Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihanaa elokuuta kaikille  (Luettu 3641 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« : 20.08.2010 19:10:52 »

Olen viisikymppinen keskisuomalainen nainen ja kiinnostunut astrologiaan herännyt vuosia sitten.2 ihanaa rakasta lasta tulleet opettamaan minua tänne. Henkisistä asioista olen ollut jo nuoresta kiinnostunut. Vaihtoehtohoitoja,hierontaa ja jalkahoitoja olen tehnyt.Nyt työttömänä. Pari henkisen astrologian kurssia olen käynyt mutta ihan alkumetreillä mennään ymmärryksessä.Kirjoja aiheesta lueskellut mutta ei helppoa.
Olisinkin kysynyt jos joku voisi vähän valaista kun minulla on suurinosa planeetoista kakkos huoneessa,kauriissa,että mitä se voisi tarkoittaa?? Riemumielin odotan jos joku ystävällisesti vastaisi.
 laugh
tallennettu

Aurinko,Merkurius,Chiron Vesimiehessä
Nouseva Skorpioni
Vesta,Juno,Jupiter,VenusJousimiehessä
Pallas,Kuu,Mars,Saturnus,Ceres Kauriissa
Pluto ja Uranus Leijonassa
Merkurius Skorpionissa ac:lla

Valkoinen Galaktinen Peili
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 20.08.2010 23:46:06 »

Tervetuloa elokuun kuutamolla! Uskomattoman kaunis ilma ja Kuu!

Kun olet noin vahvasti Kauris, niin löydät Kauriin merkille monta topikkia täältä kun vain selaat, sillä Kauris on ollut tapetilla viime vuosina paljonkin, koska Pluto siirtyi Kauriiseen pari vuotta sitten.

Sanotaan, että Kauriilla 'vapautuu taakkaa'. Kaurishan on yleensä sellainen vastuunkantaja. Ja 2.huone on persoonallisten voimavarojen ja taloudenpidon huone.

Jos laitat Kauriin tuonne palkkiin missä lukee Haku, niin löydät varmaankin paljon mielenkiintoisia asioita.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #2 : 21.08.2010 01:09:28 »

Tervetuloa pat  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #3 : 31.08.2010 16:51:50 »

Tervetuloa! smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #4 : 25.10.2010 23:16:25 »

Olen viisikymppinen keskisuomalainen nainen ja kiinnostunut astrologiaan herännyt vuosia sitten.2 ihanaa rakasta lasta tulleet opettamaan minua tänne. Henkisistä asioista olen ollut jo nuoresta kiinnostunut. Vaihtoehtohoitoja,hierontaa ja jalkahoitoja olen tehnyt.Nyt työttömänä. Pari henkisen astrologian kurssia olen käynyt mutta ihan alkumetreillä mennään ymmärryksessä.Kirjoja aiheesta lueskellut mutta ei helppoa.
Olisinkin kysynyt jos joku voisi vähän valaista kun minulla on suurinosa planeetoista kakkos huoneessa,kauriissa,että mitä se voisi tarkoittaa?? Riemumielin odotan jos joku ystävällisesti vastaisi.
 laugh

Heippa pat, tervetuloa vaan mukaan  Smiley

Olisi helpompaa sanoa, jos onnistuisit liittämään oman karttasi tänne viestiketjuun. Sen saa esim. niin, että kartan päällä klikkaa hiirtä, tallentaa omalle koneelleen ja vaikka muokkaa vielä (esim frame-rajaukset jos et halua näyttää syntymäaikaasi- ja paikkakuntaa) ja siitä vaan sitten perus liitetiedostomeiningillä tänne viestiketjuihin kohdasta lisätoiminnot (vastaustekstikentän alapuolella heti)  Wink

2. huone monesti kuvaa varallisuutta, raha-asioita tai muunlaista vaurautta elämässä. Ja kaurishan merkkinä on aika rahakeskeinen merkki, säästäväinen, kunnianhimoinen, tarkka, työnarkomaani yms. Ehkä menestyt töissäsi hyvin, tai muuten vaan ei ole puutetta pätäkästä?  Wink tämä voi myös tarkoittaa suvun tai puolison kautta perittyä/ saatua vaurautta/varallisuutta.

Koitin jonkinlaista kokonaiskuvaa hahmottaa kartastasi sen perusteella, mitä tuossa allekirjoitus-osiossa olet eri planeetoista ja merkeistä kirjoittanut. Siellä tulee nyt merkurius kahteen kertaan, onko se sinulla skorpionissa vai vesimiehessä?

Mutta siitä kartasta voisi olla mielenkiintoista katsella enemmän, rohkeasti tänne vaan  smitten
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: