Sivuja: 1 ... 957 958 [959] 960 961 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5602134 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14370 : 26.09.2011 17:23:00 »

Mulla on kyllä ollu muutama ketutuskohtaus tänään. Tuntuu olevan jatkuvasti semmonen räjähtävä olotila...kaikki on ihan jees, mutta jos joku menee pieleen yhtään, niin suhtaudun siihen aika isosti.
Ja sitten mua vahdataan taas. Siis en ole takuulla kulkenut sen erityisemmän näköisenä kuin yleensä, mutta härskiä tuijottelua on ilmassa.
Mm. Aamulla ruokakaupassa joku rouva mulkkasi kuin halpaa makkaraa..menin sitten tingillä hänen luokseen juttusille Wink Juttelin mukavia hänen pojastaan, ja olin oikein ihastuttava. Sai ainakin mulkata vähän pidempään, ellen saanut aikaan mitään muuta.

Oivaltavaa lukunautintoa vaan Casperiina Wink Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #14371 : 26.09.2011 20:39:55 »

Evvoi muuta sanoa, kuin että tämä päivä oli yksi niistä turhimmista viime viikkosten päivien lisäksi. Olis vaan tehny mieli sanoa, että: "Piä tunkkis!" Ja lähteä nostelemaan. Kun ihminen on väärässä paikassa ja saa kohteluksikin vielä keskinkertaisuutta, niin eipä tee mieli paikalla olla. Mutta se PAKKO on se avain sana, joka saa pysymään ja nielemään kaikenlaista kuonaa.  Angry


EDIT:
Olenpa tässä saanut rikki KAKSI mikroaaltouunia ihan viikon sisään. Että repikää siitä huumoria. Milläs hatulla mä lapsille sapuskat lämmitän, kun en viittis moneen kertaan isoa ruoka-annosta lämmittää.  tickedoff
« Viimeksi muokattu: 26.09.2011 20:49:13 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14372 : 26.09.2011 21:04:58 »

Juu, oli tätä räjähtävyyttä jo aiemmin, mutta tämä ihmisten harjoittama vahtaaminen oli tänään aivan järkyttävää Shocked
Mikähän riivaus tosiaan lienee?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14373 : 26.09.2011 21:46:48 »

No voi, pääsispä joskus jonnekin ihmisten vahdattavaksi... 2funny
No, ehkä sitä valittamisen aihetta on aina jostain keksittävä? Meillä huudettiin tänään aamupäivällä enste 2 tuntia putkeen ja sit iltapäivällä kaks tuntia putkeen. Mä oon koko päivän melkein kantanu vauvvaa ympäri asuntoa, kyl sit niin haba kasvaa! Sit illalla se rauhottui ja tuli yhtäkkiä niin veikeelle ja nauravaiselle tuulelle, et me vaan täällä naurettiin ja kiherrettiin sylikkäin.. smitten Viides päivä mustikkaa! Ei muuta oiretta ku masu vähän kovalla, mut toiminut kuitenkin joka päivä.. Tää on hieno alku meidän kiinteiden ruokien aloitukselle, onhan täs jo 2kk kokeiltu kaikenlaista. Smiley

Päivän paras päätös: Tuhosin facebook-tilini! Eipähän tarvitse enää harjoittaa paranoideja ajatuksia siitä, mihin kaikkeen facebook käyttää tietojani, kuviani yms., tosin kaikkihan ne sinne jonnekin jäivät talteen vaikka poistin ne ja tuhosin sen tilin. Nää facebookin uudet muutokset on mun mielestä jotenkin inhottavia. Mies sanoi että kohta siellä kai näkee jostain esim. kenen kaveripyynnöt on hylännyt jne.  Huh Jotenkin facebook yrittää tehdä kauheen vaikeeta siitä yksityisyyden suojelemisesta.

Sosiaalinen elämä olkoon sitä oikeeta sosiaalista, kännykkä ja face to face riittää mulle, kyllä täällä joka toinen päivä joku ihminen kävis jos vaan jaksaisin pitää vastaanottoa yllä, pitäis ehkä yrittää etten ois niin yksinäinen miehen iltavuoroviikkoina. Tuon huutomasiinan kanssa kun on vaunuilla mahdoton lähtee minnekään, joten oon iltapäivät ja illat tääl joka toinen viikko neljän seinän sisällä 5 päivää putkeen. Onhan siinä aamulla ja aamupäivästä mahdollisuus mun jossain käydä ennen miehen töihin lähtöä, mut oon aina niin aamuväsynyt et en pääse oikeen liikkeelle. No, nyt on jo maanantai ohi, eli enää 4 päivää! Ja sisko tulee torstaina ja on yötä, eli siinä mulla apulainen! Se on ihan rakastunu vauvaan, joten voin jättää ne keskenään lepertelemään toisilleen ja mennä lenkille ja siivota asunnon!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14374 : 26.09.2011 21:54:32 »

Join muuten just kolme kupillista kahvia ja puoli piirakkavuoallista mustikkapiirakkaa, on jostain kumman syystä paha olo.... buck2  2funny

Mutta kun oli niin ihanaa leipoa!

Täällä mä vaan yritän harrastaa laihtumista ja leipomista, ne harrastukset ei oikein tue toisiaan..

Lukuja: Olen 164cm "pitkä"..

Painoin ennen raskautta 59kg...(kuulostaa paljolta, mut oon hoikka, lihakset vaan painaa paljon) Painoin synnytystä edeltävänä päivänä 75kg...
Painoin synnytyksen jälkeen 67kg...
Imetin kaksi kuukautta ja sen lopetettua painoin 55kg..
Ja nyt, stna!! painan 63kg...  Grin

Mun tavoite ois painaa 57kg sanokaas hyvät ihmiset, mistä löytyis itsekuria?
Siis keinothan mulla on jo tiedossa.  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14375 : 26.09.2011 22:34:15 »

No voi, pääsispä joskus jonnekin ihmisten vahdattavaksi... 2funny
No, ehkä sitä valittamisen aihetta on aina jostain keksittävä? Meillä huudettiin tänään aamupäivällä enste 2 tuntia putkeen ja sit iltapäivällä kaks tuntia putkeen. Mä oon koko päivän melkein kantanu vauvvaa ympäri asuntoa, kyl sit niin haba kasvaa! Sit illalla se rauhottui ja tuli yhtäkkiä niin veikeelle ja nauravaiselle tuulelle, et me vaan täällä naurettiin ja kiherrettiin sylikkäin.. smitten Viides päivä mustikkaa! Ei muuta oiretta ku masu vähän kovalla, mut toiminut kuitenkin joka päivä.. Tää on hieno alku meidän kiinteiden ruokien aloitukselle, onhan täs jo 2kk kokeiltu kaikenlaista. Smiley

 Shocked Shocked Shocked

Kuten sanoin, otan asiat tällähaavaa helposti aivan liian isosti.
Mutta, et suinkaan anna ymmärtää, että hyi, tarvis tämmösen minun laiseni hävetä, kun ei tätä kanssa ihmisten vahtaamista kummempia ongelmia ole joista netissä voisi valitella?? Sinulla sen sijaan on aivan oikeitakin ongelmia ja oikeasti raskasta, ajatelkaa nyt sitä!?! angel

Sillä jos on noin, niin kannattaa miettiä, millaisena ihmisenä tälläinen kommentointi tuo itsesi esiin. Minun mielestäni se kuva ei ainakaan ole kovin mairea. Tai ehkäpä se on juurikin sitä.

Kenties olen kuitenkin väärässä?
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14376 : 26.09.2011 22:46:20 »

Mä ymmärsin tällä kertaa tuon Tiigriksen kommentin valittamisesta itseironiana, ettei se viitannut Kuuhilda sinuun tai siihen, että sinä valittaisit mistään.  angel
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #14377 : 26.09.2011 23:31:22 »

 merkuriusvaaka aspect_opp uranus rx 2  oinas
ja antaa palaa, mitä tuota pijättelemään..minäsinähänmetehe
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14378 : 26.09.2011 23:57:12 »

No se oli yleisesti toteamus siitä,
että on hauskaa että on aina jotain valitettavaa keksittävä,
niin muiden ihmisten kuin minunkin.

Jos haluaa suuttua siitä,
että minusta olisi tällä hetkellä jopa mukavaa vaihtelua
että olisin jossain julkisella paikalla ja ihmiset töllistelisi minua,
niin suuttukoot sitten.  crazy2

Se oli tavallaan niin kuin huumoriksi tarkoitettu toteamus.

En tarkoita olla marttyyri, mut ihan tosissaan,
mä kaipaan vähä enempi liikkeelle täältä neljän seinän sisästä,
koska mun arse homehtuu tähän sohvaan.. Tongue
Ei se musta pahaa tee!
(siis homehtuminen tekee, mut se et kaipaan vaihtelua, ei tee)

Ei minulla ole mitään yli-raskasta, oon onnellinen kun on vihdoinkin löytynyt sopiva ruoka pojalle, oon viikon ajan saanut nukuttua öisin yms. ja vaikka oli huutopäivä, niin se vauvan nauru ja vekkuli olemus pelasti koko päivän ja tuli mielenrauha. Ei mulla ole mitään "oikeita ongelmia", niinkuin halusit vihjailla minun vihjailevan. Mä kestän aika paljon nykyään.

Mä en ole mikään vihjailija. Jos mä jotain tarkoitan niin sanon sen suoraan.


tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #14379 : 27.09.2011 09:33:34 »

Mä oon kans miettiny tota facebook tilini sulkemista. Eipä se varmaan kovin suuri vahinko olis, koska olen viime päivinä ajatellut, että voisin poistaa yli puolet "ystävistä" muutenkin ja ei minulla niitä paljoa ole.  Grin Mutta ihan vakavissaan alkaa kyllä mennä tuo f-bookin touhu sellaiseksi, että en tiedä mitä tekisi. Tuntuu, että koko naamakirja on vain markkinavoimien keksimä juttu ja maailman laajin tietokanta ihmisten sosiaalisista suhteista ja kanssakäymisestä. Hirvittää noi uudistukset ihan yksityisyyden takia ja sitten ihan sekin, että kohta siellä on varmaan seinä täynnä jotain automaattisia päivityksiä siitä kuka on milläkin sivulla ja mitä musiikkia kuuntelee. Mua ei ihan oikeesti kiinnosta  Tongue Ja kun siellä ei voi yhtään säädellä sitä kenelle päivitykset menee. Hirveän monimutkaista. Vaikka sosiaalisen median periaate on olla avoin niin jotain rajaa.

Google+ palvelusta on puhuttu, onko se parempi vai samanlainen vakoilukone? Onko kenelläkään kokemuksia?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14380 : 27.09.2011 10:33:06 »

No se oli yleisesti toteamus siitä,
että on hauskaa että on aina jotain valitettavaa keksittävä,
niin muiden ihmisten kuin minunkin.

Jos haluaa suuttua siitä,
että minusta olisi tällä hetkellä jopa mukavaa vaihtelua
että olisin jossain julkisella paikalla ja ihmiset töllistelisi minua,
niin suuttukoot sitten.  crazy2

Se oli tavallaan niin kuin huumoriksi tarkoitettu toteamus.

En tarkoita olla marttyyri, mut ihan tosissaan,
mä kaipaan vähä enempi liikkeelle täältä neljän seinän sisästä,
koska mun arse homehtuu tähän sohvaan.. Tongue
Ei se musta pahaa tee!
(siis homehtuminen tekee, mut se et kaipaan vaihtelua, ei tee)

Ei minulla ole mitään yli-raskasta, oon onnellinen kun on vihdoinkin löytynyt sopiva ruoka pojalle, oon viikon ajan saanut nukuttua öisin yms. ja vaikka oli huutopäivä, niin se vauvan nauru ja vekkuli olemus pelasti koko päivän ja tuli mielenrauha. Ei mulla ole mitään "oikeita ongelmia", niinkuin halusit vihjailla minun vihjailevan. Mä kestän aika paljon nykyään.

Mä en ole mikään vihjailija. Jos mä jotain tarkoitan niin sanon sen suoraan.


No niin, eli minä käsitin väärin. Imsosorry Smiley
Tulipahan selväksi tämäkin asia, ettei sitten enää kaivele.
Sitä on liikkeellä, että mikäli minua jokin asia hiukankaan vaivaa, en saa sitä pois mielestäni, ennenkö olen tehnyt sille jotain. Pistin mm. naapurin pikkuprinsessan ojennukseen...enkä ihan nätisti, mutta laps oli sen tarpeessa. Ja kai minäkin.

Niin ja jaksamista vaan Tiigris, vauva aika voi tosissaan olla rankaa, ei se ole mitään vaaleanpunaista tai sinistä pupmulivaahtoa joka tuoksuu ruusuilta läheskään kaikilla...jos kellään.

Minusta fb on kyttäyksen multihuipentuma, jolla tosin on omat etunsakin, kunhan tuon ensimmäisen asian vain tiedostaa.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #14381 : 27.09.2011 12:10:27 »

Minä en niinkään sukulaisten takia, mutta muuton myötä kavereita jäi toiselle paikkakunnalle ja fb on kätevä tapa pitää yhteyttä ja vaikka ei aina niin lähettelisi viestejä niin tietää edes jotain mitä heille kuuluu. Tuohan se on fb alun alkaen tehnyt niin järjettömän suositun. Mutta vaihtoehtoja tosiaan kaivataan, jossa yksityisyys olisi paremmin hoidettu. Fb yksityisyys asetukset ovat tarkoituksella mahdollisimman hankalia, muuttuvat usein ja kaikki näkyy automaattisesti kaikille ellet säädä itse toisin.
Jos tämä fb perustaja oli näissä lehtijutuissa, mitä fb nyt viime päivinä on ollut niin vaikuttaa jo kuvien perusteella aika ikävältä tyypiltä. Puhumattakaan tuosta luomastaan vakoiluyhteisöstä. Tuollaisessa foorumissa ihmiset helposti lörpöttelevät vaikka mitä, kun sehän menee vain tutuille ja kavereille... niin...   Undecided
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #14382 : 27.09.2011 13:20:01 »

Muuten painosta puheen ollen... Mulla loppu tänään pari viikkoa kestänyt antibioottikuuri. Kävin pitkästä aikaa oikeen hikilenkillä kun hieno syksyinen päivä. Kunto ei ollut kova aiemminkaan, mutta nyt tuntui ihan tavallisella noin tunnin kävelylenkillä, että kuolen.  buck2 Miten huono kunto ihmisellä voi olla! Ja uskon, että noi antibiootit on vaikuttanu asiaan kun mulla on muutaman kuukauden aikana ollu monta kuuria. Liikunnan vähenemisen vastapainoksi ruokahalu taas on lisääntyny ihan kamalasti sairastessa jo noiden voimakkaiden lääkkeiden takia. Mulle tulee todella huono olo, jos ei syö tarpeeksi noiden lääkkeiden kans. Mulle on tullu varmaan parissa viikossa yli kilo lisää painoo.  crazy2

Jostain luin tutkimuksen, että kehon solut tottuu siihen, että ei liiku ja näin siis soluja myöten vastustetaan uusia elämäntapoja, jos yhtäkkiä sohvaperuna alkaa lenkkeileen.  Shocked Nyt on ihan pakko ottaa itseensä niskasta kiinni. Ei minua paino niinkään, se on ollut mulla suurinpiirtein kymmenen vuotta jo sama. Välillä heitellyt muutaman kilon, mutta liikunta on se mikä tekee mulle ihmeitä. En kestä yksinkertaisesti sitä, että mulla on näin huono kunto. Ei vain vetele jouskarille. knuppel2 Ja kun kunto paranee liikkumalla niin siinä sivussa kuin huomaamatta myös linjat kevenee.  Wink

Tänään on siis hikilenkki tehty. Jesh!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14383 : 27.09.2011 13:36:38 »

Mukava Kuuhilda et ymmärsit.  smitten

Lizzy, sama vika rahikaisella; tunnin kävelylenkki meinas tappaa mut tänä aamuna. Mutta en ookkaan vielä täysin terve tästä flunssasta. Voi vitsit kun sais äkkiä itsensä kuosiin, jos liikkuisin enemmän, oisin myös jaksavaisempi ja inspiroituneempi ja aikaansaavampi. Tarvis ensin hoitaa toi vastustuskyky kuntoon et vois palata entisiin liikuntaharrastuksiin. Tahtoisin suolihuuhteluun pari kertaa, sen jälkeen kun sieltä kaikki ylimääränen kuona ois puhdistettu, alottasin puhtaan ravinnon kuurin ja probiootteja. Terveyshän lähtee ihmisen suolistosta. Ne antibiootit on omiaan sekottamaan koko elimistön. =/ Luulen osan vauvankin allergiavaivojen johtuvan mun kahdesta raskausajan ab-kuurista. Sairastin raskaana 6kk poskiontelontulehdusta ja siihen ne kuuritkin söin. No, mutta en siis syyllistä itseäni asiasta, tehty mikä tehty. Voihan mikä tahansa johtua mistä tahansa...

Aa, mut nyt joku höppänä tos vieressä haiskahtaa vähän ruusuille ja hunajalle,
et ihan pökerryttää.  crazy2
Tarvii mennä hommiin.  Grin
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14384 : 27.09.2011 15:34:28 »

o. astron fbsivulla siitä jo mainosta oli Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 957 958 [959] 960 961 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: