Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tatuoinnit  (Luettu 10263 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Fiona
Vieras
« : 12.03.2009 19:17:53 »

Osaako kukaan teistä sanoa, mitkä horoskooppimerkit todennäköisimmin ottavat tatuointeja? Yhdellä tuntemallani henkilöllä on "Ville Valo" -tyylinen, kokonaan toisen käsivarren peittävä tatuointi. Lisäksi hänellä on iso lävistys korvalehdessä. Hänellä on hyvin lyhyet, punertavat hiukset ja lisäksi satun tietämään, että hän on gay. Hän on ehkä aika naisvaltaisella alalla ja on hyvin ystävällinen ja normaalimiestä herkempi. Tajuaa "sanomattomia sanoja". Eli mikä hänen horoskooppimerkkinsä (aurinko-merkki) voisi olla?  smitten
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 12.03.2009 19:49:03 »

aikas vaikeen kyssärin esitit, mutta tunnen jonkun verran immeisiä joilla on tatskoja ja ehkä merkkiä ( aurinkokuu tai  askendentti) voisi etsiä siten että missä kohdassa tatuointi on. Tuntemallani vesimiesnaisella on tatska sääressä (kukkakuvio tietty on nouseva vaaka) , härkänaisella iso tribaali alaselässä (nouseva skorppari) sekä korvalehtiä venyttävät korvatapit (siis niissä korvisreiissä...) jne. Käsivarret voisi liittyä kaksosiin?
en usko että joku tietty merkki ottaisi tatskoja varsinaisesti.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Fiona
Vieras
« Vastaus #2 : 12.03.2009 20:56:50 »

Mielenkiintoista...itse jotenkin yhdistäisin käsivarret rapuun. Smiley Punaiset hiukset taas voisivat viitata nousu-oinaaseen?
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 13.03.2009 08:11:25 »

niinpä, nää on just näitä "ehkä" juttuja, mutta punaiset hiukset voi kertoa myös niinkin että henkilön mars on asc:lla tai yleensä huoneessa 1.....eli jos tietäisit hlön syntymäajan ja sitten katsoisit missä hänen mars on, voisit saada hänen asc:sa selville.... monilla gay hlöillä on muuten venus huoneessa 12.....
ps. kysy siltä mikä on horoskoopissa..... Smiley









tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #4 : 29.03.2009 17:15:48 »

Tyypillinen  vesimies tarina. Otin tatuointeja kun täytin 18-v ja Suomessa oli vaan pari tatuointiliikettä. Nyt ei haittais vaikka joku ottais ne pois kun joka toisella on joku kuva.  Grin
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #5 : 29.03.2009 18:06:30 »

Löytyisikö mistään sellaisia horoskooppimerkki-tatuointeja,jotka saisi rapsuttamalla ihosta pois?!Siis niitä sellaisia tatskoja mitä joskus on ollut purkkapakkauksissa.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #6 : 29.03.2009 21:04:04 »

Tää menee nyt kyllä vähän off, mutta... tavallaan liittyy aiheseen...

Käykäähän lukemassa tän päivän Hesarin sarjakuvat ja sieltä Jere.
Harmi etten sitä nyt tähän saa liitettyä...
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 407


Immortal


Profiili
« Vastaus #7 : 29.03.2009 22:53:16 »

.... monilla gay hlöillä on muuten venus huoneessa 12.....
piti käydä oma karttapankkiläpi, mulla on n.50 homon kartta tallessa ja kahdella oli  venus 12 ja  toisellakin 11 viimeisellä...mut sulla on varmaan joku kokemus, että näin on. Ainut 'kummastuttava' yhtäläisyys on, että homoilla on miltei poikkeuksetta hyvät venukset, usein  venus aspect_tri tai  aspect_sex  mars tai yhtymiä kai ne sit ilmenee rakkautena ja taiteellisuutena yms. tyylissä stylistit, sisustussuunnitelija. Muuten mitään yleistyksiä on hirmuvaikea hahmottaa, suuntausta ei kertakaikkiaan näe kartalta. crazy2
http://www.youtube.com/watch?v=-6aivppmzMo&feature=channel_page

Mutta aiheeseen:
Varmaan se minkä henkisiä tatuointeja ja missä paikoissa voisi olla eri planeettojen vaikutusta.
Paljon lävistyksiä ja tecno-tyyli voisi just viitata  uranus, mutta gootimpi tyyli taas  pluto... ex.ällä on tatuoituna joku muinainen kuolema-symboli selkään ja hän on vahvasti skorpiooninen.
Taas jotain kauniita kukka kiikerryksiä ja silmiä hiveleviä tribaldeja voisi löytää joltain  venus tai  neptunus vaikutteiselta.
« Viimeksi muokattu: 29.03.2009 23:06:56 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 30.03.2009 15:40:20 »

jops Theus, venus h 12 on näitä yleistyksiä kanssa, piti liittää että venus on aspektoitunut uranukseen gay-tapauksissa...jos sulla on noin paljon gaykarttoja et viittis vilkasta onko tosiaan noin...?

Just luin noista tatskoista että kauris/saturnus henkiset immeiset suosii niitä...mutta enpä usko, itsekin kun olen asc kauris ja saturnus vielä 1.huoneessa eikä minkäänlaista mielenkiintoa ole tatskoja kohtaan...ehkä hennatatskan voisin ottaa, itse asiassa muutama kesä otinkin ja laitatin sen käsivarteen (playboyn logo), mutta onneksi se kului pois nopsaan...ei ne töissä oikein ymmärtäny...
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #9 : 30.03.2009 19:54:15 »

Mää vasta haaveilen tatskoista - en ole vielä yhtäkään ottanut.. Ottaisin takuuvarmasti, jos olisin varma, että kestäisin sen tatskaneulan tikityksen (olen kipuherkkä), enkä kyllästyisi tatskaan samantien (olen aika helposti kyllästyvää sorttia) sekä tietysti, jos olisi rahaa millä mällätä Undecided

Haaveissa olisi ottaa mustavalkoinen kentauri jousensa kera (olenhan  aurinko jousimies ) muistuttamaan, mikä olen sisimmältäni - se totuuden etsijä. Lisäksi haaveilen lapaluuhun tatuoitavasta tiikeri-sanasta kiinaksi - olen aika ihaillut tiikereitä ja kissaeläimet nyt muutenkin ovat voimaeläimiäni Smiley

Olen siis  aurinko jousimies  aspect_tri kuu leijona , askendentti kaurisvenus jousimies 11. huoneessa, sekä Urkki että Neppari tekevät aspekteja henk.koht.planeetoille, Neppari vahvemmin. Mulla on mm.  neptunus aspect_con venus aspect_con merkurius sekä  uranus aspect_con aurinko aspect_tri kuu ..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 407


Immortal


Profiili
« Vastaus #10 : 30.03.2009 22:18:40 »

jops Theus, venus h 12 on näitä yleistyksiä kanssa, piti liittää että venus on aspektoitunut uranukseen gay-tapauksissa...jos sulla on noin paljon gaykarttoja et viittis vilkasta onko tosiaan noin...?


No joo, mä vilkaisin (vähän työlästä käydä kartta kartalta läpi) mutta oli jonkin verran  venus aspect_squ uranus sekä  venus aspect_opp uranus,sekä pari 1/2 aspect_squ ja kun mietin noita tyyppejä yleisesti niin aika moni niistä on 'screw everything with a heart beat' - tai - ' love them and leave them' heheh... näihin aspekteihin kuuluu yllättävät käänteet suhteissa(ehkäpä suuri vaihtuvuus), vapauden kaipuu ja monilla taitaa olla juuri tälläinen yleiskuva homoista.
Yllättävän monta  venus aspect_tri kuu, neptunus  aspect_con venus tai  venus aspect_con aurinko oli myös+muita yhtymiä, mutta niin erillaisia venuksia, etten uskalla mitään yleistyksiä, en en...  :Smiley

Sorry off topic...pitäis perustaa oma ketju  Tongue
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #11 : 31.03.2009 05:14:05 »

Joskus teki mieli teettää jonkinlainen tatska, mutta enää ei innosta. Koen ne nykyään rumiksi samalla tavalla kuin ihoon pysyvästi liiskatut hyönteiset. Mieluummin vain vahaan ja rusketan tota nahkaa, hiestävä kiiltävä rusketus näyttää kaikin puolin paremmalta kuin tatuoinnit.  Cool
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 407


Immortal


Profiili
« Vastaus #12 : 31.03.2009 14:49:53 »

Mulla on kaksi... toinen hartiassa ja toinen navan alapuolella  :Smiley aasialaisia symboleita, liittyivät yleensä jonkun elämänvaiheen päättymiseen.
Joka kerta vannon, että tämä on viimeinen, mutta nyt taas tekisi mieli ottaa joku ihan pieni johonkin piiloon  Wink
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #13 : 31.03.2009 22:39:19 »

Mä en atopian takia voi ottaa tatuointia, kun en tiedä miten iho reagoi!Siksi kysyinkin noista raaputettavista tatuoinneista.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #14 : 01.04.2009 20:32:57 »


Voi Theus!  smitten
Nyt vasta muistin ton sun tatuoinnin.... ihan PARAS!  Grin  coolsmiley

Ja tatuointeihin, omiin;

 aurinko  askendentti  neitsyt ja sääressä + niskassa on tatuointi. Toinen henkinen/ usonnollinen symboli ja toinen myyttinen hahmo.
Mutta  aurinko onkin  aspect_con  pluto joka taas  aspect_con  uranus lienee vaikuttavat.

Tosiaan tatointeihin tulee vähän kierre, aina olisi uusi kuva otettavana. Mutten toisaalta halua sellaiseksi "räiskeiden" kokoelmaksi, joten taidan vaan tyytyä nykyiseen nahkaani. Rypythän tuo sitten ihan uusia kuvioita vuosi vuodelta.  Grin

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: