Sivuja: 1 ... 959 960 [961] 962 963 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5548399 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14400 : 28.09.2011 13:16:52 »

Jos ois paljon rahnaa

-en tekisi enää päivääkään oman ammattini töitä..
-voisin mennä johonkin kouluun, joka maksaa..
-voisin harrastusmielessä pistää jonkun oman taiteeni putiikin pystyyn, kun ei niin väliä tuottaisiko se.. Smiley
-ostaisin uudet silmälasit ja piilarit. kesällä kun oli tarkoitus lähteä ajeleen pitkää matkaa, löysin mun lasit yhden lipaston perukoilta, ihan hyvä muuten mut toinen linssi puuttui.  Grin
-ostaisin äidilleni "mummonmökki"-talopaketin ja palkkaisin pari miestä hänelle sinne pystyttään sitä ja laittaan sen muuttokuntoon, äiti on viimeset 10v unelmoinut omasta pienestä mummonmökistä järvenrannassa
-ostaisin meille sellasen talon, missä on 5 makuuhuonetta, tilava ja ihana keittiö, kodinhoitohuone.. Sellainen koti joka kattaa kaikki käytännön tarpeet, en tarvii mitään uima-allasta tai ihmeellistä luksusta, mut kyllä keittiön tasot ois Blue perl Norja-graniittia... Grin
-ostaisin myös kesämökin, se vois olla sellanen pieni ja kotoisa
-palkkaisin siivoojan käymään kerran viikossa..
-antaisin kummallekin siskolle 250000€
-lähtisin karibian risteilylle, Japaniin, Intiaan, Englantiin, Tanskaan, Ranskaan ja USA:n roadtripillä käymään... En nyt ihan kaikkea kerralla mut vähitellen  Cheesy
-lahjottaisin kissakoti kattilaan ja, WWF:lle ja elämä lapselle-juttuihin rahaa
-kokeilisin eri liikuntaharrastuksia
-laitattaisin nää mun paskat hampaat kuntoon..
-kävisin säännöllisesti kosmetologilla ja hieronnassa..

Mut, ihan hyvä mun nytkin on. Tykkään vaan haaveilla. Jospa joskus saisin noi hampaat kuntoon ja uudet silmälasit hankittua, kun kumpaakin oon meinannu jo 5 vuotta tehdä..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14401 : 28.09.2011 13:18:15 »

Mulla on Marie sama, mutta minä taas koetan keksiä konstin jolla vaikuttaa, ja useimmiten minun on niin pakko saada vaikuttaa siihen, että tulen tehneeksi jotain joka olisi ollut parempi jättää tekemättä, eikä siitä ole kuin haittaa. Ja jollen voi vaikuttaa, niin asia jää kalvamaan minua, olkoon se sitten täysin järjetöntä tai ei.

Nyt minäkin löysin tältä sivustolta ne enkelit, jotka näyttävät enksuilta eikä tee mieli pyyhkiä niitä pois Cheesy
Tällain "vastausnäkökulmasta" ne ei vaan oikein näy kunnolla.
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #14402 : 28.09.2011 15:23:11 »

Siirsinpä äskeisen kirjoitukseni sille oikeampaan paikkaan... Jos joku kerkes lukea ja ihmetteli että mihin se hävis.  Grin
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14403 : 28.09.2011 16:19:59 »

RV, mä luulen laittaneeni sulle äsken yksityisviestiä, mut en oo varma lähetinkö sitä, ku homma jäi ikään kuin kesken.  2funny


Joo, niin ihmettelen ettei mullakaan oo pahemmin ikävä FB:tä vaikka oon siitä nyt jo kolmatta päivää ? erossa. Ainoo mikä mulla sinne jäi "ikäväks", oli yks salainen ryhmä. Sellanen tän vuoden *****kuisten vauvojen äitien ryhmä, jäseniä oli n.30. Tosi kiva oli siellä vertailla vauvojen juttuja ja saada vastauksia ja tukee pahoina päivinä ja jauhaa vaikka kuinka paljon vauvan kakasta ja pulautuksista kun kaikkia paikalla olijoita kiinnosti aihe.  Grin Grin Grin 2funny Niin tosielämässä ei tarvii sit vauvattomia ihmisiä niin kovasti niillä jutuilla kiusata...

Mua ahdisti huomata facesta kun ihmiset päivitti sinne kaikista saakelin uusista rakennekynsistä kuukauden välein jne.  Tongue Plääh.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14404 : 28.09.2011 17:50:03 »

Mulla on Marie sama, mutta minä taas koetan keksiä konstin jolla vaikuttaa, ja useimmiten minun on niin pakko saada vaikuttaa siihen, että tulen tehneeksi jotain joka olisi ollut parempi jättää tekemättä, eikä siitä ole kuin haittaa. Ja jollen voi vaikuttaa, niin asia jää kalvamaan minua, olkoon se sitten täysin järjetöntä tai ei.

Opin tuossa taannoin että ei kannata sekaantua asioihin liikaa, sillä ei saa kyllä mitään muuta kun sotkua aikaiseksi  Grin mutta ymmärrän tuon tarpeen yrittää. Minuakin turhauttaa usein jos tiedän että en voi asioille mitään mutta yritän oppia siitäkin pois  smitten
Niin minäkin yritän, mutta olen vasta alussa...olen vasta tajunnut ongelman Shocked
Yleensähän tämmöiset asiat pakkaa olla sen verran tunteisiin käyviä, että  oinas kuu kiehuu yli, enkä vain voi mitään, kun yrittää pikkuisen pidellä ohjia, ja siinäkin on kova homma Cheesy
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #14405 : 28.09.2011 19:17:08 »

Täällä tuntui (taas) aivan tajuton suru- meinasin purskahtaa kyyneliin kaupassa  Tongue.
Selailin tuossa äsken Kodin ykkösen mainoslehteä ja-no joo, oon ehkä vähän ilkeä- mut siellä olis nyt tarjouksessa Rakkaat Naapurit lautapeli...Ajattelin et jos sen kävis ostamassa jos/kun joutuu "armaiden" sukulaisten kanssa tekemisiin niin siinähän niille olis oma meininki pelin muodossa  2funny. Tajuiskohan ne vihjettä  :Smiley.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14406 : 28.09.2011 19:19:23 »

Mä en oo tuntenut kyllä yhtään mitään... Paitsi just kahdeksan aikaan alkoi yläkerrasta kuulumaan kasvavalla volyymilla WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!! niin se kyllä tuntui korvisa kun kuljin ääntä kohti...

Mut se meni ohi kun laittoi tutin suuhun ja silittelin poskea.  angel

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14407 : 28.09.2011 20:07:41 »

En minäkään tuntenut.
Mutta minä olen rakastunut! smitten smitten

Tanskalainen maajussi smitten smitten
( Harmi vaan että se on onnellisesti parisuhteessa   Cry )

Jotenkin se miekkonen on aina töllössä kun sen satun avaamaan  Huh

Ja se on tehnyt unelmistaan ( minunkin )totta smitten

Mitenkähän sen kanssa olis, kun mun suunnitelmat tyssäs tuossa ihan totaalisesti, ja pyysin sitten selkeää vinkkiä, että no mitäs mä nyt teen?!...Suomalainen maaliisako?

Mutta, öh, aika kuilu on kyllä vielä tästä tilanteesta Tanskalaisen maajussin elämään Cheesy  Grin Cheesy
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #14408 : 28.09.2011 20:18:00 »



   TÄNÄÄN, ...sana voisi näkyä voimakkaammin, että näkisi heti uudet kommentit.     Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14409 : 28.09.2011 20:25:54 »

Jaa-a...voin jo kuvitella millaisiin tyyppeihin sitä törmäisi, jos laittaisin nettiin ilmoituksen että Hei! etsitään omaa maajussia Cheesy Cheesy

Niin ja tuleehan noita maajussin morsmaikku ohjelmia joka vuosi...kerkiäähän sitä vielä Tongue
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14410 : 28.09.2011 20:49:06 »

Mäkin sit otin googleplussan käyttöön. Tai miten nii mäKIN, ei siellä ole ketään.  Huh
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14411 : 28.09.2011 20:57:39 »

Jaa. Kaikki siitä puhuu kyllä, vaikkeivät sano siellä olevansa...ehkä kohta jo ovatkin sitten? No, kyttäähän se Googlekin.
Jotenkin nyt tuntuu, että tähän äfbeejuttuun on joku koira haudattuna..jotkut on oikeesti ihan hysteerisiä tästä kyttäys asiasta.
Ei sillä, varmasti kyttäävätkin, mutta miksi ja kuka tästä tahtoo saada aikaan ison numeron?
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14412 : 29.09.2011 09:38:05 »

Soittelin kaverit illalla läpi, että onko jotain sattunut, ei ollut. Veikkaan että se tosiaan oli vain energiapiikki. Kutomisessa joskus pääsee suojat vähän alhaisiksi, se on kuin transsitila kun oikein keskittyy... Nooh, pipo tuli valmiiksi ja kaikki on ok, että ei kai se sitten ollut mitään...


En nyt tiedä, pitäisikö mainita, mutta kyllä täälläkin koettiin eräänlainen "energiapiikki" juuri hetkeä ennen kahdeksaa illalla. Se vaan menee K-18-osastolle, niin en viitsinyt mainita... Lips Sealed  Grin
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #14413 : 29.09.2011 10:05:34 »

Tunsiko joku muukin energiapiikkiä tuossa muutamaa minuuttia ennen kahdeksaa tänään? Istuin ihan sohvalla kutomassa ja hyvä ettei taju mennyt... Mistä lie johtui?  Shocked

*A*

Minäkään en tuohon aikaan muista tunteneeni mitään erityistä, paitsi että koko päivä oli aika lailla tuskainen eilen. Kipuja ja takapakkia toipumisessa... Lisäksi jostain kumman syystä meidän digiboxi päivällä meni ihan pimeäksi, eikä toiminut lainkaan ja sitten joskus illalla kun kokeilin uudestaan toimi taas.  :Smiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #14414 : 29.09.2011 10:34:05 »

En tiedä onko tämä miten tärkeää ja kenelle  kuuluvaa mutta olen saanut pari kertaa mieleeni sanan veritulppa.
Tämä ei luultavasti liity ollenkaan astrolaisiin mutta mainitsen nyt asian kun RV, olet  toipilaana.
Minulla oli vastaavan leikkauksen jälkeen jotain veren hyytymisalkua jo sairaalassa kun meni lähes taju ja huulet alkoi sinertää. Läksin pikaisesti liikkeelle kävelemään sairaalan käytäville ja otin kipulääkettä. Sitä sai käydä pyytämässä pillereinä hoitajilta.
Sanoin siitä oudosta olosta siellä mutta kukaan ei reagoinut.

Eivät myöskään sanoneet että  verenpaineen kanssa tulee myöhemmin ongelmia koska verta muodostuu entisä vauhtia vaikka vuodot on loppu. Hemoglobiini voi myös nousta pilviin, ainakin minulla nousi ennen kuin tajusin muuttaa ruokavalion raudattomaksi joksikin aikaa.


Toivottavasti se ei liity äitiini, jolla se pullistuma päässä...  Huh En usko ainakaan minulla tuollaisesta olevan kyse. Mulla on verenpaineet olleet aina todella alhaiset ja tuo hemoglobiinikin ollut tuolla anemian puolella, leikkauksen jälkeen muutenkin vähän vielä laski... Itse jostain syystä käväisi aiemmin mielessä sisäinen verenvuoto, tai jokin tulehdus mut eikai sentään. Haavat on ainakin siistit edelleen... Höpönlöpön, puh pah pois nuo ajatukset. Nyt tässä kuitenkin "antennit" höröllä seurailen ja tarkkailen toipumistani, kun jotenkin välillä tuntuu että jotain tässä nyt on... Voi toki olla että nyt vaan kuvittelen ja suurentelen asioita, koska kyllähän leikkauksesta toipuminen kestää muutenkin...
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Sivuja: 1 ... 959 960 [961] 962 963 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: