Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pitkä esittäytyminen :)  (Luettu 2529 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kahvia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 06.02.2010 20:08:32 »

Hei vaan kaikille

Olen tätä foorumia jo jonkin aikaa lueskellut ja päätin nyt kantaa oman korteni kekoon.

Nuori nainen, rapu (nousumerkkinä leijona, mikä välillä pistää pään ihan kunnolla sekaisin).
Luonteessani on paljon rapua; herkkä ja intuitiivinen, hoivaava ja salaperäinen. Viihdyn paljon omissa oloissani ja luonnossa. Kuitenkin myös leijona nostelee päätään yhä useammin; villiä luovuutta, huomionhakuisuutta, rohkeutta.
Vaikken astrologiaan olekaan perehtynyt juuri ollenkaan, jotenkin olen aina mieltänyt ravun ja leijonan tietyllä lailla vastakohdiksi (vesi-tuli, kuu-aurinko...) ja sillä sitten selittänyt hyvinkin ristiriitaista luonnettani.  :Smiley

Varsinainen "henkinen herääminen" tapahtui viime vuoden puolella, kun rupesin tuntemaan erittäin vahvoja yhteyksiä tiettyihin kohtaamiini ihmisiin, aloin nähdä todella voimakkaita unia, koin pari spontaania välähdystä entisestä elämästäni, ja mahtuipa siihen joukkoon yksi ruumiistapoistumiskokemuskin. Kenties näitä tapahtumia edesauttoi se, että samoihin aikoihin muutin maalle ja vietin paljon aikaa luonnossa kulkien ja meditoiden. Mutta samalla tuntuu, että jotain suurempaa tapahtui ympäröivässä maailmassa... samanlaisia kokemuksia olen kuullut muiltakin viime vuoden keväästä.

Nyt olen hiukan hukassa tämän "henkisen tieni" kanssa, olisin kovasti kiinnostunut oppimaan lisää mm. astrologiasta, meditaatiosta, reikistä, auroista...  Tarot-kortteihin olen tutustunut noin vuoden ajan ja alussa ne tuntuivat puhuvan minulle todella voimakkaasti, nyt oon hieman jumissa. Tuntuu, että tahdon oppia lisää ja keskittyä yhä enemmän henkisiin ja luoviin asioihin elämässä. En vaan tiedä, mistä löytäisin aikaa ja rauhaa moiseen...

Menipäs nyt jaaritteluksi. Mutta jos jollain on jotain hyvää neuvoa tähän tilanteeseen niin kuulen kyllä mielelläni. Ja odotan innolla teihin kaikkiin tutustumista.  smitten

edit. lyhensin hieman tätä jaaritteluani  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.02.2010 21:48:43 kirjoittanut kahvia » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: