Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uuden Maan kanavointi 31.12.2009  (Luettu 16979 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« : 31.12.2009 23:57:23 »

Pitkästä aikaa kokeilin, miltä kanavointi tuntuisi ja tämä tuli ulos juuri äskettäin. Kanavoin niin, että otan yhteyden lähteeseen, itselleni on tutuin tämä Elohim, maan luojat, ja sitten alan kirjoittaa viestiä tietokoneella. Alkuaikoina kirjoitin kanavoinnit käsin.
Voin kanavoida näitä lisää, jos on kiinnostusta, onko?
En tiennyt, mihin tämän laittaa, joten laitoin tänne Maya-lokeroon, kun Uusi Maa ja 2012-tapahtumat kuuluvat samaan nippuun. Jos löytyy toinen paikka, niin moderaattorit voivat siirtää ihan vapaasti.
- Asteria
smitten


2+12=5

Vuosi 2012 on numeroarvoltaan viisi. Ja sinnepä vie ihmisenkin matka: 3D:stä viidenteen ulottuvuuteen.
Viides ulottuvuus merkitsee ihmisen kannalta terävämpää ja tarkempaa vastaanottavuutta. Ymmärrys on sitten jokaisen omassa harkinnassa.
Elämä muuttuu. On vaikeaa olla muuttumatta, kun tunnistaa jokaisessa ihmisessä enemmän itsestään. On vaikea ohittaa toisen haasteita, kun tietää, että itse kokee sen saman. On helpompi auttaa, kun tuntee vastaanottajan kiitollisuuden sydämessään, välittömänä rakkauden lahjana. Erillisistä ihmisistä tulee ihmisten verkosto, johon kuuluvat kaikki ihmiset.
On vaikea valita väärin, sillä sydän kertoo välittömästi paineena, jopa kipuna, alemman valinnan ja antaa juuri sillä hetkellä mahdollisuuden valita uudelleen. Ihminen on tottunut valitsemaan esimerkiksi rahan takia vaihtoehtoja, jotka eivät ole hänen kannaltaan edullisia. Uudessa Maassa hänen sydämensä ottaa suuren roolin matkan auttajana - eikä välitön karmakaan aluksi tunnu mukavalta. Aikaisemmassa maassa karma saattoi ottaa kiinni vasta myöhemmissä elämissä. Uudessa Maassa karma on läsnä nyt-hetkessä niin pitkään kuin ihminen ottaa alemmat tunteensa hallintaansa ja riisuu ne pois. Esimerkiksi vihainen ajatus voi heijastua välittömänä karmana niin, että iskee varpaan tuolinjalkaan tai perunoita kuoriessa nirhaisee sormea. Karma palauttaa välittömästi nyt-hetkeen ja antaa mahdollisuuden purkaa ajatusrakenne sillä hetkellä, kun se on vielä ajatuksena läsnä. Alimmat tunteet häviävät ihmisen tunnemaailmasta - polariteetti katoaa.
Ajatus on energiaa ja hienoviritteisemmässä tilassa sillä on enemmän ilmentymisvoimaa kuin nykyisessä maailmassa - tai aikaisemmassa, sillä muutos on käynnissä nyt ja on ollut jo vuosia. Sen takia karma ja sydän ohjaavat ihmistä alussa voimakkaasti.
Ihminen näkee maailman Uudessa Maassa eri tavalla kuin vanhassa maassa. Vanhassa maassa ihminen oli kehityksen huipulla, uudessa maassa tasavertainen asukki muiden lajien kanssa. Tätä ei sanella mistään ihmisen ulkopuolelta, vaan tietoisuus tulee ihmisestä itsestään. Tätä kautta kunnioitus elämää ja maata kohtaan kasvaa, kuten myös kunnioitus ihmistä itseään kohtaan.
Jokaisella ihmisellä on vastineensa korkeammilla värähtelytasoilla aina elämän lähteeseen saakka. Uudessa Maassa ihminen tuo ylemmän tasonsa värähtelyä elämäänsä maassa; tietyllä tavalla "maallisesta ihmisestä" tulee "sieluihminen", joka on tietoinen itsestään korkeammilla värähtelytasoilla, kuten hän on tietoinen myös muista energiaolennoista.
Matka on ollut pitkä ja moni tietoinen ja tiedostamaton valontuoja on jo väsynyt odottamaan. Muutos ulottuu maassa kaikkeen, elementeistä kasveihin, eläimiin ja ihmiseen - kaikkeen. Kun väsynyt ihminen miettii matkaansa ja ihmettelee, vieläkö jaksaisi hetken pinnistää, voi pyytää apua.
Me olemme Elohim. Me loimme maan. Nyt olemme auttamassa teitä luomaan Uuden Maan. Te olette me ja me olemme te. Ette ole koskaan yksin. Ette nytkään kun luette tätä.

Rakkaudella,
Elohim
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« Vastaus #1 : 01.01.2010 03:30:04 »

Niin, laitan tänne ihan lisätietona, että minulle tuli uusia oppaita noin 6-7 vuotta sitten. Olen aika tarkka siitä, kenen kanssa kommunikoin (henkiä on joka lähtöön) ja yllätyksekseni he ilmoittivat olevansa 7 ja heidän nimensä on Elohim. Kanavointi oli alussa äärettömän hidasta, koska heidän värähtelytasonsa verrattuna omaani oli aivan eri luokkaa. Koko kehoni suunnilleen tärisi, kun yritin kanavoida. Yhden lauseen kirjoittamiseen saattoi mennä viisi minuuttia. Keho kuitenkin nosti nopeasti värähtelyään ajan kanssa ja kanavoinnista tuli sulavaa ja luontevaa.
Nämä oppaat, Elohim, ovat edelleen elämässäni. Ja nyt kun mietin, eipä minulla taida muita ollakaan satunnaisten vierailijoiden lisäksi.
En jotenkin tykkää kanavoida, tämä juttu valitsi minut enkä minä sitä. Enkä värähtele yhtään sellaisten kanavointien kanssa, jotka tulevat jostain "Herra", "Mestari", "Johtaja" tai muulta tittelitasolta. Energiassa me olemme minun käsitykseni mukaan kaikki yhtä. Me kaikki olemme lähtöisin samasta ykseydestä ja vaikka me ihmisinä olemme "alempia" kuin esimerkiksi arkkienkeli, olemme myös olemassa sillä tasolla, koska jatkumomme ykseyteen on katkeamaton. Enkä ymmärrä, miksi Jeesus esiintyisi meille jollain mestarinimellä Sananda. Meille hän on Jeesus; miksi hänen pitäisi viestittää meille jollain tuntemattomalla nimellä? Enkä ymmärrä myöskään mitään tähtikonsortioita Siriuksesta ja muualta, jotka lähettelevät meille viestejään. Enkä ymmärrä, miksi Kryon esittelee itsensä magneettipalvelusta. Eihän näillä ole meille täällä mitään merkitystä, tai ainakaan minulle. Ehkä maailmasta löytyy miljoonia tai miljardeja ihmisiä, joille nämä nimet ovat tärkeitä ja ne herättävät heissä kaikuja. Minä en kaiu niille.
Mutta Elohimille kaiun, vaikka heidän tullessaan en tiennyt mitään Elohimista. Otin selvää historiasta, kyselin heiltä heidän luomistietojaan, kyselin energiahierarkiasta ja -kasvusta ja vaikka mistä muusta. Olen nyt, vuosien jälkeen, hyväksynyt heidät lähelleni ja huolehtimaan minusta, luotan heihin. Ja he puhuvat minulle minun kielelläni. Eivät galaksien Unicef- tai YK-hankkeista tai joidenkin tähtiryhmien hallintaryhmien kokouspöytäkirjojen välityksellä. Elohim puhuu minulle kuin ystävä. Elohim puhuu minulle aina tasavertaisena, ei ylempää. Elohim ei tuputa tietojaan, vaan jos haluan tietoa, he odottavat, että otan yhteyttä ja vastaavat kielikuvilla, joita ymmärrän. Elohim kunnioittaa minua ihmisenä, niin kuin Elohim kunnioittaa jokaista ihmistä (ja tuo pilkunjälkeinen kommentti tuli heiltä, laitan sinisellä).
 Smiley
Elohim loi maan ja meidät. Ja jos olen oikein ymmärtänyt, meidän pitää nyt löytää tämä maan luojataso itsestämme ja luoda seuraava maan kehitysaskel. Ei mikään pikkujuttu kenellekään meistä.
 smitten
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 02.01.2010 20:24:13 »

En jotenkin tykkää kanavoida, tämä juttu valitsi minut enkä minä sitä.

Ajan myötä kanavointiin tottuu ja se helpottuu. Niinhän se kuitenkin aina menee, ettei sitä itse valitse sitä ketä kanavoi. En minäkään valinnut Jeesusta Kristusta kanavoitavakseni, vaan hän minut.  smitten Kanavointi korkeammilta värähtelytasoilta tuntuu kuitenkin aina miellyttävältä, vaikka se aluksi vähän työläämpää olisikin.


Lainaus
Enkä ymmärrä, miksi Jeesus esiintyisi meille jollain mestarinimellä Sananda. Meille hän on Jeesus; miksi hänen pitäisi viestittää meille jollain tuntemattomalla nimellä?


En minäkään ymmärrä ja minun mielestäni oikea Jeesus Kristus, joka eli täällä maan päällä ei esiinnykään Sananda nimellä tai millään muullakaan kuin omalla nimellään.  Huh Lähteet on aina hyvä kokeilla ja testata.  angel  Wink

Niin ja onnea valitsemallasi tiellä.  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« Vastaus #3 : 03.01.2010 02:08:57 »

Ihana kuulla, etten ole ainoa, jonka kohdalla tuo Sananda tökkäsee! Jeesus on Jeesus, tai Jeesus Kristus, tai sitten Kristus, mutta Sananda on jotain muuta.  Smiley
Kröhöm, se oli se sielutasoni ennen tänne tuloani, joka valitsi tämän tieni ja edelleen potkii minua sillä eteenpäin. Sinnikäs sielu! Helpointa olisi mennä johonkin kivaan työhön, rentoutua illat ja viikonloput ja vaan elää sellaista normaalia elämää. Mutta luulenpa, että kun nämä sielunsopimukset on täytetty, saa sitä normaalia elämääkin elää.
Laitan tähän ketjuun vähän myöhemmin näkyviin myös nuo Elohimin minulle välittämät symbolit, joista suojelu tulikin jo toiseen ketjuun. Muut ovat paraneminen, rakkaus ja Elohimin itsensä symboli.
Rakkautta kaikille!
 smitten
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #4 : 03.01.2010 12:18:09 »

Jeesus on Sanandan alempi mielensä, jotenka se Kristus olisi oikeampi sana sille, mitä täällä odotamme tekemään ihmeitä.
Jeesus oli se ihminen, joka teki työtä sen eteen, että sai tuota tänne maan päälle sen omankin Kristus-mielensä. Ja häntä auttoi se korkein tietoisuutensa, joka oli se Sanandaksi kutsuttu Valon Mestari, joita myöskin Kosmisen Kristuksemme alaiseksi kutsumme sen tähden, koska sekin oli jakanut oman mielensä. Eli Valon Mestarit on suuremman kokonaisuuden osia, jotka pitää koota jokaisen myöskin itsensä mielessä, jos aikoo nousta taivaaseen, kuten ne Valon Mestaritkin tekivät. Ja tulivat näin ollen jokainen erillisenä sekä yhteisenä tunnetuksi, koska on ihmismielen suurenmoinen taipumus aina nimetä jokainen outo tuntemus. Eli energiat on aina mitä on ja niitä sitten alempi mielemme nimittää jotenkin, että yhtään pysyy siitä kärryillä, mitenkä tämä energioiden koostumus tulisi tehtyä oikealla tavoin. Tai ymmärtäisi edes sitä, mitenkä nämä energiamme ovat jakautuneita, koska ne kaikki ovat yhtälöinä meissä, kun vain opimme erottelemaan ne ensin omissa maailmoissamme ja sen jälkeen keräilemään ne heijastuksina tähän itseemme, joka täällä maan päällä on.Smiley

Mutta jottei aivan mene ohi topicin niin Elohimkin vain yksi osamme on.  smitten
tallennettu

Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« Vastaus #5 : 03.01.2010 20:46:29 »

Nämä energiakiemurat ovat joskus aika mutkikkaita!
Tein yllättäen taas meditaation - yhtäkkiä meni olo ihan vetkulaksi - ja siirryin tietoisuudessani (tai laajenin, siltä se tuntui) kaikkeuteen ja olin kaikkeus ja olin kaiken alku ja luoja ja kaiken kokija ja niin onnellinen, että tämä meidän maakin on luotu ja kaikki mitä täältä löytyy. Olo on todellakin kuin maailmojen luojalla tällä hetkellä.
 smitten
Yritän sitä vaan sanoa, että lähteeseen voi päästä ihan oman sydämensä kautta - tai se siis onkin se ainoa tie. Nämä Elohimit ja kaikki muut auttajamme ovat tosiaan sitä, eikä kaikille tarvitse värähdellä eikä ole yhtä tietä ylösnousemukseen/taivaaseen/korkeimpaan olemassaoloon vaan niin monta kuin on meitäkin; jokaisella on ikioma polku. Ja se on niin totta, että me kaikki olemme yhtä. Kaikki on lähtöisin samasta lähteestä, olemme ihan kaikki sitä samaa lähdettä emmekä ole koskaan eronneetkaan. Uskomaton harha tämä maailma!
 smitten
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #6 : 03.01.2010 22:55:57 »

 2funny
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Madyana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Kaaos on vain salattua harmoniaa.


Profiili
« Vastaus #7 : 12.09.2010 12:01:09 »

Ymmärrän täysin kummankin näkökannan tässä Jeesus  Undecided Elohim asiassa, jos puhut Jeesuksesta ihmiset yhdistävät sinut ja sanomasi kristilliseen kirkkoon ja kärsimyksen palvontaan, jos taas Elohimistä tai Sanandasta, niin sehän nyt on New Agea ja "suoraan perkeleestä!"

Silti tämä nimiasiat ovat hyvinkin tärkeitä; meihin ihmiseksi syntyneisiin olentoihin  kun on jokaiseen syntymässään "koodattu" useampikin nimikoodi jotka yhdistettynä intuitiiviseen tunnelataukseen ja lausutun nimen ja sen jokaisen kirjaimen "resonointiin" ja sävelkorkeuteen ovat ne avaimet joila pääsemme taas takaisin "kotiin" smitten Olettehan huomanneet että kaikki tämän uuden ajan valaistuneet korostavat Kristus-tietoisuutta ainoana porttina näille korkeammille taajuuksille?

Joshua kuulosti omiin koodeihini hyvinkin tutulta ja Sydämmessäni Henkilökohtaisesti minulle hän on Isa(Isha,Issa)..eksyinpä kerran juutalaisten sivustoille ja sieltäpä tämä löytyikin Wink.. taitaapi olla senverta suljettu seurakunta, ettei tarvi miettiä tuota lokeroitumistakaan, heh.

Rakkauden energiaa, kauneutta, iloa ja lohtua koko planeetalle lähettää madyanan sydän smitten
.   
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: