Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: väripalloja, erilaisia mutoja ja kirkkaita "välähdyksiä" silmissä.  (Luettu 7679 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Enkelityttö91
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 16.07.2011 10:16:40 »

Hellurei... !

Olen nähnyt paljon pienenä erilaisia muotoja ja värejä, ne ovat olleet niin kirkkaita että on pitänyt silmät aukaista, samoin nämä kirkkaat valot, joskus kun laitan silmät kiinni silmiini osuu erittäin kirkas valo ja minun täytyy aukaista silmäni koska valo on liian kirkas.

Nyt tajusin eilen kun menin nukkumaan että värit ja muodot ovat hävinneet, en ole nähnyt niitä pitkään aikaan silloin ne loistivat aina sateenkaaren väreissä! Onko pelkkää silmän lumetta vai jotain muuta ? eräs ihminen sanoi että olisin herkkä aistimaan energiaa ja ne olisivat enkelipalloja ?

Miten nämä näyt saa takaisin ?
tallennettu
AnnaAleksandra
Vieras
« Vastaus #1 : 09.12.2011 23:29:48 »

Heido! Kyllä, ne ovat enkelipalloja ja muita energioita elementaareilta ja muilta luonnonhengiltä, enkeleiltä, ylösnousseilta mestareilta, yksisarvilta, ja monenlaisilta muilta korkeavärähteisimmiltä olennoilta. Itse näen niitä päivittäin, ja nykyään  pidän sitä ihan normaalina asiana Smiley suosittelen menemistä esim. Diana Cooperin enkelipallokuvagalleriaan, ja Diana Cooperin sivuilta löytää näistä hämmästyttävistä värähtelyn ilmentymistä paljon lisää tietoa! Smiley
osoite : http://www.dianacooper.com/orbs/orbs-gallery.php?p=51&search=


PS. tiedän että tähän keskusteluun ei ole kirjoitettu moneen kuukauteen, mutta ajattelin että voisin nostaa aiheen uudelleen esille Tongue
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #2 : 09.12.2011 23:31:55 »

Minä näin lapsena myös  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #3 : 10.12.2011 11:31:02 »

Ja nyt muuten on tullut näkyviin silmät sulkiessa pikkuinen kirkas valopiste. Se ei näy heti, mutta varsinkin jos keskittyy johonkin, se tulee näkyviin ja siihen keskittymällä "saa yhteyden" tai näkee juttuja.
Mikähän se on?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #4 : 10.12.2011 12:59:27 »

Lapsena näin noita sinisiä palloja usein.
Esim. hiihtokisoissa, kun en olisi millään jaksanut, niin niitä tuli rykelmä eteeni ja sitten jaksoin pinnistää Smiley

Oliskohan opas sitten tuo valopilkku? Enkelit tuntuvat minusta erilaiselta, tuosta ei tule yhtään semmoista normaalista poikkeavaa tunnetta...silläkin voisi olla juuri opas, kun kai ne on vähän likeisempiä kun enkelit  Undecided
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #5 : 11.12.2011 15:55:58 »

Mihinkäs liittaisitte voimakkaan punaiset, oikein hehkuvat väripallot? Esiintyvät pareittain aina. Sinisiä ja hopeisia on ollut todella paljon viime aikoina ja nyt muutaman viikon ajan välillä tuo punainen kaksikko. Liikkuvat tosiaan aina kaksittain, tosin voivat eri suuntiin välillä pyörähtää tai toinen jää paikalleen ja toinen kiepsauttaa kiepin kauempana ja palaa sitten rinnalle.
tallennettu
Kesäyön Usva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #6 : 11.12.2011 23:41:37 »

Yleensä mun väripallot ovat violetteja ja  vaaleanpunaisia, näen niitä meditoidessa ja esim. reikivihkimyksen aikana.

Noita punaisia ja samalla keltaisiakin välillä on näkynyt, en vaan kuollaksenikaan muista missä  tilanteessa/mihin vaikuttavat...  Sad
Viimeaikoina on ollut enimmäkseen musta-valkoisia kuvioita, jotka liikkuvat. Miksiköhän värit on hävinneet, en tiedä.

Ja nämä kaikki "näen" siis kun suljen silmäni. Sillointällöin myös avoimin silmin seinissä
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #7 : 12.12.2011 08:54:10 »

Joo siis ihan silmät auki minä noita katselen, seinillä tosiaan ja katossa. Nuo punaiset tuli ensimmäisen kerran kyllä samoihin aikoihin kuin ilmestyi "Mandariinimies," yksi oppaistani energiahoitoihin liittyen. En tiedä miksi mun mieleni vetää näköjään Kiinaan näiden hoitojen suhteen, mutta Mandariinimies on siis kiinalainen mieshahmo, kalju ja pitkät mustat viikset. Tosi pieni, sellainen Samu Sirkan kokoinen, joka näyttäytyy vaan vasemmassa silmäkulmassa. Mandariinimies- nimi tulee hänen oranssista vaatteestaan.  Grin

Mandariinimies on pikku hiljaa availlut mun kruunuchakraa iltaisin (tuntuu kuin olisi 50 hirvikärpästä möyryämässä päänahassa!) ja luvannut neuvoa noiden hoitojen suhteen, pari kertaa olen nyt energiahoitoa hänen kanssaan antanut. Toki olen myös kirjastoa hyödyntänyt opetellessa, mutta mandariinimies on aina vahvasti mukana näissä.  Smiley

Punainen ei kyllä varsinaisesti ole kruunuchakran väri, tiiäpä häntä nyt sitten liittyvätkö toisiinsa mitenkään.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #8 : 31.01.2014 15:00:22 »

Valkoisia, sinisiä, violetteja, mustia, näkyy eniten.

Harvemmin oransseja, keltaisia tai vihreitä.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: