Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: oinasmies  (Luettu 14795 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 15.11.2009 20:41:42 »

kannattaisi hallita tunteet, ettei kaipaa sitä toista niin paljon.. kyllä naiset pystyy siihen jos miehetkin.. olen itse jotenkin huono flirttailemaan jos olen edes jonkinlaisessa suhteessa.. yhtaikaa kun ei moni kiinnosta..

John Grayn kirjassa muistutetaan, että kun nainen yleensä haluaisi jatkaa läheisyyttä, mies haluaa muuta kokemusta ja silloin täytyy naisen olla viileä; mutta näin ne tekee. onhan tässä tuon erään touhua seurattu, ja aiempienkin, -

elä elämää äläkä pohdi miehen jokaista liikettä!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 15.11.2009 20:58:41 »

kannattaisi hallita tunteet, ettei kaipaa sitä toista niin paljon.. kyllä naiset pystyy siihen jos miehetkin.. olen itse jotenkin huono flirttailemaan jos olen edes jonkinlaisessa suhteessa.. yhtaikaa kun ei moni kiinnosta..

John Grayn kirjassa muistutetaan, että kun nainen yleensä haluaisi jatkaa läheisyyttä, mies haluaa muuta kokemusta ja silloin täytyy naisen olla viileä; mutta näin ne tekee. onhan tässä tuon erään touhua seurattu, ja aiempienkin, -

elä elämää äläkä pohdi miehen jokaista liikettä!


Ah...! Kunnon flirtti kunniaan...! Wink Cheesy smitten
Sen ei tarvitse olla mitään vakavaa, jos nyt vähän höpsöttää miehille,
että ne sitten katos tuntee olonsa kovasti otetuiksi
ja sitten tekee naisen eteen ihan mitä vain.. Wink 
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 15.11.2009 21:32:08 »

ei ne tee, enkä jaksa keskittyä miesten kanssa pelaamiseen..  Wink oinaallakin oli kovat sanat ja teot, ei missään.. väärä oinas varmaan..  Cool
« Viimeksi muokattu: 15.11.2009 21:36:49 kirjoittanut ^Wise Star^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: