Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tähtimerkit ja musiikki  (Luettu 17056 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 18.09.2015 16:14:58 »

Itse yhdistän hip hopin yms. rytmikkään musiikin härkään (tai maa-elementtiin ylipäätään), myös useimmiten maailma, jota kyseisen genren musiikissa kuvataan on aika materialistinen ja "blin bling".  :Smiley Itse en varmaan juuri siitä syystä tykkää kovin paljoa teknosta tms. koska tuntuu, että niissä ei ole mitään "pohjaa".
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #16 : 18.09.2015 16:33:55 »


Oinas: Speed metal
Härkä: Heavy metal
Kaksonen: Thrash metal
Rapu: Folk metal
Leijona: Glam metal
Neitsyt: Power metal
Vaaka: Symphonic metal
Skorpioni: Black metal
Jousimies: Melodic death metal
Kauris: Doom metal
Vesimies: Industrial metal
Kalat: Dark metal


Olisipa perin kiintoisaa saada pieni näyte kaikista - tahi ainakin useimmista - noista
metallin alalajeista, sitä silmällä pitäen, notta kuinka helppoa ne on erottaa toisistaan.
Selvimmät erot lienevät lyriikoiden sisällössä??

 Shocked
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #17 : 18.09.2015 17:27:29 »

Itse yhdistän hip hopin yms. rytmikkään musiikin härkään (tai maa-elementtiin ylipäätään), myös useimmiten maailma, jota kyseisen genren musiikissa kuvataan on aika materialistinen ja "blin bling".  :Smiley Itse en varmaan juuri siitä syystä tykkää kovin paljoa teknosta tms. koska tuntuu, että niissä ei ole mitään "pohjaa".
Mä en voi sietää sellasta uhoamista ja blingbling musiikkia nykyään Cheesy Hidas ja melodinen rytmikäs puhemusiikki kuvaa ehkä parhaiten sitä mistä tykkään Cheesy
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 19.09.2015 17:33:26 »

Itse yhdistän hip hopin yms. rytmikkään musiikin härkään (tai maa-elementtiin ylipäätään), myös useimmiten maailma, jota kyseisen genren musiikissa kuvataan on aika materialistinen ja "blin bling".  :Smiley Itse en varmaan juuri siitä syystä tykkää kovin paljoa teknosta tms. koska tuntuu, että niissä ei ole mitään "pohjaa".
Mä en voi sietää sellasta uhoamista ja blingbling musiikkia nykyään Cheesy Hidas ja melodinen rytmikäs puhemusiikki kuvaa ehkä parhaiten sitä mistä tykkään Cheesy

No ei kyllä minäkään, tosin jotkut rytmikkäät biitit on kivoja. Meinasin lähinnä yleisessä mittakaavassa, niin hyvässä kuin pahassakin. Eivät kaikki sanoitukset ole niin törkyisiä, tosin raha esiintyy lyriikoissa. Aika monet Rap/Hip Hop artistitkin ovat nousuhärkiä, taikka härkää muuten kartalla. Merkurius tosin oli useimmiten ilman merkissä kuten kaksoset... Tai muuttuvassa merkissä yleensä, mikä selittynee sillä, että merkurius älyllisessä merkissä toisi kirjoituslahjakkuutta, sanavalmuitta ja ehkä sellaista pälpätystäkin mitä tuossa musiikin genressa "tarvitaan".
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: