea, kauriit kun ei meinaa tukeakaan ottaa kuin äärimmäisessä tilanteessa). Minulla menee tosi kivasti parinkolmen oinasystävän seurassa kuten tänään.  Kiss

PS Tapaamallani härkämiehelläkin (maa) ollut kauan vaikeeta, toivon että hänellä ja sinulla helpottaa.
« Viimeksi muokattu: 04.06.2006 22:25:15 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: