Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto neliö Jupiter ja Saturnuksen transiitit  (Luettu 5701 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cherrie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« : 22.09.2011 12:50:33 »

Juuri kun luulin, että Pluto olisi pikkuhiljaa väistymässä talven tullen, niin huomasin että siellähän se loppusyksystä rupeaa neliöimään Jupiteria.
pluto aspect_squ venus alkoi minulla joulukuussa 2010 ja on tuonut mukanaan paljon muutoksia, vakavimpana varmaan se, että olen sairastunut syömishäiriöön.
Osaako joku sanoa tulevasta?
Saturnuksen transiitit tulevana muutamana kuukautena eivät varmaan ainakaan helpota oloani... ( saturnus aspect_opp aurinkosaturnus aspect_squ neptunussaturnus aspect_squ uranussaturnus aspect_sex askendenttisaturnus aspect_sex kuusaturnus aspect_squ marssaturnus aspect_tri saturnus )

Kiitos jo etukäteen!  smitten Pistän vielä karttani oheen jos joku tahtoo vilkaista.

tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #1 : 22.09.2011 14:08:26 »

On semmoinen keskustelu menossa kuin pluton transiitit. Käyppä katsomassa sieltä. Taitaa olla myös keskusteluissa joku linkkikin josta sinulle varmasti hyötyä.
 
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 22.09.2011 14:37:42 »

Ja hei, täällä ketjussa oli ihan yleistä keskustelua Saturnuksen transiiteista, sekä linkkejä, joiden takaa voi käydä kurkkimassa mitä eri Saturnukset transiitit voivat aiheuttaa.

Itse kaksi raskasta Saturnustransiittia läpi käyneenä voin sanoa, että olipahan vain oikeasti ja aidosti ehkä hienointa aikaa pitkään aikaan! Vaikka normimääritelmien mukaan kaiken olisi pitänyt mennä päin persettä, minä olin onneni kukkuloilla. Nyt ainoana miinuksena on Saturnuksen transiitti Marsiin, joka meinaa vähän väsyttää (vois tietysti nukkua eikä kukkua enemmmän) ja ehkä pienenä mielipahana, etten ehdi tekemään just niitä juttuja joita huvittaisi tehdä, just silloin kuin eniten huvittaisi! Mutta, se on onneksi ohimenevää.

tallennettu
Cherrie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #3 : 23.09.2011 12:26:25 »

Kiitos vastauksista Smiley smitten Ketjuista en oikeastaan juuri noista tietyistä transiiteista löytänyt, mutta pitää ruveta koluamaan noi linkit vielä läpi ja googlettaa!
Mitä nyt nopeasti katselin, niin ehkäpä tuo Saturnus toisi puhtia opiskeluun, joka olisi ihan hyvä kun en koulunpenkillä kovin viihtynyt viime vuonna Grin Mutta toivottavasti saisin yhtä antoisia kokemuksia kuin sinä, AthaMaarit!
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 23.09.2011 14:33:41 »

Ja hei, täällä ketjussa oli ihan yleistä keskustelua Saturnuksen transiiteista, sekä linkkejä, joiden takaa voi käydä kurkkimassa mitä eri Saturnukset transiitit voivat aiheuttaa.

Itse kaksi raskasta Saturnustransiittia läpi käyneenä voin sanoa, että olipahan vain oikeasti ja aidosti ehkä hienointa aikaa pitkään aikaan! Vaikka normimääritelmien mukaan kaiken olisi pitänyt mennä päin persettä, minä olin onneni kukkuloilla. Nyt ainoana miinuksena on Saturnuksen transiitti Marsiin, joka meinaa vähän väsyttää (vois tietysti nukkua eikä kukkua enemmmän) ja ehkä pienenä mielipahana, etten ehdi tekemään just niitä juttuja joita huvittaisi tehdä, just silloin kuin eniten huvittaisi! Mutta, se on onneksi ohimenevää.





Atha sä olet ainoa ihminen jonka itseni lisäksi tiedän nauttineen saturnuksen raskaista transiiteista Cheesy Itselläni takana saturnuksen paluu, heti perään oppositio auringolle, venukselle ja marsillle ja en ole koskaan ollut onnellisempi. Nyt vielä yksi oppositio kuulle ihan just. Ei saturnus paha ola Wink
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #5 : 23.09.2011 20:55:00 »

Itse  olen ottanut tämän elämän, siihen tulevat tapahtumat ja astrologisesti tulevat transiitit, oli ne sitten näistä isommista, elämää suuremmassa määrin muuttavista Uranuksen, Saturnuksen, Pluton tai Neptunuksen, kokemuksena joita tarvitsen.
Asioita, tapahtumia ja kokemuksia joita tulee eteeni sen takia, että voin kasvaa ihmisenä.
Jos minulta puuttuu ”järjellinen pitkäntähtäimen” toiminta, Saturnus tuo sen jollain tapaa ja palauttaa maan pinnalle ( olen silloin tarvinnut sitä) jos taas olen liian jäykkä ja kaavoihin kangistunut, Uranus  rohkaisee vapautumaan ja olemaan välittämättä sovinnaisuussäännöistä, Neptunus herkistää ja antaa toiveet jos elämä potkii, Pluto poistaa sen mitä en enää tarvitse.
Aika lyhyen ajan sisällä on ollut paljon ns. vaikeita transiitteja, mm.  pluto  aspect_con  aurinkouranus aspect_squ aurinkosaturnus aspect_con keskitaivas jne..mutta olen katsonut itseäni kuin ulkopuolinen, miettinyt elämääni  ja todennut nauraen että just tuo ihminen ( minä) saa sen mitä tarvitseekin.
Mikään transiitti ei ole vaikea, kun sen ottaa haasteena vain ajatellen, että se on  omaksi parhaakseen ja sitä se loppujen lopuksi onkin. Myös ne hetkittäiset vaikeat asiat.


tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #6 : 24.09.2011 13:18:40 »


Atha sä olet ainoa ihminen jonka itseni lisäksi tiedän nauttineen saturnuksen raskaista transiiteista Cheesy Itselläni takana saturnuksen paluu, heti perään oppositio auringolle, venukselle ja marsillle ja en ole koskaan ollut onnellisempi. Nyt vielä yksi oppositio kuulle ihan just. Ei saturnus paha ola Wink

En mäkään muista mitenkään kärsineeni Saturnuksen yhtymästä Kuulle.  Olin paljon kotona, mietiskelin elämää ja oleilin vaan.  Ei se ollu mulle paha, mutta Saturnus on mulle muutenkin niin tuttu juttu nousumerkin myötä, että se ei senkään takia tuntunut pahalta.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: