Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tiuhtiviuhti esittäytyy  (Luettu 2841 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tiuhtiviuhti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« : 19.08.2012 14:49:03 »

Heippa!
Olen vajaa kolmekymppinen nainen ja lukenut palstaa muutaman vuoden. Nyt vasta sain
aikaiseksi rekisteröityä. Smiley
Olen ollut aina kiinnostunut astrologiasta ja henkimaailman asioista. Viimeisen parin vuoden
aikana olen tutustunut aiheeseen enemmänkin.
Joten terve vaan kaikille! Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 19.08.2012 14:52:15 »

No Hei!, ja tervetuloa tänne..    smitten
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64


Profiili
« Vastaus #2 : 19.08.2012 14:59:23 »

Hello kaikki! Päätin laittaa tähän jatkoksi tervetuloilmoitukseni. Oon lukenut foorumeita noin 2pv ja päätin esittäytyä. Olen 24w kaurispoikamies, joka on suht kiinnostunut "henkisistä" jutuista. En oikein ole aivan yksissä, että mitä hyvään tervetuloviestiin pitäisi sisällyttää....
     Minua on viimeaikoina vaivannut oudot kivut ja aistiharhat, sormissa, käsissä yms. Maut kuten lyijyn maistaminen, veren haistaminen/maistaminen, kumihanskan haistaminen ynnä muut hieman erilaiset tuntemukset.... Shocked  ....Ainiin, vielä sekin, että kuulen "olemattomia" nuijien kopautuksia ja iskuääniä....   Alkaa vaikuttaa siltä, että alan tätämenoa olemaan "valkoisen huoneen kamaa" (sormet ristissä sanottu), tai ainakin että henki rullaa varsin eripaikassa kuin fyysinen ruumiini?!. Muuten elämä nyt rullailee suht leppoisasti... Ois päheetä kuulla osaako joku viisaampi/valaistuneempi henkilö minulle mitään kommentoida tuohon. Risut ja ruusut otetaan ilomielin ja avosylin vastaan...  neptunus kaksoset vertex Cry
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: