Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selkä kipeä!  (Luettu 56580 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #75 : 28.08.2011 20:43:26 »

Olipa hyvä pointti, Nimble!

Tuo että ettei halua parantua. Minä teen joskus töitä sellaisten ihmisten kanssa jotka haluavat pudottaa painoaan. Eli jos on ylipainoinen, niin sellaiselle saattaa tulla sosiaalinen paine pudottaa painoaan.

Mutta jos ongelma on syvemmällä eli jossain (esim. että on joutunut raiskatuksi jolloin ylipaino on tapa suojella itseään) niin silloin on tosi vaikea  päästä läpi ja ottaa henkilön oma voima käyttöön. Ei pelkästään raiskaus vaan on myös muita tapoja jotka ylläpitävät ylipainoa mieluummin kuin että olisi normaalipainoinen, esim. lapsuudessa opitut käytösmallit.

Mutta tuo nyt meni hieman aiheen vierestä. Palataan varsinaiseen aiheeseen. Itse olen sitä mieltä että selkäkipujen syy on tunnelukoissa. Itsesäälissä rypeminen on jo itsessään olotila, johon pitäisi keksiä lääke.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
joas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Profiili
« Vastaus #76 : 28.08.2011 22:26:20 »

Olen kärsinyt kaikenlaisista selkävaivoista vuosia, teini-iästä asti. Alaselässä ja hartioissa joskus jopa kävelyn lamauttavaa kipua. Pari viikkoa sitten toteutin pitkäaikaisen haaveen ja hommasin futon-patjan. Kivut on tiessään. Saattaa siis jollekin toimia! Kova alusta aktivoi ilmeisesti lihaksia yön aikana niin eivät ehdi lerpahtaa ja jumia.
tallennettu

Aurinko, nousumerkki, Merkurius ja Uranus Jousimiehessä
Kuu Vaa'assa
Venus ja Mars Vesimiehessä
Jupiter ja Neptunus Kauriissa
Saturnus ja Pluto Skorpionissa
Kuun Solmu Härässä
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8220


Profiili
« Vastaus #77 : 29.08.2011 15:30:11 »

Taitaa olla monen selkäkipujen taustalla piilevä skolioosi? Mulla todettiin sellainen teininä ja sain ahkeroida aika monta vuotta kuntosalilla että sain asian jotenkuten korjattua ja selkäkivut pois.

Joillakin se pääsee kehittymään niin pahaksi että joutuvat leikkaukseen, eli kannattaa ennaltaehkäistä, kun sen kerran voi.
Skolioosi on hoidettavissa parilla hoitokerralla. Tällöin keho on luonnollisessa asennossa ja kivut/säryt häviävät. Smiley

Huh! Siis millä menetelmällä?

 Shocked
tallennettu
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #78 : 29.08.2011 20:35:13 »

Taitaa olla monen selkäkipujen taustalla piilevä skolioosi? Mulla todettiin sellainen teininä ja sain ahkeroida aika monta vuotta kuntosalilla että sain asian jotenkuten korjattua ja selkäkivut pois.

Joillakin se pääsee kehittymään niin pahaksi että joutuvat leikkaukseen, eli kannattaa ennaltaehkäistä, kun sen kerran voi.
Skolioosi on hoidettavissa parilla hoitokerralla. Tällöin keho on luonnollisessa asennossa ja kivut/säryt häviävät. Smiley

Huh! Siis millä menetelmällä?

 Shocked
Energiahoidot ovat oiva vaihtoehto kipuihin ja virheasentoihin.

Myös tunnelukkot on helposti poistettavissa energiahoidoilla. Smiley

Suomen Energiahoitajat ovat kehittäneet hyviä tekniikoita, joita itse käytän hoitoja tehdessäni. Smiley
tallennettu

eailu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #79 : 07.09.2011 22:06:55 »

Ihme kyllä mun alaselkä paranee/lakkaa särkemästä aina kun pistän korkkarit illaksi jalkaan. Liekö se lantion nostatus ja se kehon oikeiden lihasten käyttö ettei lennä nokalleen, joka sen sitten tekee. Mutta toiminee vain munlaisille lättäjaloille. Niin ja sitten vaihtokauppana saattaa olla kipeät ja/tai rakolliset jalat Cheesy

*A*

Sama mulla. Syynä se, että selkäranka on paremmassa asennossa ts. siinä missä sen pitäisi olla aina, kun lantion kulma muuttuu. Syviä vatsalihaksia tulee käyettyä enempi tukemaan selkärankaa korkkarit jalassa.

Miulla ollu joskus aikanaan paha notkoselkä. ihan ite treenasin notkon pois/pienemmäksi. Monta vuotta olikin sitten hyvä ryhti ja ei selkävaivoja. Nyt viime vuosien aikaan ollu kipeämpiä kausia. Raskauden aikana, yllätysyllätys, ei ollut mitään ongelmaa selän kanssa, kai johtuen tuosta koko nuoruuden harjottamasta tietoisesta selän suorana pitämisestä. Nyt raskauden jälkeen koko ajan jotain pientä. Viimisen kuukauen aikana välillä tosi pahojakin kipuja alaselässä. Iskias vaivannu kummassakin jalassa lähes kävelykyvyn vieden. Ite piän syynä koulunpenkille palaamista ja muutamia isompia negatiivisia juttuja elämässä. Lopetin koulun niin jo viikossa helpottanu paljonki! Ei vissiin ollu miun juttu opiskella nuin tuota asiaa.. Wink Selkää olen pitänyt kunnossa/ korjannut venyttelyillä ja selälleen kovalla alustalla makaamalla.

Nyt arvelin, että pitää kokeilla noita tuola ylempänä kerrottuja venytyksiä...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: