Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tyhmiä kysymyksiä joihin toivon vastausta  (Luettu 2075 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
J.Suicide
Vieras
« : 27.12.2011 00:02:57 »

Äh... Hävettää kysellä tällä tavalla  Embarrassed koitin ymmärtää syntymäkarttaa mutta en kyllä älynnyt mitään... jos joku haluaisi minulle tehdä sen ja koittaa tulkata? Olen siis 24.07.1996 Kajaanissa klo.19.33 syntynyt. Olen täysin pihalla huoneista, etenkin 7.huoneesta haluaisin tulkintaa koska tunnen sen omalta osaltani todella hankalana ymmärtää niin kartassa kuin ylipäätään elämässä  Embarrassed saattaa tosin olla joku ''teini-iän kriisi'' mutta en itse pidä sitä sellaisena. Mitä sanotte 6.huoneesta, voitteko päätellä jotain siitä että mitä kannattaisi tehdä aikuisena?

Toivottavasti joku voisi auttaa, mullakun ei oikein ole rahaa astrologille mennä Cheesy Kiitos kaikille tän lukeneille jo etukäteen, arvostan sitä  smitten

tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1 : 27.12.2011 09:32:39 »

Rohkeasti vaan kyselemään, syytä häpeään ei  ole.  Kaikki me ollaan joskus oltu vasta-alkajia ja ensimmäistä kertaa ihmetelty omaa karttaamme!  idiot2

Aivan aluksi kannattaa keskittyä ihan perusasioihin, eli Aurinkoon  aurinko,  Kuuhun  kuu ja Nousumerkkiin (kartan vasemmassa reunassa, 1. huoneen kärkikohta).  Ne muodostaa kartan rungon ja jo pelkästään niiden tulkinnalla pääsee alkuun.  Seuraavaksi mietitään Merkurius  merkurius, Venus  venus ja Mars  mars.  Lisäksi keskitaivas  keskitaivas. Nämä on niitä persoonallisia tekijöitä kartalla, ja niiden varaan rakentuu astrologinen tulkinta.  Muut tekijät on sitten lisämausteita, miten ne on kontaktissa noihin persoonallisiin tekijöihin.  Niitä huoneita voi miettiä muiden kuin persoonallisten tekijöiden kohdalla sitten myöhemmin.  Kartalla on niin paljon materiaalia ja tietoa, että ei niitä opi ihan äkkiä.

No sulla on Aurinko Leijonassa ja Nousumerkkikin tulielementin merkissä Jousimiehessä, Kuu on Skorpionissa.  Netistäkin löydät paljon tietoa, etsit Leijonan kuvaukset, sitten Jousimiehen kuvaukset ja Skorpionin kuvaukset.  Esimerkiksi Suomen Astrologisen seuran kotisivulla on kattava tietopaketti: http://www.suomenastrologinenseura.fi/astrologian_aakkoset/
Myös tältä foorumilta löytyy tietoa, jos jaksaa plärätä, esimerkiksi Elämänilon kasaama hyvä paketti:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=4514.0

Parhaiten oppii itse kaivamalla ja miettimällä, mutta kysele vaan, jos joku asia mietityttää.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: