Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorpioni ja kuoleman myytti  (Luettu 15824 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« Vastaus #15 : 12.11.2011 13:00:53 »

Mun oinastyttöni syntyi ja pian skorppari-enoni kuoli.

Kyselin lähinnä senkin vuoksi, että mielestäni pitää olla jonkinlaista katetta sanoille, jotka kirjottaa kirjaan totuutena.
Siksi kiinnostuin kyselemään, onko skorppareilla tietoa käytännön tasolla asiasta.
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 12.11.2011 16:57:06 »

Hmm... Vanhin tyttäreni ei ole skorpioni vaan  rapu ja vuosi ennen hänen syntymäänsä kuoli äitini äiti ja kun tyttö oli syntynyt, vasta muutaman kuukauden, kuoli isäni äiti.  :Smiley Exäni, tytärteni isä tosin on  skorpioni  Grin ja meidän häät oli samana vuonna kun tuo äitini äiti kuoli...  Huh
« Viimeksi muokattu: 12.11.2011 17:00:04 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 12.11.2011 17:07:53 »

Tytölläni on kuitenkin näemmä  keskitaivas  skorpioni Vaikuttaneeko asiaan?  :Smiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Solnishko
Vieras
« Vastaus #18 : 17.11.2011 13:24:36 »

Mun "edeltäni" kuoli äidin isän äiti kaksi viikkoa ennen syntymääni. Olen syntynyt 2,5 viikkoa yliaikaisena, eli isomummo on kuollut lasketun aikani tienoilla. Äiti ei enää lähtenyt matkustamaan hautajaisiin, parin päivän päästä niistä synnyin minä. Skorpparissa on IC ja siellä yhtymässä Lilith ja  juno.

Täytyypäs muuten ihan mielenkiinnosta katsoa tuota isomummon kuolinhetken karttaa..
tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #19 : 25.11.2011 03:32:03 »

Isäni joka oli  askendentti skorpioni kuoli omankäden kautta kahdeksan kuukautta mun syntymäni jälkeen, olen siis  aurinko skorpioni.

Isälläni oli myös  mars leijona ja itse olen  mars vesimies, olisiko sillä vaikutusta asiaan?
tallennettu
Quines
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #20 : 04.01.2012 14:59:44 »

Itsellä  venus juno jupiter ja  kuu aspect_con pluto   skorpioni   ja isäni isä kuoli kolme kuukautta ennen kuin minä synnyin. Ihan näin OT:na, miksi  kuu aspect_con pluto pidetään niin kauhistuttavana aspektina? Minulla ja myös yhdellä kaverillani on tuo aspekti enkä vaan löydä mistään tietoa. En ainakaan tarpeeksi.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 04.01.2012 17:10:16 »

Quines, tietoa löytyy tältä foorumiltakin, Atha Maarit on suomentanut aspektitulkintoja www.cafeastrology.comista ja ne ovat pysyvinä aiheina Syntymäkartan tulkintaa -osastolla (kaikki eivät ole vielä valmiina). Tässä infopläjäys  kuu aspect_con pluto

Lainaus
Kuu yhtymä Pluto (Moon conjunct Pluto)
Emotionaalinen tyydytys virtaa sisälläsi voimakkaana ja monimutkaisena. Janoat intensiivisyyttä, mutta samaan aikaan voit pelätä omaa emotionaalisuuttasi, joka johtaa sinut tuskiin ja ongelmiin pitääksesi emotionaalisen puolesi kasassa. Sivutuotteena ilmenee usein äkkipikaisuutta ja saatat huomata heiluvasi helposti erilaisten tunnepohjaisten halujen ja toiveiden välillä. Halusi yhdistyä toisen sielun kanssa on polttava, mutta samaan aikaan se pelottaa sinua.
Olet synnynnäinen psykologi ja ymmärrät kohtaamiesi ihmisten sisäisten maailmojen mielenliikkeet. Omistat emotionaaliset tuntosarvet, mutta tätä ominaisuuttasi voidaan käyttää myös sinua vastaan. Oikein käytettynä pystyt kyvylläsi parantamaan muita auttamalla heitä tulemaan tutuiksi omien motiiviensa kanssa, huomaamaan mitä he pelkäävät tai millä tavoin he tiedostamattaan sabotoivat itseään. Tällainen parannustyö voi – luonnollisestikin – alkaa vasta, kun olet tullut itse sinuiksi itsesi kanssa näiden samojen asioiden tiimoilta. Negatiivisena puolena on huomautettava, että jos epävarmuus pääsee niskasi päälle, saatat syytää samaa negatiivisuuttasi muihin. Saatat kuvitella tilanteet ja syyt asioiden takana paljon pahemmiksi ja uhkaavimmiksi mitä ne todellisuudessa ovat. Tämä kumpuaa todennäköisesti omista menetyksen ja petetyksi tulemisen peloistasi. Jos uskot, että sinua kohdellaan väärin, saatat ”nähdä” asioita ja vinkkejä tällaisesta toiminnasta sellaisissakin tilanteissa, joissa niitä ei oikeasti ole.
On hyvin mahdollista, että olit herkkä äitisi/äitihahmosi tunteille ja näin ollen nappasit häneltä tunnetilan, joka saattoi olla ylitsepääsemättömyyden, loppuun palamisen, vihan tai epäluotattavuuden tunnetila. Vallalla oli joko viha-rakkaus-suhde äitiin tai jokin kriisi sinun ja äitisi välillä, jonka kanssa todennäköisesti elät yhä tai joka vaikuttaa sinuun jollain tasolla. Jotkut tämän aspektin ihmiset tuntevat jo nuorella iällä tarvetta itsenäisyyteen voidakseen vapauttaa itsensä joko äidistä tai perheestä sekä näiden aiheuttamien tunnekonfliktien vallasta. Kuitenkin, itsensä irrottaminen ongelmasta kokonaan ei pitkällä tähtäimellä ole tervettä, sillä pitkän tähtäimen vastaukset löytyvät psykologiselta tasolta. Jossakin vaiheessa lapsuuden olosuhteiden kohtaaminen on välttämätön prosessi. Saatat huomata, että musiikki toimii kanavanasi negatiivisten tuntemusten käsittelyssä sekä suurena rauhoittajana.
Pelko menetyksestä ja torjunnasta saattaa saada sinut takertumaan rakkaisiin ihmisiin tiukasti. Sinun onkin tärkeää oppia hellittämään otettasi, jotteivät rakkaimpasi tunne oloaan tukahdetuiksi. Pitkällä juoksulla tällainen “se jättää minut!”-takertuminen kun toteuttaa itsensä. Jos huomaat yrittäväsi hallita tunteitasi ja läheistesi tunteita, sinun on parasta pysähtyä kysymään itseltäsi ”Mitä pelkään?”. Omistushaluinen toimintamalli voi olla vakava sivuoire omista hylkäämisen peloistasi.
Pinnallisuus ei ole sinua varten. Janoat emotionaalisia kokemuksia ja haluat elämältä “enemmän” kuin tavallista elämää automaattiohjauksella varustettuna. Jossakin vaiheessa elämääsi kiinnostunut todennäköisesti psykologiasta, vaikkakin luotat enemmän omaan vaistoosi ja kokemuksiisi kuin asiantuntijoiden teorioihin.
Naisen Astrologinen profiili-tulkinta sanoo tästä aspektista näin: Emotionaalista intensiivisyyttäsi on vaikeaa olla havaitsematta. Voit olla melko äkkipikainen ja kun ”pääset vauhtiin”, sinun on vaikeaa lopettaa. Miehet saattavat kokea sensuaalisuutesi jopa tungettelevaksi ja jos sinulla on ongelmia hallitsemisen kanssa, saatat heijastella niin voimakasta auraa, että se nujertaa alleen lähellesi pyrkivät miehet (ainakin ajoittain). Saatat olla muiden kanssasisartesi mielestä uhkaava, etenkin jos et luota muihin naisiin. Yhteytesi äitiin voi olla voimakas ja saattaa olla, että tunsit hänen emotionaaliset tarpeensa erittäin voimkkaina lapsena ollessasi. Jos äidilläsi oli ongelmia omien tunteidensa hallinnassa , sinulla voi olla kaunaa häntä kohtaan, mikä on käsiteltävä pois, jotta suhde voisi olla terveellä pohjalla. Alitajuinen varautuneisuus vaikuttaa suuresti siihen miten suhtaudut toisiin ja jos aistit uhkaa tai torjuntaa, voit perääntyä askeleen verran taaksepäin, jottei oma energiasi tuntuisi toisesta niin valtavalta – jos siis todella haluat päästää jonkun sielusi syvimpiin syövereihin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Quines
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #22 : 04.01.2012 18:20:10 »

Kiitoksia Lilli  Smiley
tallennettu
atannel9
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #23 : 05.01.2012 08:18:42 »

Kiitos Lilli myös minunkin puolesta ! smitten  Minulla on seuraavat aspektit natal-kartallani; Kuu  aspect_squ Au  vaaka, kuu  aspect_ssx  pluto leijona,  Kuu  ja  uranus aspect_con  rapu, Kuu  aspect_squ neptunus  vaaka. Juuri eilen mietin miksi mulle käy näin. Olen mielessäni ihmetellellyt nykyisiä sosiaalipuolen tekemisiä terveydenhuollossa. Kävin ortopedilla joulukuun alussa viime vuonna, jossa todettiin varvasmurtuma. Murtuma oli vanha ja aiheuttanut minulle ongelmia jo noin vuoden. Samaan aikaan oma yhteyshenkilöni sosiaalipuolella on hoitanut sormivammansa, murtuman ja jänne leikkauksen kädestään ja menossa kohta toiseen leikkaukseen. Samalla hän opiskelee uutta ammattia, koska tullut työkyvyttömäksi aikaisempaan työhönsä fysiatrina. Olen työelämässä ollut juuri tekemisissä eläkeasioisssa, jossa arvioidaan eläkkeen hakijan työkykyä omaan työhönsä. Työhöni on kuulunut asiakaspalvelu puhelimitse ja kirjein tykyvyttömyysasioissa. Olen usein ollut vastatusten julkisen ja yksityisen palvelun kanssa. Tunnen jääväni usein ulkopuoliseksi, vaikka asian pitäisi juuri kuulua minulle. Voimakkain on vain tunne, tarkemmin ajateltuna asia saattaa olla toinen. En ole laittanut asialle suurempaa painoa, olen vain taistellut omia turhautumiani vastaan.
Lillin tuoma infopläjäys pisti miettimään asiaa toiselta kantilta. Ei niin vieraalta kuin luulisi. Historiaa: Olen äitini au-lapsi toisessa polvessa. Äitiäni ei toivotettu tervetulleeksi odottaessaan minua ja siskoani. Äidin äiti oli kirjoittanut äidilleni kirjeen, jossa kielsi tulemasta ilman aviomiestä kotiin (olen lukenut kirjeen). Oli pettänyt mielestään, hänen miehensä, tulemalla raskaaksi. Outoa oli s, ettei äitinikään ollut äitinsä miehen lapsi, ehkä mummoni oli jo unohtanut asian. Äitini  ei ole puhunut suoraan minulle näistä asioista koko elinaikanaan. Äidilläni ja minulla on ollut aina vähän kummallinen suhde keskenään. Olen jollain lailla pitänyt ihmisenä joka vain huolehtii minusta. On ruoka ja asunto sekä vaatteet, peruasiat, ei mitään tunnepuolen asioita. Nyt vanhempana asiat palaavat mieleen eri näkökulmasta. Jostain syystä -laitos sana on liittynyt koko elämäni ajan jollain tavallani asumiseen tai työhöni myös terveydenhuolto. Kuitenkin minua pyydetään ottamaan vastuuta itsestäni. Omasta mielestäni olen sitä tehnyt. Sana vastuunottaminen  omasta mielestäni on vähän hukassa. Kenellä se vastuu oikein on?  Palatakseni Lillin pläjäykseen, Kuun yhtymä Pluto, kannattaa lukea ajatuksella. 
       
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #24 : 05.01.2012 19:55:33 »

Ei varsinaista kuolemantapausta ollut meillä mun syntyessä, mutta vuotta ennen kuin minä synnyin oli äidilläni munatorviraskaus, eli vauva siis kuoli ihan alkiona.Ja sitten tietysti silloin kun olin 5 niin eräs ihminen lähipiiristä yritti kuolla kahteen kertaan, mutta ei onnistunut.  :Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Syringe
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #25 : 25.08.2012 19:52:15 »

Mmh, mummini isä kuoli kutakuinkin tasan vuosi ennen syntymääni.
« Viimeksi muokattu: 08.09.2012 19:46:09 kirjoittanut Syringe » tallennettu

If one day your sugar sits untouched, will you have gone forever?
Indium
Vieras
« Vastaus #26 : 01.09.2012 11:48:10 »

Kyllä pätee minunkin kohdalla tämä. Isoisä kuoli alle puoli vuotta ennen syntymääni.
« Viimeksi muokattu: 01.09.2012 11:51:41 kirjoittanut Indium » tallennettu
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #27 : 08.09.2012 18:39:33 »

Isoäitini kuoli kuukausi ennen syntymääni. Sain hänen nimensä. Olen ac-skorpioni ja Pluto sijaitsee muutenkin kartalla tärkeästi.
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: