Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on sun unelma?  (Luettu 8073 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« : 06.03.2012 23:07:39 »

Tai oli?
Oletko aivan oikeasti tavoittelemassa sitä, vai onko se vain ajatus? Mitä olet tehnyt unelmiesi eteen? Miten ne saavuttanut? Kovaa työtä? Onnenpotkuja? Johdatusta? Jotain muita jippoja?
Vai osoittautuiko unelmasi lopulta kuplaksi...ei se ollutkaan sitä mitä kuvittelit ja oikeasti halusit? Sait sen mitä toivoit, mutta ei se sitten ihan ollutkaan?
 smitten

Mulla on nyt tämmöset jutut pyöriny tässä viimeaikoina mielessä, ois kiva jos syntys keskustelua asiasta Smiley

Mun unelma oli semmonen juurikin salkkaripsykoottinen; aviopuoliso, omakotitalo, eläimiä ja lapsia ainakin kaksi. Mutta tuota...ei se menny ihan niin...tai joo, ehkä menikin, muttei se oikein ollu sitä mitä ois pitäny Cheesy
Sen jälkeen mulla on toki ollu unelmia vaikka mistä, on nytkin, mutta ei mitään kauheen selvää päämäärää vieläkään, vaikka välillä jo niin luulinkin.
Ja ainahan on pieniä haaveita, jotka sitten toteutuukin, niitä suurempia odotellessa Smiley
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #1 : 06.03.2012 23:23:03 »

Mulla oli unelma, että julkaisen joskus kirjan ja että kirjoittaminen kulkisi mukana läpi elämäni. Julkaisinkin ensimmäisen teokseni jo 16-vuotiaana ja yhäkin ollaan kovasti menossa kirjoittamisen kanssa eteenpäin. Tiedän, ettei tämä unelma ole koskaan täydellisesti valmis - sillä enhän koskaan tule olemaan kirjoittajana täysin valmis - mutta on kaunista katsoa omia saavutuksiaan. Smiley

Tällä hetkellä unelmoin parisuhteesta ja kaipaan sitä elämääni. Tämän unelman ja unelmaihmiseni kanssa olenkin oppinut jo aika paljon viime kuukausien aikana - eniten ehkä itsestäni. Cheesy
Unelmat on tarkoitettu elettäviksi ja niiden eteen on tarkoitus tehdä töitä. Onnenpotkuja ja sattumia tapahtuu, mutta ajattelen että nekin tulevat eteemme syystä, ne auttavat meitä eteenpäin. Rakastan muutenkin unelmoida, luin joskus Tabermannin kolumnin, jossa hän totesi, että on olemassa haaveilijoita ja unelmoijia. Haaveilijat eroavat unelmoijista siinä, että he jäävät elämään haavekuviinsa. Unelmoijat taas kulkevat kohti unelmiaan ja elävät niitä, ja vaikka unelma olisikin jotain mikä ei sitten loppujen lopuksi tunnu niin omalta, on matkalla päämäärään opittu aina jotain arvokasta. Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #2 : 06.03.2012 23:50:38 »

Mä oon aina ihaillu kirjailijoita Smiley

Mä taidan olla suurimmaksi osaksi haaveilija, oikein neptunus tylliin Cheesy Luultavasti se johtuu siitä että oon niin vilkas mielenlaadultani, että kerkiän punoa vaikka minkälaisia haaveverkostoja ilman että niistä koskaan kerkiää syntyä mitään sen kummempaa, ennenkö joku toinen juttu jo tulee tilalle.
Tosin, on mulla noita lapsuudesta asit mukana kulkeneitakin juttuja, joita oon yrittäny ihan konkreettisestkin tavoitella ja päästä lähemmäs, ne kai on sitten niitä unelmia Smiley

Ja totta se, että aina matkanvarrelta tarttuu mukaan arvokkaita kokemuksia ja sitä elämää, minkä tähden täällä kai ollaankin  smitten
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #3 : 07.03.2012 00:04:15 »

Luultavasti se johtuu siitä että oon niin vilkas mielenlaadultani, että kerkiän punoa vaikka minkälaisia haaveverkostoja ilman että niistä koskaan kerkiää syntyä mitään sen kummempaa, ennenkö joku toinen juttu jo tulee tilalle.

Sama!
Haaveillut koko elämäni yhdestä asiasta; löytäisi jonkun, joka on samalla aaltopituudella, eli sen parisielun/sielunkumppanin/kaksoisliekin/tms.
ja rakkaudesta muutenkin aina.
Sitten on muita haaveita.. nyt haaveilen ainakin siitä että pääsisin (telepatia)peloistani eroon, antaisi tilaa taas mukavammalle elämälle.
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #4 : 07.03.2012 00:10:41 »

Mahtaisikohan olla kovinkaan montaa sinkkuna elävää, joka ei siitä oikeasta haaveile /unelmoi? Ja saattaapa näitä olla parisuhteessakin olevissa...aika paljonkin itse asiassa  Undecided
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #5 : 08.03.2012 20:23:15 »

Kuuhilda, totta. :/ Varmasti jokainen toivoo että kohdalle osuu "se oikea", ainakin jossain vaiheessa elämää! Surullisempaa on kuitenkin, jos sitä kaipailee parisuhteessa elävä ihminen.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #6 : 08.03.2012 20:56:18 »

Juu, mieluummin sitä sinkkuna kaipailee omaa oikeaansa kun parisuhteessa, mutta aika monta tuli mieleen kun aloin miettiä, jotka seurustelustaan huolimatta kaipaavat sitä oikeaa Undecided  Ja olen itsekin parisuhteessa ollessani toivonut että joskus kohtaan sen oikean tyypin..
Onhan se aika ankeeta.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #7 : 08.03.2012 21:16:53 »

Matkustella maailman ympäri ja nähdä tämä kaunis maapallo erilaisine kulttuureineen niin monipuolisesti kuin mahdollista Smiley
tallennettu
Siiri 58
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #8 : 08.03.2012 22:33:00 »

Minä olen ainakin haaveillu kokoikäni.Koulussa tunneillakin aika meni haaveillessa milloin kenestäkin.Olen nuoruudessa ollut aika masentunut kun keneltäkään ei saanut mitään tukea kuin kissalta jolle aina vuodatin kyyneleeni,niin hain lohdutusta haaveilemisesta.Kun nuoruuden rakkaus jätti ja tuleva aviomies käytti hyväkses mielentilaani ja tuli samantien siihen tilalle asumaan, enkä päässyt siitä silloin eroon,niin 20 vuotta kului kunnes se meni toisen naisen luokse ja sitä ennen kokoajan kävi vieraissa,piti piikana...? Mutta mun aikani kului ensimmäiset 10 v surressa nuoruuden rakastettua ja seuraavat haaveillen milloin mistäkin, masennuksen iskiessä.Onneksi sain kaksi ihanaa tytärtä joihin sitten ammentanut kaikki rakkauteni.Mutta nyt melkein 10 vuotta erosta ja tyttärien kotoo lähtiessä,olen jo vähän aikaakin alkanut kaivata ja unelmoida että löytäisin sen jonkun joka välittäisi minustakin, Muutaman mies ehdokkaan olisin ehkä löytänytkin,mutta siinä kävi taas sillein et jäin toiseksi.Ja taas surraan ja unelmoidaan..   
Vääriä on joka nurkassa mut mis nurkan takana se oikee luuraa.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #9 : 08.03.2012 23:11:34 »

Minä olen ainakin haaveillu kokoikäni.Koulussa tunneillakin aika meni haaveillessa milloin kenestäkin.Olen nuoruudessa ollut aika masentunut kun keneltäkään ei saanut mitään tukea kuin kissalta jolle aina vuodatin kyyneleeni,niin hain lohdutusta haaveilemisesta.Kun nuoruuden rakkaus jätti ja tuleva aviomies käytti hyväkses mielentilaani ja tuli samantien siihen tilalle asumaan, enkä päässyt siitä silloin eroon,niin 20 vuotta kului kunnes se meni toisen naisen luokse ja sitä ennen kokoajan kävi vieraissa,piti piikana...? Mutta mun aikani kului ensimmäiset 10 v surressa nuoruuden rakastettua ja seuraavat haaveillen milloin mistäkin, masennuksen iskiessä.Onneksi sain kaksi ihanaa tytärtä joihin sitten ammentanut kaikki rakkauteni.Mutta nyt melkein 10 vuotta erosta ja tyttärien kotoo lähtiessä,olen jo vähän aikaakin alkanut kaivata ja unelmoida että löytäisin sen jonkun joka välittäisi minustakin, Muutaman mies ehdokkaan olisin ehkä löytänytkin,mutta siinä kävi taas sillein et jäin toiseksi.Ja taas surraan ja unelmoidaan..   
Vääriä on joka nurkassa mut mis nurkan takana se oikee luuraa.

Minulle tuli ensimmäisenä mieleen tästä lause "Saamme sen, mitä uskomme saavamme ja ansaitsevamme". Olethan varmasti 100%, että saat rinnallesi unelmiesi miehen, joka ei tule toistamaan edellisten miestesi munauksia? Jos et, nyt äkkiä muuttamaan ajatusmallia! Muussa tapauksessa saat vain samanlaisia röhjäkkeitä elämääsi, sillä Universaalin Lain mukaan meidän on saatava se, mihin uskomme.

Lippua korkealle, menneisyydestä huolimatta! Olisi sääli, jos antaisit hienon tulevaisuuden lipsahtaa sormien välistä menneisyyden vuoksi. Jos omat voimat ja osaaminen eivät riitä, ammattiauttajan puoleen vaan, olipa kyseessä psykologi, henkinen opettaja, joku viisas ja läheinen rakas ihminen. Omaan itseensä kannattaa satsata, trust me Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #10 : 09.03.2012 13:59:12 »

Ihania unelmia Smiley
Mitäs ootte tehny, että menis sinne päin?

Siiri 58, mulle tulee nyt kanssa väistämättä mieleen se, että mitä uskot ansaitsevasi?
Ei " Kunpa minuakin joku rakastaisi" vaan " Kyllä minua joku rakastaa"
Se, ken sinun elämääsi tulee, saa suuren palkinnon, eikä suinkaan alennu hyvää hyvyyttään osoitttamaan hellyyttä ja lämpimiä tunteita sinullekin Smiley
Ajattelisin kyllä, että tuommoisen, noinkin pitkän "aisan kannattamisen" ja vastoin omaa sydäntään elämisen jälkeen ei ole ihan helppoa päästä takaisin raiteille  Sad

Kyllä se vielä kolahtaa  smitten
tallennettu
Siiri 58
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #11 : 09.03.2012 21:28:32 »

Kiitokset AthaMaritille ja kuuhildalle kannustuksesta!olen seurannu foorumin kirjoituksia ja yrittänyt ottaa oppia itselleni,tässä vaan oli pieni vuodatus osasta elämän vaiheesta.Eron jälkeen elämääni tuli serkun vaimo joka on yrittänyt auttaa mua,mutta oppi ei ole oikein mennyt 10 vuodessa kaaliin, mutta nyt vasta puolen vuoden sisällä yhtäkkii hoksasin mikä se juju oli,vai edes auttoiko siihen et oon käyny reiki 1 ja kakkos kurssin jonka jälkimaininkina olen tehnyt puhdistautumista elämäni aikana koetuista kurjuuksista, joita olen työntänyt taka alalle väkisin.Löysin ittelleni lopulta hyvän "huuhaa hierojan"joksi sitä nimitämme,en oikein tie virallista nimeä kun tekee montaa juttua,luontais hoitaja ym.? Multa hän avaa ainakin tukkeutuneita sakroja ym.sanoo ääneen kaikki piilottamani asiat sisuksita.että välillä oikein hävettää.Ja tähän mies ja isä ongelmaan kun ei saatu selvyyttä tästä elämästä niin hän näköjään pääsee edellisiinki elämiin,siis olin ed.e. talossa piikana jonka isäntä teki mut raskaaksi ja sen jälkeen mut ajettiin talosta pois.Olin silloinkin yksinhuoltaja. Ja kolmas elämä taaksepäin olin ollu japanissa Geisha.Tämä tieto jotenkin helpotti elämääni että tämä hyljätyksi tuleminen ja ainainen rakkauden puute alkoi sieltä,ettei se ollut isäni kumminkaan,joka on hiertänyt välejämme tähän asti.Onneksi isä on vielä elossa,saanee vapautuksen syytteestä ja vien hautaan rakkaudella kun aika koittaa.Nyt on tavoitteena jatkaa puhdistautumista,niin kuuluuko toikin siihen et on yhtämittaa flussassa tai muuten väsynyt? tämä on vienyt mielen aika matalaksi ja käydä reiki 3:nen sekä astrologian kursseja lisää,sukututkimusta ym.jotenkin tuntuu että yritän riuhtoo itteäni irti kaikesta vanhasta tekemisestä,ihmisistä,harrastuksista ja kalamiehistä.Hoksasin senkin et kalamiehet ovat koittaneet opettaa mua puolustamaan itteäni enkä aina vaan myöntymään joka asiassa mut nyt vasta meni perille,niinkuin yhden opetus oli näyttää peilinä omat epämiellyttävät luonteenpiirteeni.Tänään tuli mieleen etten halua enää asua täällä kivassa paikassa,haluisin ostaa vihdoin sen oman asunnon.Tässä tavoitteet: ajatella positiivisesti tavoitteita ja jatkaa henkisen tien matkaa omaan itseensä ja siinä sivussa katselen ympärilleni että oliskohan kumminkin jossain joku smitten tämä vuodatus ei oikein kuulunu tänne mutta poistan sen jossain vaihees..kaikkea hyvää foorumilaisille smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #12 : 10.03.2012 14:05:39 »

En mä oikeestaan tiedä, mutta henkilökohtaisesti mulle se oli sitä. Sokeena putkessa menemistä, niinkun kuuluu ja niinkun kaikki muutkin ja tottakai.
Tänään semmonen olis jo ihan eria asia, vaikkakin sama.

Tajua nyt tästä sitten  :Smiley
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #13 : 10.03.2012 18:57:57 »

Mun unelmat liittyy opiskeluun ja tulevaan uraan/elämäntyöhön (nyt kun vihdoin tiedän mitä haluan tehdä), ja olen tehnyt sekä tulen tekemään paljon töitä asian eteen. Ainakin osatavoitteissa olen onnistunut tähän asti, eli täytyy vaan olla ahkera ja pitkäjänteinen. Toinen tärkeä unelma liittyy tietysti siihen, että löytäisin jonkun ihanan miehen rinnalleni. Mutta tuohon asiaan ei voi kamalasti itse vaikuttaa (onko tuuria tavata oikeantyyppisiä ihmisiä vai ei), eli... ei voi muuta kuin odottaa ja toivoa.  Grin

Kolmas vähän helpompi unelma on tatuoinnin hankkiminen, jonka aion toteuttaa tänä vuonna.  smitten
« Viimeksi muokattu: 10.03.2012 19:00:59 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #14 : 10.03.2012 22:15:03 »

Haluaisin matkustella sellaisiin kolkkiin kuin Huippuvuoret, Pohjois-Skotlannin saaristo, Tulimaa, Kerguelenin saari ja Etelämanner. Siis paljon avaria vuoristonäkymiä, merta, tuulta ja viimaa, lunta ja jäätä. Aah. smitten Ja albatrosseja, niitä haluaisin nähdä livenä ennenkuin delaan. Ne ja muut eteläisen pallonpuoliskon merilinnut on jotain aivan uskomatonta.

Avaruuteen meneminen jääköön suosiolla vaikka seuraavaan elämään, se on silloin luultavasti helpompaakin.

Suurimman osan muista haaveista olen jo toteuttanut, ne muut mitkä on jäljellä vaativat lähinnä pitkän tähtäimen harjoittelua ja ovat jo enemmän tai vähemmän olleet prosessissa jo useita vuosia.



tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: