Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valmistuminen  (Luettu 25453 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #45 : 03.05.2009 20:58:45 »


Niin ja vaikka nyt laitoin tuollaisen transiittilistan, enkä niitä osaa itse tulkita niin älköön kukaan suivaantuko................
Wink

Eikös noi neliöt aurinkoon vois merkata juurikin sellaista raivoa, menoa läpi harmaan kiven, epätoivoakin, jota sun kirjoituksissa on tässä viime aikoina ollut. Musta vaan tuntuu että neliöt on tässä tilanteessa paikallaan, pistää tosissaan yrittämään. Joskos kolmio tuo sellaisen (vaarallisen?) turvallisuden tunteen, että eihän tässä mitään hätää...

Ääh, en mä tiedä, mä olen lukenut koko päivän Nikulan Astrologian ihmiskuvaa ja vähemmästäkin pää menee pyörälle ja sekasin..!

Tsemppiä sulle loppurutistukseen!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #46 : 06.05.2009 18:54:34 »

Ta-daa!

Eilen alkoi  mars aspect_sex merkurius ja ette usko millä tohinalla ollaan tehty viime hetken muutoksia oppariin ja vaihdeltu sähköposteja kolmen opettajan kanssa ristiin rastiin aina uusien opinnäytetyöversioiden kanssa.
Eilen istuttiin koululla neljä tuntia KORJAAMASSA lähdeviitteitä ja lähdeluetteloa.. Kaikki nettilähteet oli väärin merkitty!  Grin Grin Grin

Ja tänään korjattiin uudelleen ja etsittiin opettajia kissojen ja koirien kanssa.
Ehdittiin just ja just tekemään kaikki ja kohta tulikin molemmilta opettajilta viestit että
OPINNÄYTETYÖ HYVÄKSYTTY!
 smitten

Nyt sitten huomenna esittämään valmis työ tuossa aamusella ja ylihuomenna kypsyysnäyte!
Sitten se on siinä! Ei jumalauta että tuntuu hyvälle nyt jo, kun saatiin esityslupa!

Enää on se yksi pirun tentti ens viikolla, minkä lukemisen kanssa tulen repimään vielä hermojani, mutta eiköhän siitä selviä, se on pakko meinaan tai ei paljoo kunnian kukot laula mulle.. Wink
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #47 : 06.05.2009 19:45:39 »

Lykkyä tykö, Tiigris!!! smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #48 : 06.05.2009 20:04:45 »

Kiitos Esmiralda!!  smitten

Nyt kyllä jänskättää se huominen esitys vähän, iiiiiiks!
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #49 : 20.05.2009 18:17:31 »

Haudi hou! Olen tästä niin paljon puhunut viimeisen vuoden aikana, että nyt piti ihan tulla tänne kertomaan.  Grin

Tämä on sitten tuore filosofian maisteri! Sain tänään paperit ja ne on allekirjoitettu eilen 19.5.2009

Minulla oli juuri eilen tarkkana
tr.  uranus aspect_squ neptunus
sekä tr.  jupiter aspect_sex neptunus

Tällä hetkellä vaikuttaa muuten taivaallani

 mars aspect_squ mars
 venus aspect_sex keskitaivas
sekä tr.  neptunus aspect_sex neptunus

Kyllä nyt onkin... kolme tr. osuu rx neptunukselleni samaan aikaan!  Shocked Mutta kyllä tätä onkin odotettu!  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 20.05.2009 18:24:54 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #50 : 20.05.2009 18:25:35 »

Ai miten ihanaa!!! Cheesy Onneksi olkoon Lizzy! Saturnus on ollut lahjomaton meille Jouskareille viime aikoina, mutta se on varmasti ollut myös ajava voima kohti määränpäätä, elikkä sulla maisterin papereita!
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #51 : 20.05.2009 18:35:20 »

Haudi hou! Olen tästä niin paljon puhunut viimeisen vuoden aikana, että nyt piti ihan tulla tänne kertomaan.  Grin

Tämä on sitten tuore filosofian maisteri! Sain tänään paperit ja ne on allekirjoitettu eilen 19.5.2009


Onnea Lizzunen!!!!  smitten smitten smitten
Täällä taas tuore sairaanhoitaja!!  Grin

(no todistuksen saan 12.06. mutta on se nyt jo siis selvää, nyt vaan odotellaan että saa sen lippusen lappusen  Smiley)
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #52 : 20.05.2009 18:39:43 »

Kiitos Mc82!  smitten

Kyllä, mietin kanssa tuota että kova saturnus puristus on takana ja nyt on sitten tuon neptunuksen aika ja nimenomaan oman rx neptunukseni eli omien haaveideni aika! smitten Jota toki tuo opiskelukin on ollut, mutta haaveetkin muuttuvat... Nyt on taas siinä pisteessä, että miettii mitä sitä oikeen elämältään haluaa. Kuten usein on Saturnuksen puristuksen jälkeen kun kaikki turha on karsiutunut elämästä niin tuntuu että tyhjää tilaa on paljon mitä täyttää jollain uusilla ideoilla ja ajatuksilla. Varmasti se uusi suunta löytyy pikkuhiljaa.  Wink Sitten kun sitä tajuaa oikeasti, että hemmetti se on nyt ohi!  Cheesy

Tiigris, onnea tuoreelle sairaanhoitajalle!  smitten

Me tehtiin se!  Cheesy Ajattelin, että tarvin sun sairaanhoitajan neuvoja, jos pökerryn kun saan paperit, mutta pysyin sentään pystyssä.  2funny
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #53 : 20.05.2009 18:54:03 »

Haudi hou! Olen tästä niin paljon puhunut viimeisen vuoden aikana, että nyt piti ihan tulla tänne kertomaan.  Grin

Tämä on sitten tuore filosofian maisteri! Sain tänään paperit ja ne on allekirjoitettu eilen 19.5.2009

Minulla oli juuri eilen tarkkana
tr.  uranus aspect_squ neptunus
sekä tr.  jupiter aspect_sex neptunus

Tällä hetkellä vaikuttaa muuten taivaallani

 mars aspect_squ mars
 venus aspect_sex keskitaivas
sekä tr.  neptunus aspect_sex neptunus

Kyllä nyt onkin... kolme tr. osuu rx neptunukselleni samaan aikaan!  Shocked Mutta kyllä tätä onkin odotettu!  Cheesy

Onnea Lizzy!!! smitten smitten smitten
Hilosovian maisterit on the best!!!! Smiley
mii tuu...
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #54 : 20.05.2009 19:18:07 »

Nyt on taas siinä pisteessä, että miettii mitä sitä oikeen elämältään haluaa. Kuten usein on Saturnuksen puristuksen jälkeen kun kaikki turha on karsiutunut elämästä niin tuntuu että tyhjää tilaa on paljon mitä täyttää jollain uusilla ideoilla ja ajatuksilla. Varmasti se uusi suunta löytyy pikkuhiljaa.  Wink Sitten kun sitä tajuaa oikeasti, että hemmetti se on nyt ohi!  Cheesy


Niinpä! Muakin on saturnus patistellut, neliöinyt aurinkoa perkule!

Vielä ei tosiaan oikeen tajua mitä tässä tapahtuu! Tyhjä on olo,
melkein kepeä, valmis johonkin uuteen hetken huoahduksen jälkeen.  Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #55 : 20.05.2009 20:41:02 »

onnea minunkin puolestani!
 chiron on myös mukana noissa sinun kuvioissasi,
tai tämä koko "ylösnousemuksen" rypäs alkaen vesimiehestä,
 chiron jupiter neptunus aspect_ssx uranus kalat  aspect_sex:merkurius:rx harka,ja konkreettinen paperi käsissäsi!
 chiron aspect_squ :merkurius:rx ja opinnot takana,elämä  neptunus edessä!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #56 : 20.05.2009 22:06:21 »

Onnea Lizzylle, teidän ammattilaisia tarvitaan aina tässä maailmassa!! smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lizzy
Vieras
« Vastaus #57 : 05.06.2009 18:30:08 »

Kiitos kovasti kaikille onnitteluista!  smitten

Nikki, juu enpä tuota chironia ja vesimiestä muistanut. Tosiaan Chiron liikkui viime syksynä Mc:lläni, joten se on muutenkin tässä nyt vaikuttanut.

Esmiralda, Tiigris on meistä vasta valmistuneista se ammattilainen. Minä olen tällainen hullu tiedenainen.  coolsmiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: