Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Murkku sanoo moi  (Luettu 2540 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tuuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« : 02.01.2012 19:20:30 »

Ehin jo muutaman kerran kirjoitella ja nyt ajattelin esittäytyä.

Henkisiä asioita on tullut käytyä läpi laidasta laitaan elämän aikana, neljä vuosikymmentä, naisen kropassa. Astrologia on aina jotenkin kulkenut mukana, mutta en vielä ole ihan syvälle päässyt. Yritystä on ja kurssillekin olen jo menossa. Eniten ehkä shamanismi, voimaeläimet, enkelit, kivet, sisäiset matkat, edelliset elämät ovat minua lähinnä. Kissat ovat lähellä sydäntäni ja niitä löytyy kotoa neljä kappaletta, plus yksi koira - aika kissamainen sekin.

Olen aurinkomerkiltäni kaksonen, nouseva skorpioni, kuu jousimiehessä, mars ja venus ravussa. Kahdeksannessa huoneessa on paljon tavaraa: muistaakseni auringon lisäksi siellä ovat merkurius, saturnus ja venus. Olen sitä tutkinut ja ollut ymmärtävinäni, että 8. huone liittyy mm transformaatioon, valtaan, seksuaalisuuteen - hyvin pitää paikkansa. Vähän on ollut syvyyssukellusta näissä asioissa. Pieniä kuolemia on todella tullut koettua. On pitänyt päästellä irti, katsoa tunteita syvältä, ottaa omat kokemukset tosissaan ja jättää myös ihmisiä taakseen. Ei ole helppoa ollut elää maailmassa, jossa odotetaan, että olet samanlainen kuin kaikki muut. Onneksi asiat ovat alkaneet muuttua, on tilaa ja myös itselläkin jo rohkeutta. Kai ne omat vaikeat kokemukset ovat voimaannuttaneetkin ja erityisesti edellisistä elämistä on virrannut tukea ja voimaa.

Oman sielun laajuuden ymmärtäminen on ollut ja on kiehtova haaste elämässäni koko ajan: kuinka paljon uskallan laajeta, kuinka paljon uskallan vapauttaa itseäni ja kuinka syvältä itseäni kuunnella. Olen alkanut yhä vahvemmin ajatella ja uskoa, että maailmankaikkeudessa todellakin on hyväntahtoinen, tukeva ja rakastava energia, joka on aina hengityksen päässä käytettävissä, antamassa tukea. Haasteena on, kuinka paljon kaunista ja hyvää uskallan ottaa vastaan. Smiley



tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1 : 02.01.2012 19:44:08 »

Hei vaan Muurahainen Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: