Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuplat...tai triplat?  (Luettu 17933 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #30 : 17.02.2012 22:34:05 »

Hehe, ok- karttaa ei vielä ole kun ihminen ei ole syntynyt mutta yksi mahdollisuus on tää tupla kalat kuvio. Olisin juuri kiinnostunut tästä   aurinkokuu  kalat yhdistelmästä kun mun mielestä jo  aurinko  kalat-ihmiset on ihan omanlaisiaan ja omissa maailmoissaan...ja siihen jos vielä  kuu samaa merkkiä.. Grin Tuo sinun  aurinko jousimies varmasti kuitenkin tuo reippaasti potkua hommiin  Smiley  Tokihan aina koko karttaa katsotaan mutta kyllä omaltakin kohdalta tiedän miten paljon juuri  aurinkokuu vaikuttaa mun persoonaan.. :Smiley
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #31 : 17.02.2012 23:32:58 »

Onko muut huomannu, että tää tuplaisuus olis periytyvää?
Mulla tosiaan pojat  aurinko kuu tupla,  askendentti ja  kuu tupla, ja heitin isä on  askendentti ja  kuu tupla myös.
 harka, vaaka, leijona
tallennettu
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #32 : 18.02.2012 11:29:09 »

Hmmm..en oikeastaan tunne tupla/tripla merkkejä-Yksi pieni ihminen on  aurinko ja  askendentti  leijona, karismaattinen pikkupoika (vanhemmat ei tuplamerkkisiä mutta äiti on kyllä   leijona ja yhden tripla  leijona joka on kyllä tosi leijonamainen ja eräs ystävä kertoi moninkertaisesta skorpparista joka oli kyllä kanssa tooodeeella  skorpioni käytökseltään ja hyperpistävine silmineen yms.
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Ophiuchus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #33 : 26.02.2012 10:53:33 »

Täällä on  aurinko kuu venus saturnus ja uranus jousimies  Grin
 jousimies luonto kyllä näkyy selkeästi meikäläisessä. Sellanen tyhmän avoin hölösuu. Ja kaikkia pitää aina vähän yrittää käännyttää tähän omaan arvomaailmaan, ja keittiöpsykologian/filosofian pariin.  :Smiley Pohjimmiltani olen todella positiivinen, ja jaksan aina uskoa siihen, että kaikki järjestyy, ja elämä kantaa. Tosin kyseinen stellium sijaitsee 4. huoneessa, eli tuolla  rapu huoneessa, niin hieman ehkä tasoittaa. Eniten tuon luontoni esille kotona läheisten parissa, ja erittäin reviiri tietoinen olen koti ympyröistäni, vaikkakaan tämän  jousimies takamus ei pysy samassa osoitteessa kovinkaan kauaa. Nimimerkillä muuttanut kuusi kertaa vajaa kolmen vuoden aikana.  Cheesy
Samaten löytyy  :skorpioni:sta  merkurius pluto ja juno,jotka lymyilee kaikki tuolla 3. huoneessa, samassa rytäkässä onkin sitten vielä  mars vaaka ssa. skorpioni vaikutus näkyy selkeästi puhetyylissäni, ja ilmaisussani, sekä kiinnostuksena psykologiaan, ja kaikkeen paranormaaliin. Sekä varmasti myös astrologiaan. Piikikyyttäkin löytyy, ja huumori on aika ironisen sarkastista hetkittäin. Toki sitten taas päälle nauretaan ja räkätetään  jousimies tyyliin.  Wink
tallennettu

aurinko kuu venus saturnus uranus Jousimies
askendentti ceres Neitsyt
keskitaivas kuunsolmu Härkä
merkurius pluto Skorpioni
mars Vaaka
jupiter Vesimies
neptunus Kauris
chiron Kaksonen
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #34 : 26.02.2012 12:21:54 »

 aurinko, IC,  venus ja  merkurius  oinas + kuunsolmukeskitaivaspluto ja  kuu  vaaka sekä  askendentti ja neptunus jousimies
Taitaa olla elämän mittainen koulu päästä oppositiosta hallitukseen, sen verran reilusti annettu noita  aspect_squ aspect_opp.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #35 : 05.03.2012 15:49:50 »

mc82 viestissä tuntui olevan jotain samaa kun itsessäni kun itekkin jouskaria ja  askendentti  kauris vaikkei mulla ookkaan kuin  aurinkomarsmerkurius  jousimies  :Smiley

ja todella mielenkiintoista lukea Artemiksen kokemuksia oinasmaisuudesta. Smiley Jotain samaa tuntu löytyvän omastakan miehestä.
Mies  kuuvenus  oinas ( askendentti jousimies)

Ja kun tarkemmin katselin niin kyllä minunkin elämästä löytyy muualtakin noita tuplia + triploja
Kaveri 1.  askendenttikuuaurinko  neitsyt
Kaveri 2.  aurinkokuumerkuriusmars  vaaka ( askendentti harka)
Kaveri 3.   askendenttikuu  rapu ( aurinkovenusmerkurius  vaaka )
Kaveri 4.  askendenttiaurinkomerkurius  vesimieskuu  leijona)
tallennettu

aurinko jousimies h.12
Lizzy
Vieras
« Vastaus #36 : 06.03.2012 09:57:16 »

Oli tosiaan mielenkiintoista lukea Mc82:n pohdintoja, koska itselläni on 
aurinko venus merkurius uranus neptunus pallas ceres jousimies

En ole huomannut, että kenelläkään sukulaisellani tai tuttavallani olisi tällaista pommia missään. Kun joku pohdiskeli, että periytyykö nämä, en usko? Toki painotuksia on, mutta olen myös vm-82 ja sinä vuonna oli planeetat jotenkin hassusti tosi rykelmässä.

Tunnistan hyvin mitä Mc82 kirjoitti. Samanlainen elämäntapafilosofi, minulla nousumerkki taas on  rapu ja  kuu kalat lisäksi se varmaan vaikuttaa, että en minäkään ihan 5 min varoituksella lähtisi aavikkoon tai viidakkoon vaeltamaan. Koen, että Rapu ja Kalat tuo luonteeseeni rauhallisuutta ja sellaista, että viihdyn myös paikallani enkä ole ikinä tykännyt jättää asioita kesken. Siinä voi olla  mars kauris myös osansa. Toisaalta ilman tuota  jousimies painotusta olisin varmasti vielä todella paljon ujompi. Jousimies minussa haluaa uusia seikkailuja ja saa lähtemään liikkeelle. Nousu-rapu parkani joutuu niihin muutoksiin aina sitten sopeutumaan jotenkin.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: