Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: oinasmies  (Luettu 14762 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
OikkuN-77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 28.10.2009 14:16:27 »


kertokaahan hieman kokemuksistanne oinasmiehistä HuhSmiley

miten ja minkälaisia teidän suhteenne on olleet Huh?

minä olen itse oinas ja suhteessa oinasmieheen ... ja voin sannoo jotta kyllä on elämä yhtä vuoristorataa , tietyllä tavalla se on hyvä sillä oinasnaisena liian tasainen elämä alkaisi pian kyllästyttämään, mutta välillä sitä tulee hakattua niin paljon päätä seinään oinasmiehen kanssa että huh huh ...   Shocked 

alkuun oinasmies on se joka on päivittäin yhteyksissä, viesteilee ja soittelee jne .
vähän jopa hätääntyy jos ei heti vastaa .

alkuhuuman jälkeen tuo kääntyykin päälaelleen ...

kissa-ja hiirileikki on alkanut !!

miten te olette oinasmiehenne kanssa edenneet ja minkälaisia oikkuja oinasmienne on onnistunnu tekkeen Huh?

terv. oikku77

 smitten

tallennettu
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #1 : 29.10.2009 17:18:07 »


meillä oinas N + oinas M suhde jatkuu edelleenkin  Smiley

välillä on vaikeaa ollut kun kaksi pässiä lyö sarvensa yhteen mutta on ollut myös hyviä hetkiä, ei kai tässä muuten malta olla  Smiley

omissa kirjoituksissani olen paljon pohtinut oinasmiehen tapaa pitää yhteyttä yllä, itse kun olen kova viesteilemään ja soittelemaan niin jotenkin ehkä alitajuisesti kuvittelen että kaikki muutkin tekee samalla tavalla ... varsinkin oma honey !!!

no, oinasmieheni tavassa pitää yhteyksiä on kyllä pienen pientä parannusta havaittavissa, mikä lohduttaa minua kyllä kovasti, mutta eipä sitä oinasmiestä muuteta minkään asian suhteen hyvällä eikä pahalla ... oinasmies on oinasmies ... ota tai jätä !!!

oinasnaiselle tuollainen pakkaus tekee vain hyvää,  on haastetta ja vastusta !!  smitten

alkuun oli kovin pelottavaa kun oinasmieheni päätti olla hiljaksiin pari päivää eikä viesteillyt mitään, mutta nykyään sitä ei niin ajattele edes , ei tee pientä "kuolemaa" jos toisesta ei heti kuulu mitään, kyllä se sieltä sitten viesteilee kun kerkiää.  Smiley

taitaa oinasmieheltä puuttua sellainen huomaavaisuus geeni kokonaan  Wink
tai no , ehkä tuo on väärin sanottu ... kahden kesken sitä huomiota saa oikein olan takaa  smitten

ehkä oinasmiehessä on myös ujo puolensa, näytetään ulkomaailmalle sitä juroa puolta, mutta se hellempi puoli sitten rauhassa keskenään  smitten

oinasmies on myös melko ennalta arvaamaton , hän tekee päätökset omista menoistaan tasan tarkkaan itsekseen, ja siihen on melko turha sanoa mitään jos hän on nyt päättänyt lähteä poikien kanssa kalareissulle viikonlopuksi ... ihan sama mitä hänen naisensa on suunnitellut sinä vkonloppuna  Shocked
ja auta armias jos menet laittamaan hempeitä ikävä viestejä hänen kalareissunsa aikana ... turha kuvitella saavansa mitään vastausta !!!!!
onko kaveri edes hengissä ... ?? ... no sen huomaat sitten kun hän saapuu kotiin ja odottaa pääsevänsä lämpimään kainaloon !!!

sanotaanko näin että oinasnaisena ja suhteen alkuaikoina minä olisin ja oikeastaan hieman teinkin pientä kuolemaa tuollaista kohtelua saadessani ... ajattelin että jo on idiootti jätkä kun tuolla tavalla menee ja tekee eikä edes kuulumisia viesteile !!

mutta näin 2 vuoden yhdessäolon jälkeen asiaan on jo oppinut suhtautumaan.
oinasmies haluaa ja tarvitsee omaa tilaa ja tietynlaista vapautta ... liiallinen sitominen ahdistaa hänet !
ja oikeastaan tuo pätee myös oinasnaiseen !!

kärsivällisyyttä oinasmiehen kanssa niin hyvin pärjää !!!
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #2 : 03.11.2009 00:16:22 »

Hei, täällä kanssa yksi oinasnainen jolla oinasmies Smiley Elämä ei todellakaan ole tylsää, eikä täysin arvattavaa ja sitähän me oinasnaisetkin kaivataan.
Rakkautensa oinasmies osaa näyttää hyvinkin, mutta jos itse alan näyttämään tunteitani liikaa niin oinasmies toteaa, että toinen on jo tunteensa näyttänyt, joten miksi vaivautua enää Cheesy
Tilaa oinasmiehelle pitää antaa, ei saa olla mustasukkainen eikä rajata elämää liikaa, mutta toisaalta vaadin itsekin noita piirteitä, joten minun on myös helppo antaa niitä.
Ja oinasmies osaa todellakin yllättää, näyttää tunteensa ja rakastaa, mutta välillä on tietysti myös niitä hiljaisempia puolia. Ihan kuin minulla itsellänikin.

Tällä hetkellä mielenkiintoisin oikku, minkä mieheni on tehnyt on se, että hän vannoi aika tarkalleen, ettei koskaan mene kihloihin tai naimisiin... Pari viikkoa sitten hän kosi minua Smiley

Ikinä en oinasmiestä pois vaihtaisi. Suhde on tulta ja tappuraa, mutta jos kaksi ihmistä elää niin täysin tunteet pinnassa, niin voiko se muuta olla. Rakkautta on paljon  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 03.11.2009 10:15:12 »

heh! olen lähes täysin lopettanut oinasvirityksen, ehkä pitäisi tehdä jotain kun ravusta ei irtoa actionia.. rapu on ihan kiva pikkuveli mutta se siitä.. vai että jatkuu muilla oinailut..

huh.. no mutta tunteita ei ole itselläni kehenkään oinaaseenkaan toisaalta, että-- kaikkien merkkiä kun ei tiedä, olen tutustunut itämaiseen urheilumaailmaan, oliskohan siellä toimintaa (siis muutakin kuin kehässä)   Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
OikkuN-77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #4 : 04.11.2009 13:16:29 »

heh ... meillä kävi oinasmiehen kanssa niin jotta päätin olla niin pitkään viesteilemättä ja soittamatta KUNNES oinasmies ottaa ensin yhteyttä ..... VIIKKO meni, oinasmies laittaa viikon hiljaisuuden jälkeen viestiä "mitä kuuluu?? Sinusta ei ole kuulunut mitään??"

meni tämäkin pimu hiljaiseksi ... mutta enpä vastannut heti vaan odotin muutaman tunnin kunnes vastasin.   Huh  idiot2   tickedoff   2funny

ihania velikultia nuo oinasmiehet !!!!!  smitten

ja niin merkillinen logiikka .... huh  Shocked
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 04.11.2009 13:57:53 »

miksi se tyyppi kiinnostaa sinua?  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #6 : 04.11.2009 14:21:04 »

OikkuN-77 Toi oli hyvä, oinasmiehet kiinnostuu, kun ne saa hiukan saalistaa. Pitää olla vähän mystinenkin Smiley Ja meiltä oinasnaisiltahan se onnistuu.
tallennettu
OikkuN-77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #7 : 04.11.2009 17:25:29 »

miksi se mies kiinnostaa minua Huh  .....hmmmm.... no, hän on vahvaluonteinen eikä ole perässä vedettävä "kyllä kulta" tyyppiä  Smiley
siis, ei alistu tämän oikkutytön jokaiseen tahtoon  Smiley
pitää kiinni omista mielipiteistään, ennenkaikkea uskaltaa pitää kiinni omista ajatuksistaan/mielipiteistään.
kaikesta huolimatta kiltti, ja sosiaalinen luonne.

vaikka välillä oinasmiehen toilailut ottaakin kovasti päähän niin silti se mies kiinnostaa ja jaksaa olla mukana puolin toisin tässä oinasmaisessa "valtataistelussa".

no okei ... joskus saa syviäkin haavoja tässä temmellyksessä ja on niitä suuria ihmetyksiä ja pohdintoja miksi oinasmies tekee niin ja näin  Shocked

välillä ne tempaukset vetää aallonpohjalle ja niitä asioita jää murehtimaan ja pohtimaan ehkä liiaksikin , kyllä se on myönnettävä !!

lohdullista on ollut huomata että nuo tempaukset on melko ominaisia oinasmiehille , joten ei ole ihan yksin niiden asioiden kanssa  Smiley

oinasmiehen tekemiset ja joskus sanomisetkin saattavat kuulostaa siltä että miestä ei kiinnosta pätkääkään koko suhde ... mutta oinasmiehen kohdalla se tarkoittaa kyllä täysin päinvastaista !!!

iiiihan oma logiikkansa niillä pässeillä  Cheesy
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #8 : 04.11.2009 22:05:11 »

"oinasmiehen tekemiset ja joskus sanomisetkin saattavat kuulostaa siltä että miestä ei kiinnosta pätkääkään koko suhde ... mutta oinasmiehen kohdalla se tarkoittaa kyllä täysin päinvastaista !!!

iiiihan oma logiikkansa niillä pässeillä  Cheesy"

Sama pätee meihin oinasnaisiin  Grin Hmm, mietin vaan, että miten kahden Oikun suhde pääsee ylipäänsä kehittymään alussa, kun jos kummatkin ovat tällä logiikalla liikkeellä?
tallennettu
OikkuN-77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #9 : 05.11.2009 01:24:38 »

 2funny

n222 tuo oli kyllä hyvä huomautus !!!!  Grin

ehkä se on just se joka pittää näitä oikkuja yhessä .... kaikist aallonpohjista huolimatta jollakin tasolla siittä pelaamisesta taitaa oikkutytöt tykätä !!!!!  idiot2



tallennettu
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #10 : 05.11.2009 21:50:34 »


joo-o ...  Huh

täällä tämä oinasnainen on kolistellut sarvia minkä kerkiää ja vähän ottaa jopa päähän että oinasmieheni ei ole vastaillut kolistellen vaan vaikenemalla ... !!!!!!  Shocked

meillä menee kyllä näissä tilanteissa aina niin jotta kun minä suutahdan niin oinasmieheni hiljenee, ei vastaile eikä soittele ... odottaa myrskyn taantuvan !!!
alkuun en millään ymmärtänyt miten toinen viitsii vaieta .... ajattelin että senkin mielenosoittaja vaikenija inhoittava kaksilahkeinen ... mutta ... näin pidemmän ajan jälkeen olen tullut siihen tulokseen että ehkä se on ihan hyvä että hän vaikenee ja antaa myrskyn taantua , säästytään pahemmilta mielen pahoittamisilta !!!

että onko oinasmies tässä se  angel vai  uglystupid2

vai pitäiskö vain ymmärtää oinasmiestä sillä elo oinasnaisen kanssa voi olla

ma -  Grin

ti -  knuppel2

ke -  smitten

to -  Cry

pe -  Embarrassed

la -  2funny

su -  Smiley Cheesy Grin smitten smitten smitten
tallennettu
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #11 : 15.11.2009 14:47:28 »

voi ........... elämää oinasmiehen kanssa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

se on kyllä niin ailahtelevainen pakkaus kun olla ja voi .
useampi päivä menee aktiivisessa yhteydenpidossa , soitellaan ja viesteillään...sitten yht äkkiä ei kuulu mitään, voi mennä päivä kaksi kun oinasmies ei vastaa ei soita jne !!!!! HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh?

no ei siinä mitään , kyllä tämä naikkonen sen hiljaisuuden kestää =) ...toki välillä ottaa päähän se mutta ei siittä nyt mitään maailmanloppua saa aikaiseksi !

se on vain niin hassua ... ensin ollaan useampi päivä niiiiiin lähellä ja sitten yhtäkkiä tuntuu että oinasmies pongahtaa kuuhun asti.

tiiän tiiän ... oinasmies tarvitsee välillä tilaa ja omaa aikaa ... annetaan sitä hänelle =)

kunhan nyt vain piti saada purkaa tämä harmitus, kun se olisi niin kiva pitää niiiiiiin lähellä kokoajan !! =)

*pussss*
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 15.11.2009 17:09:52 »

voi ........... elämää oinasmiehen kanssa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

se on kyllä niin ailahtelevainen pakkaus kun olla ja voi .
useampi päivä menee aktiivisessa yhteydenpidossa , soitellaan ja viesteillään...sitten yht äkkiä ei kuulu mitään, voi mennä päivä kaksi kun oinasmies ei vastaa ei soita jne !!!!! HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh?

no ei siinä mitään , kyllä tämä naikkonen sen hiljaisuuden kestää =) ...toki välillä ottaa päähän se mutta ei siittä nyt mitään maailmanloppua saa aikaiseksi !

se on vain niin hassua ... ensin ollaan useampi päivä niiiiiin lähellä ja sitten yhtäkkiä tuntuu että oinasmies pongahtaa kuuhun asti.

tiiän tiiän ... oinasmies tarvitsee välillä tilaa ja omaa aikaa ... annetaan sitä hänelle =)

kunhan nyt vain piti saada purkaa tämä harmitus, kun se olisi niin kiva pitää niiiiiiin lähellä kokoajan !! =)

*pussss*

Mutta... eikö se ole ihan normaalia, että haluaa olla omissa oloissaankin ilman,
että pitää olla viestittelemässä toiselle koko ajan? idiot2

Minä olen hiljaisuudessa viikon parikin. Smiley
Minua ahdistaa, suoraan sanottuna vtuttaa ankarasti miehet, jotka muistuttavat
itsestään joka päivä ja painostavat vastamaan viesteihin ja puheluihin. tickedoff Angry

Minulla on myös kirjoittamaton sääntö, että työ ja koulu aikaan ei soitella,
ellei ole jotain todella tärkeää asiaa ja annan ymmärtää tämän suoraan ja rivien välistä
ja jos mies ei tajua sitä, vaan soittelee, että "halusin vain kuulla äänesi",
"minulla on ikävä..", "hyvää työpäivää sinulle", "teen puolestasi mitä vain, vain sana sinulta"
ja muuta blah-blahta tickedoff, koska

A) minulle ei maksesta paskanjauhannasta jonkun itseään tärkeänä pitävän miehen kanssa
B) työni ei tule tehdyksi paskanjauhannalla
C) urani ei kehity paskanjauhannalla
D) minun työni ja opiskeluni ON tärkeämpi kuin yksikään mies

Minulla palaa hermot todella nopeasti miehiin ja myös naispuolisiin kavereihin,
jotka pyrkivät dominoimaan liiallisella läsnäolon tarpeellaan ja liiallisilla muistutuksillaan
olemassa olostaan tai vaikka kroonisilla ongelmillaan.

Minä en voi kuvitellakaan tuontyyppistä läheisriippuvaista/narsistia elämässäni
tai sitten vietän sen loppuviimein jossain psykiatrisessa hoidossa tai pakenisin
vuorille jonnekin erämökkiin, jonne ei toimi puhelimet. Grin

tallennettu
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #13 : 15.11.2009 19:13:19 »

voi ........... elämää oinasmiehen kanssa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

se on kyllä niin ailahtelevainen pakkaus kun olla ja voi .
useampi päivä menee aktiivisessa yhteydenpidossa , soitellaan ja viesteillään...sitten yht äkkiä ei kuulu mitään, voi mennä päivä kaksi kun oinasmies ei vastaa ei soita jne !!!!! HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh?

no ei siinä mitään , kyllä tämä naikkonen sen hiljaisuuden kestää =) ...toki välillä ottaa päähän se mutta ei siittä nyt mitään maailmanloppua saa aikaiseksi !

se on vain niin hassua ... ensin ollaan useampi päivä niiiiiin lähellä ja sitten yhtäkkiä tuntuu että oinasmies pongahtaa kuuhun asti.

tiiän tiiän ... oinasmies tarvitsee välillä tilaa ja omaa aikaa ... annetaan sitä hänelle =)

kunhan nyt vain piti saada purkaa tämä harmitus, kun se olisi niin kiva pitää niiiiiiin lähellä kokoajan !! =)

*pussss*

Mutta... eikö se ole ihan normaalia, että haluaa olla omissa oloissaankin ilman,
että pitää olla viestittelemässä toiselle koko ajan? idiot2

Minä olen hiljaisuudessa viikon parikin. Smiley
Minua ahdistaa, suoraan sanottuna vtuttaa ankarasti miehet, jotka muistuttavat
itsestään joka päivä ja painostavat vastamaan viesteihin ja puheluihin. tickedoff Angry

Minulla on myös kirjoittamaton sääntö, että työ ja koulu aikaan ei soitella,
ellei ole jotain todella tärkeää asiaa ja annan ymmärtää tämän suoraan ja rivien välistä
ja jos mies ei tajua sitä, vaan soittelee, että "halusin vain kuulla äänesi",
"minulla on ikävä..", "hyvää työpäivää sinulle", "teen puolestasi mitä vain, vain sana sinulta"
ja muuta blah-blahta tickedoff, koska

A) minulle ei maksesta paskanjauhannasta jonkun itseään tärkeänä pitävän miehen kanssa
B) työni ei tule tehdyksi paskanjauhannalla
C) urani ei kehity paskanjauhannalla
D) minun työni ja opiskeluni ON tärkeämpi kuin yksikään mies

Minulla palaa hermot todella nopeasti miehiin ja myös naispuolisiin kavereihin,
jotka pyrkivät dominoimaan liiallisella läsnäolon tarpeellaan ja liiallisilla muistutuksillaan
olemassa olostaan tai vaikka kroonisilla ongelmillaan.

Minä en voi kuvitellakaan tuontyyppistä läheisriippuvaista/narsistia elämässäni
tai sitten vietän sen loppuviimein jossain psykiatrisessa hoidossa tai pakenisin
vuorille jonnekin erämökkiin, jonne ei toimi puhelimet. Grin





ihan asiaakin kirjoitit !!  Smiley
ja mieliteeseen on jokaisella oikeus !!

minun kohdallani usein viesteily tai yhteydenpito ei kyllä missään nimessä ole yritystä dominoida toista tai epätoivoisesti toiselle muistuttaa olemassaolostaan, eihän sellaisessa suhteessa ole kasvumahdollisuuttakaan !

minulle se on sitä että ollaan läsnä toisillemme, laitetaan kuulumisia ja ajatuksia mistä milloinkin tilanteesta  Smiley

kyllä minäkin oinasihmisenä haluan ja vaadin omaa tilaa ja aikaa, joten ymmärrän sen erittäin hyvin että myös miespuolinen oinas sitä tarvitsee ... joten jos herra päättää olla hiljaa niin minä annan olla !! joskus kyllä kun on itsellä mielessä tärkeitä asioita ja niistä haluan oinasmiehelleni kertoa ja hän päättääkin olla hiljaa niin silloin tulee se olo että kiitti kun ei kiinnosta !!! ... vaikka eihän se oinas luonne sitä sillä tarkoita !!  Wink

ja näin kolmenkympin ylittäneenä voin todeta että yksikään työ / koulu ei ENÄÄ mene yhdenkään miehen eteen !!! vielä muutamia vuosia sitten meni ja useampikin suhde kaatui siihen että tämä pässi painoi töitä ja suhde kaatui ajanpuutteeseen ... onneksi ikä tekee tehtävänsä ja voi todeta että elämässä on tärkeämpiäkin asioita !!
nyky työelämässä meno on sellaista jotta sieltä kun ei mitään käteen jää ... minä en ainakaan vaikka kunnianhimoinen oinas olenkin halua viettää koko elämääni ilman läheisyyttä ja ilman tärkeitä ihmisiä ... sillä totuus on se että kun / jos työ elämä on tärkein nuo kaikki tärkeät asiat katoaa !!

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 15.11.2009 19:31:36 »


ihan asiaakin kirjoitit !!  Smiley
ja mieliteeseen on jokaisella oikeus !!

minun kohdallani usein viesteily tai yhteydenpito ei kyllä missään nimessä ole yritystä dominoida toista tai epätoivoisesti toiselle muistuttaa olemassaolostaan, eihän sellaisessa suhteessa ole kasvumahdollisuuttakaan !

minulle se on sitä että ollaan läsnä toisillemme, laitetaan kuulumisia ja ajatuksia mistä milloinkin tilanteesta  Smiley

kyllä minäkin oinasihmisenä haluan ja vaadin omaa tilaa ja aikaa, joten ymmärrän sen erittäin hyvin että myös miespuolinen oinas sitä tarvitsee ... joten jos herra päättää olla hiljaa niin minä annan olla !! joskus kyllä kun on itsellä mielessä tärkeitä asioita ja niistä haluan oinasmiehelleni kertoa ja hän päättääkin olla hiljaa niin silloin tulee se olo että kiitti kun ei kiinnosta !!! ... vaikka eihän se oinas luonne sitä sillä tarkoita !!  Wink

ja näin kolmenkympin ylittäneenä voin todeta että yksikään työ / koulu ei ENÄÄ mene yhdenkään miehen eteen !!! vielä muutamia vuosia sitten meni ja useampikin suhde kaatui siihen että tämä pässi painoi töitä ja suhde kaatui ajanpuutteeseen ... onneksi ikä tekee tehtävänsä ja voi todeta että elämässä on tärkeämpiäkin asioita !!
nyky työelämässä meno on sellaista jotta sieltä kun ei mitään käteen jää ... minä en ainakaan vaikka kunnianhimoinen oinas olenkin halua viettää koko elämääni ilman läheisyyttä ja ilman tärkeitä ihmisiä ... sillä totuus on se että kun / jos työ elämä on tärkein nuo kaikki tärkeät asiat katoaa !!



Niin.. ei kai niille miehen turilaillekaan ole tarkoitus dominoida,
mutta niin minä sen  aurinko kaksoset askendentti skorpioni kuu vesimies :nä  kuitenkin aina koen. Undecided

Minulla on käynyt juuri toisten päin, mahtavat tilaisuudet ja elää ja nauttia OMASTA elämästä
ovat menneet sivusuun, kun joku kaksilahkeinen on imenyt kaiken energiani. Undecided

Jotenkin arvostan ja rakastan itseäni niin kovin, etten anna jonkun toisen sanella elämääni,
tosin en ole koskaan ollut yksin, aina on ollut suhde meneillään ja aina joku tyrkyllä
ja tarpeeksi paljon ystäviä, joten se yksinäisyys ei pelota niin paljoa,
että laittaisin jonkun (muun kuin mahd. lapseni) urani, opiskeluni tai edes harrastusteni edelle. Smiley

Kait se on, mistä kukin tykkää ja arvostaa elämässään..?
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: