Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: K-40, havaintoja matkan puolivälistä  (Luettu 3179 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« : 07.11.2011 20:52:12 »

Saa tänne tietenkin nuoremmatkin kirjoitella, mutta niin se on, että astrologiassa kolme raskaan sarjan transiittia osuu noin ikävuosiin 40 - 43. Tärkein varmaankin  uranus  aspect_opp  uranus , seuraava kai  saturnus  aspect_opp  saturnus ja viimeisenä merkillinen  neptunus  aspect_squ  neptunus . Neljäntenä meidän aikamme ihmiset voivat ottaa mukaan  pluto  aspect_squ  pluto . Itse koin tämän transiitin jo 36 - 37 vuotiaana enkä siksi laske sitä itselläni tähän ns 4-kympin kriisiin kuuluvaksi, mutta jotkut kokevat sen lisänä noiden kolmen ensin mainitun kanssa.
     Olenkin jo odotetellut, että milloin se kriisi alkaa. Milloin ja missä muodossa tulee se impulssi, että alkaisin inventoimaan elämääni ja sitä, olenko oikealla tiellä. Aika hiljaista on ollut kunnes... Viikko sitten sain tietää koulutusmahdollisuudesta, joka auttaisi minua lisäämään tietämystäni minua kiinnostavasta aiheesta huomattavasti. Työllistymismahdollisuudet olisivat todella huonot, mutta saisin lisää tietoa rutkasti. Kuvaan kuuluu ( tai ehkä ei pitäisi ), että nykyinen työni sujuu mukavasti, olen työssäni pätevä ammattimies eikä potkuja ole luvassa ainakaan heti. Tilanne voi olla tosin 10 vuoden kuluttua aivan toinen ja silloin olisi huomattavasti hankalampaa lähteä kouluttautumaan uudelle alalle. Tämä ikä tuntuu eräänlaiselta saumakohdalta ja nyt voisi olla mahdollista vaihtaa alaa. Pitäisi vain luopua vakituisesta työpaikasta ja ikään kuin valmistautua mahdollisiin, 10 - 15 vuoden päästä tuleviin potkuihin. Sen tiedän, että jos olisin rahamies, hakisin heti koulutukseen - ihan vain sivistääkseni itseäni. Reaalimaailma kuitenkin rajoittaa.
     Tieto koulutusmahdollisuudesta tuli vajaata viikkoa ennen  saturnus  aspect_opp  saturnus transiittia eli kyseessä on hyvin vakavasti otettava asia, kun kysymyksen esittää  saturnus

    Mitenkäs muilla? Oliko puolimatkassa tukalat oltavat?
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 07.11.2011 21:37:02 »

Minulla oli myös tuo  pluto  aspect_squ  pluto jo iät ajat sitten... mutta nyt on edessä viimeinen  neptunus  aspect_squ  neptunus ohitus tämän kuun lopulla eli olen aloittanut nämä keski-iän transiitit "väärästä päästä"  Wink..  neptunus on kartallani 10. Huoneessa, 7 asteen päässä  keskitaivas :stä ja olen kokenut aivan totaalisen kypsymisen sekä omaan työhön, työnantajien asenteisiin, työvoimaneuvojiin jne. - on ollut TE-toimiston puolesta kaikenlaista ikävää ja huomenna taas yksi aika varattuna ja saa nähdä kuinka pahalla tuulella sieltä tulen.

Olisi ihanaa voida tehdä välillä jotain muuta ja saada siitä ihan kunnollista palkkaa, mutta täysin uudelleen kouluttautuminen ei jaksa kiinnostaa, kun ( askendentti jousimies ) on opiskellut melkein koko elämänsä...

Ensi vuoden ja/tai seuraavan aikana tuleekin sitten eteen  uranus  aspect_opp  uranus , mitä oikeastaan odotan mielenkiinnolla, kun Uranus tulee ensin puolitoistaneliöön Keskitaivaalle.
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 07.11.2011 23:25:30 »

Puolimatkassa oli melko tukalaa ainakin synnytysosastolla, kun tulin äidiksi vähän vajaa 43-vuotiaana.. Cheesy

Mutta kyllähän nuo maallikon mainitsemat transiitit jakoivat elämän jotensakin nollapisteeseen ja siitä uuteen alkuun.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #3 : 08.11.2011 20:52:27 »

Jännästi menee Emelia nuo transiitit, kun itselläni tuo  uranus  aspect_opp  uranus oli ensi kerran jo 5/2011. Transiitti toki jatkuu vielä. Sitten tuo  neptunus  aspect_squ  neptunus huipentuu jouluna.

Odottelin myös mielenkiinnolla tuota  uranus juttua, mutta ei se ainakaan minulla ollut kovin dramaattinen, vaikka  uranus tuli samalla 7. huoneeseen ja teki myös ja tekee tietenkin edelleen  aspect_squ  keskitaivas . Yhden vanhan ystävyyssuhteen totesin kuolleeksi. Oli liian pitkät välit ollu yhteydenpidossa eikä enää tajuttu toisiamme. Työpaikalla esimies siirsi minut toisenlaisiin hommiin, jotka olivat leppoisammat kuin aiemmin tekemäni. Edelleen saan hyödyntää vahvuuksiani eli kyseessä ei ollut mikään koirankoppi-komennus. Sitten aivan kuin Robert Handin Planets in transits kirjasta suoraan; " isäsi saattaa aiheuttaa huolia". Kyllä, hänen keuhkojaan syynättiin erittäin tarkkaan mahdollisen syövän takia, mutta mitään ei löytynyt.

Kurja asema tuolla sinun  neptunus , kun ei se kymppihuone oikein mitenkään sovi sille  Sad Tuo on kyllä tosi epämääräinen tuo  neptunus  aspect_squ  neptunus . En ole saanut siitä otetta lainkaan. Ehkä ainoa vaikutus on ollut radix-kartallani olevan  mars  aspect_con  neptunus aspektin mahdollinen aktivoituminen. Pari kertaa  neptunus on tuonut minut nolosti maanpinnalle, kun olen puolitiedostamattomasti yrittänyt pönöttää ja egoani esitellä. Seuraavaksi  neptunus etenee ja alkaa tehdä niitä  aspect_squ  mars Varmaan saa taas nolostua pari kertaa, kun minulta ei raimohelmismäinen nöyryys luonnostaan suju. Pitää varmaan alkaa ihan tietoisesti opetella positiivista egonsa syrjäyttämistä. No se on sen ajan murhe. 
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: