Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aloitus  (Luettu 12727 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« : 17.09.2009 13:25:03 »

No niin!

Nyt on saatu Astrolle(kin) oma Kiinalaisen Horoskoopin osio. Ei kun ketjuja vaan kehiin ja tutkimaan tätä astrologian muotoa foorumilla Smiley
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #1 : 23.09.2009 18:31:00 »

Hei hienoa! Tämä oli järkevä veto, kun täällä kuitenkin jo on esim. maya-astrologian osasto.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« Vastaus #2 : 27.12.2009 00:05:40 »

Theodora Lau on kirjoittanut pari oikein ymmärrettävää ja maanläheistä kirjaa kiinalaisesta astrologiasta (mukana myös ripaus I Chi´tä). Ja minä olen sitten puu-lohikäärme, se kiltein kaikista lohiksista.
 Smiley
Kiinalainen astrologia on minulle paljon tutumpi kuin länsimainen, samoin numerologia. Omalla kohdalla kävi niin, että siirryin länsimaisen jälkeen itämaiseen ja numerologiaan ja tutkinkin niitä vuosia, ja nyt on ympyrä sulkeutumassa ja palaan länsimaiseen astrologiaan. Jännä, miten asiat kulkevat spiraalissa.
Jotenkin tuntuu, että näissä kaikissa on sama juonne ja ne kaikki täydentävät toisiaan, mikä tarkoittanee, että näitä voisi osittain alkaa yhdistellä jollain yleisemmällä tasolla, jolloin hyvinkin pienellä vaivalla saa valtavasti tietoa. Perehtyminen vie aikaa, kun näissä kaikissa järjestelmissä on aina syvempiä ja syvempiä tasoja. Jos siltä ns. selkeimmältä tasolta keräisi nippuun tiedon eri lähteistä, saisi jo aika syvällisen analyysin.
Tuli vaan mieleeni...
 Smiley
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: