Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tunnuksen poistaminen  (Luettu 113452 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #30 : 26.12.2009 14:54:15 »



Kaikki ovat valtavan ihania itseinänsä (hassu sana), on oman pääni sisäinen ongelma tuo jos en jaksa täälläkin lukea niin usein naimisesta ja rahasta. Tämä ei johdu siitä että se olisi minulle mitenkään nolo tai epämukavia tuntemuksia aiheuttava asia. En vaan jaksa miettiä viimekertaista panoani tai mikä se milloinkin onkaan samalla kun yritän oppia uutta astrosta. Kun en itse osaa liittää niitä astrologiaan kuin tuon oman  venusmars  oinas :an kautta ja jo totesinkin, että nuo kovat kulmat.. haastetta piennelle tallustajalle. Ja oman itseisarvon uudelleen opettelemista.

Rovatar, nyt voimme varmaan yhdessä todeta että minä todellakin olen valittaja..  Wink Ja pakko vielä sanoa että ihan sexy puku sinulla tuossa kuvassa on.

Hyvä Lilli ja päivän sana  Grin

Siksipä juuri mietinkin, pitäisikö tuo astrologia osuus erottaa selkeämmin muista aiheista...
Kun kuitenkin täällä on paljon kirjoittajia, joita kiinnostaa muutkin asiat...

Eikä se mikä minua, sinua, tai jotain muuta kiinnostaa, välttämättä taas kiinnosta jotain toista...

Kiitos kohteliaisuudestasi. Smiley

Minussa on monta puolta... aurinko  kauris ja  kuu  kaksoset/ 7. huone...ja  uranus tekee monia haastavia kuvioita kartallani, näinä aikoina myös transiittina...joten ehkä en aina tule ymmärretyksi ja myönnetään...olen kummallinen. Embarrassed



tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Asterix
Vieras
« Vastaus #31 : 26.12.2009 15:13:32 »

Mitä vikaa rahassa ja seksissä on?  Huh
Minusta ne kuuluu kenen tahansa normaalin ihmisen
normaaliin elämään ja esimerkiksi sitä on mielenkiintoista tutkailla syntymäkartoilta
ja päivän transiiteista, paitsi tietenkin jeesustelioiden ja niiden, joilla on puutteita niillä alueilla elämässään,
niin ymmärrän, että siitä ei jaksa lukea.
En minäkään jaksa lukea negatiivisia kirjoituksia ja elämän surkeudesta ja kurjuudesta,
kun en elä surkeudessa ja kurjuudessa, enkä halua sitä elämääni. Luonnollista. Smiley

Pitäisikö olla astrologia jaoteltuna eri aiheisiin, tänne seksi, tännä raha-asiat, tänne onnettomuudet,
tänne yleinen päivän kitinä, tänne avioliitto, tänne parisuhteet, tänne ystävät, tänne matkat,
täänne elämä surkeus ja kurjuus jne.  Smiley
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #32 : 26.12.2009 15:20:24 »



Tuohon tunnuksien poistamiseen ...
Joskus tuntuu, että voisi ensin deletoida kaikki omat viestinsä…sitten poistaa tunnukseni ja aloittaa ihan ” puhtaalta” pöydältä…
Kuin olisi syntynyt uutena ihmisenä…vaikka ihan sama mie Mie olisin siltikkin…

Minun radix. kartalla on niin vahvat  saturnusuranus  painotteet, että mie koen itseni niin monipuoliseksi…minussa on monta erilaista ja eritasoista puolta…enkä mie haluaisi rajoittaa niitä.

Joskus höpsö, omanlaatuista huumoria,
toisinaan hyvinkin henkisiä pohtiva,
toisinaan vakava jurottaja,
 toisinaan seksiä tihkuva…
pitäskö minun jotenkin nämä puoleni rajoittaa…( r. Sat yht Au),
vai miksen saisi olla semmoinen kuin olen…kysyn siis itseltäni…ja vastaa saan ja olen.

Olen vilkas höpsö  kuu  kaksoset, vakava  aurinko  kauris., hempeä, empaattinen  neptunus puoli, seksikäs  mars  aspect_tri  venus puoli, edistyksellinen   :uranus:puoli…ja
siksi mie edelleen kirjoitan ja aion kirjoittaa samalla tunnuksellani…koska se olen mie.

Tämmösenä ihmisenä.
Itseni hyväksyen. smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Asterix
Vieras
« Vastaus #33 : 26.12.2009 15:46:15 »



Tuohon tunnuksien poistamiseen ...
Joskus tuntuu, että voisi ensin deletoida kaikki omat viestinsä…sitten poistaa tunnukseni ja aloittaa ihan ” puhtaalta” pöydältä…
Kuin olisi syntynyt uutena ihmisenä…vaikka ihan sama mie Mie olisin siltikkin…

Minun radix. kartalla on niin vahvat  saturnusuranus  painotteet, että mie koen itseni niin monipuoliseksi…minussa on monta erilaista ja eritasoista puolta…enkä mie haluaisi rajoittaa niitä.

Joskus höpsö, omanlaatuista huumoria,
toisinaan hyvinkin henkisiä pohtiva,
toisinaan vakava jurottaja,
 toisinaan seksiä tihkuva…
pitäskö minun jotenkin nämä puoleni rajoittaa…( r. Sat yht Au),
vai miksen saisi olla semmoinen kuin olen…kysyn siis itseltäni…ja vastaa saan ja olen.

Olen vilkas höpsö  kuu  kaksoset, vakava  aurinko  kauris., hempeä, empaattinen  neptunus puoli, seksikäs  mars  aspect_tri  venus puoli, edistyksellinen   :uranus:puoli…ja
siksi mie edelleen kirjoitan ja aion kirjoittaa samalla tunnuksellani…koska se olen mie.

Tämmösenä ihmisenä.
Itseni hyväksyen. smitten


...mutta suomalaisessa kulttuurissa sinä et saa olla sinä, etekin, jos olet monipuolinen
ja vieläpä tyytyväinen itseesi ja elämääsi.  Grin
Siksi näitä kränkköjä, jotka kohdistaa jokainen sanasi itseensä henkilökohtaisesti,
on niin paljon (tälläkin saitilla), koska ne ovat kasvaneet kommunistiseen ajattelutapaan,
että kaikki pitää olla samanlaista kaikille, ei yhtään enempää, mieluiten vähemmän kuin itselle,
ihmisiä kun vielä ovat, eivätkä tunteettomia robotteja, siitä ajattelutavasta huolimatta. Smiley

Sasha, en minä ole täällä profiiliani koskaan poistanut. Nimen vaihdoin (silti kirjaudun sisään edelleen känkkäränkkänä) koska se ei enää tuntunut sopivalta, erinäisistä syistä, ja kuvat otin pois. Olisin varmaan jossain vaiheessa halunnut pois koko profiilin, siitä jopa kysyin ylläpidolta vastausta saamatta, enkä siinä siis koskaan onnistunut. En ajatellut että viisaat lukijat selatessaan vanhoja tekstejä ketjuissa (kerratakseen ja näin oppivansa) eivät keksisi selvät yhtälöt kirjoittajien (ja viestien lukumäärien) ja kirjoitusten välillä. Ja monissa ketjuissa kun on lainattu aiempaa kirjoittajaa, näkyy se "vanha" nimimerkki. Enkä taida olla ainoa nimen vaihtaja täällä, toiset tuntuvat vaihtavan niitä kuukausittain. Ja minunkin profiiliani selaamalla pääsee lukemaan (kai) kaikki kirjoittamani viestit alkaen sieltä vuodelta 2006, kai.

Eikä seksissä mitään vikaa ole, elämän mauste suola mikä kullekin. Ihan sama. Eikä minua ahdista jos muut tykkäävät kertoa kokemuksiaan sillä saralla vaikka itseäni ei, en vaan jaksaisi lukea niitä tai nyt taas toistaa itseäni .

Kiitos vinkeistä myös Sasha, omaa laiskuuttaan lukee useammin suomen kielellä ja ne ulkolaiset foorumit joissa olen vieraillut, eivät ole tarjonneet mielestäni mitään uutta jos ottaa nyt huomioon tämän foorumin sen nimenomaisen astrologiapuolen. En siis ole surffannut riittävästi. Eikä olis ollut aikaakaan. Enkä missään tapauksessa luule että moniakaan kiinnostaa samat asiat kuin minua!  Grin Tai lukea hölinöitäni.

Kirjoitus oli yleinen, ei sinulle. Googlettaminen kannattaa aina. Smiley
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #34 : 26.12.2009 16:05:12 »

Enpä juuri koskaan täältä Astrosta, kun täynnä shittiä suoraan sanottuna, Grin

Naulan kantaan Sasha. Lieneekö tuossa myös syy ettei tänne enää viitsi useinkaan edes katsoa. Silti jos googlettaa astro-tietoa, aika usein tarjoaa juuri näitä sivuja tiedonhankintaan.. Jaa,  Lips Sealed

Ja viitisentuhatta viestiä pistää miettimään omien kirjoitustesi asianmukaisuutta. Siis täällä astro-foorumilla. Tämä alkaakin enempi ja enempi näyttämään sillisalaatilta kaikenlaisine ihme uusine höysteineen.  vesimies -aikaako tämä nyt sitten? Miten olisi jos erottelisi uudet ja vanhat harrastajat omille saiteilleen, paitsi että sitten ei pääse häikäisemään tiedoillaan jos on joskus tunnustautunut amatööriksi.

Joulun piikkiin vaan, se on kovaa pitää yllä vanhoja perinteitä  Wink

No jaa, minä olen kirjoittanut kaikki shittini rehellisesti samalta profiililta viiden vuoden ajan,
enkä poistanut profiilia ja aloittanut...jatkanut  shitin jauhantaa uudelta profiilita ja nikiltä "uutena".  Wink

Helpompi poistaakin niitä viestejä myöhemmin kun siihen aletaan.

Olen pahoillani kun ymmärtämättömyyttäni tulkitsin juuri tämän kohdan olevan minulle.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #35 : 26.12.2009 16:09:41 »

Enpä juuri koskaan täältä Astrosta, kun täynnä shittiä suoraan sanottuna, Grin

Naulan kantaan Sasha. Lieneekö tuossa myös syy ettei tänne enää viitsi useinkaan edes katsoa. Silti jos googlettaa astro-tietoa, aika usein tarjoaa juuri näitä sivuja tiedonhankintaan.. Jaa,  Lips Sealed

Ja viitisentuhatta viestiä pistää miettimään omien kirjoitustesi asianmukaisuutta. Siis täällä astro-foorumilla. Tämä alkaakin enempi ja enempi näyttämään sillisalaatilta kaikenlaisine ihme uusine höysteineen.  vesimies -aikaako tämä nyt sitten? Miten olisi jos erottelisi uudet ja vanhat harrastajat omille saiteilleen, paitsi että sitten ei pääse häikäisemään tiedoillaan jos on joskus tunnustautunut amatööriksi.

Joulun piikkiin vaan, se on kovaa pitää yllä vanhoja perinteitä  Wink

No jaa, minä olen kirjoittanut kaikki shittini rehellisesti samalta profiililta viiden vuoden ajan,
enkä poistanut profiilia ja aloittanut...jatkanut  shitin jauhantaa uudelta profiilita ja nikiltä "uutena".  Wink

Helpompi poistaakin niitä viestejä myöhemmin kun siihen aletaan.

Olen pahoillani kun ymmärtämättömyyttäni tulkitsin juuri tämän kohdan olevan minulle.

No hätä. Smiley Itsestäni mie puhuin ja viittasin hyvin moniin ihmisiin, jotka vaihtaa nikkiä ja profiilia.
Nimeäsi en maininnut tai kohdistanut asiaa sinulle, millä se olisi ollut henkilökohtaista.
tallennettu
Jasmine
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #36 : 02.06.2011 14:19:06 »

Hei.

Itsekkin olen uusi täällä, ja yritin poistaa tunnukseni mutta se ei toiminut. Ihan vaan siksi poistaisin, että voisin vaihtaa nimimerkkini.. vai voiko sitä vaihtaa ilman että tarvitsisi tehdä uusi käyttäjä tänne? Cheesy
tallennettu
Mourdy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #37 : 18.10.2017 02:15:04 »

hei poistaisiko joku minun tunnuksen. ei toimi syystä tai toisesta. en jaksa enää leikkiä tämän kanssa.
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #38 : 20.02.2018 17:36:22 »

Ylläpidolle sähköposti ja he sitten poistavat
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: