Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi tähti joukossanne  (Luettu 2499 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« : 18.01.2006 18:14:08 »

Suurella mielenkiinnolla liityn seuraanne puhumaan yhteisestä kiinnostuksen ja innoituksen aiheesta; astrologiasta ja sen vaikutuksesta elämäämme.

Syntyessäni eräänä syyskuun päivänä pari vuosikymmentä sitten, oli aurinko neitsyessä ja kuu oinaassa. Olenkin aika ristiriitainen tyyppi, toisaalta tulta, toisaalta jäätä. Analyyttinen ja silti tunteellinen. Kriittisen järjestelmällinen, mutta kuitenkin impulsiivisen sekasortoinen. Nouseva skorpioni saa minut tutkimaan loputtomalla mielenkiinnolla ja viehtymyksellä ihmismielen pimeitä puolia. Se antaa sielulleni tumman pohjavireen.

Rakkaimmat ihmiset elämässäni ovat vaaka-tyttäreni, kaksosten tähtien alla syntynyt mieheni, vesimies-isoäitini ja paras ystävättereni, joka myöskin on aurinkomerkiltään neitsyt.
tallennettu
mystery62
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #1 : 18.01.2006 18:44:52 »

Smiley Tervetuloa uusi tähti! Itsekin olen seuraillut palstaa uteliaana ja mielenkiinnolla vasta muutaman päivän. Itse olen  aurinko rapu, nouseva leijona. Perheeni lisäksi rakastan uimista, luonnossa kuljeskelua marjastaen, sienestäen ja "huuhaa" kirjallisuuden lukemista ja henkisyyden portaita aloittelen nousemaan  Kiss
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: