Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Synastriaa "idoleiden" kanssa?  (Luettu 12418 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« : 20.02.2008 17:41:32 »

Oletteko koskaan etsiskelleet astrologiasta selitystä sille, miksi pidätte tietyistä laulajista, näyttelijöistä jne.? Itse sain kipinän tutkailla asiaa noista muutamista sattuvista osumistani Remu Aaltosen kartalle. Jos jo hänenkin kartalleen löytyy tiettyjä synastrisia osumia, niin mitenkähän sitten niiden herrojen kanssa, jotka ovat vielä enemmän vaikuttaneet minuun musiikillaan..? Wink

Otinpa testimielessä suurennuslasin alle muutamien lempibändieni (sekä nykyisiä että teini-iän) laulajia, nimenomaan sellaisia, joihin olen tuntenut jonkinlaista "sielun sympatiaa", eli Joakim Bergin (Kent), W. Axl Rosen (Guns n’ Roses) sekä edesmenneen Kurt Cobainin (Nirvana). Näistä tosin ei valitettavasti löytynyt tarkkaa syntymäkellonaikaa kuin Kurt Cobainille, joten tein muut kartat keskipäivän oletusajalla.

Noh, ensinnäkin jo aurinkomerkkini on tietysti sama kuin J. Bergillä ja Kurt Cobainilla. Jocken kanssa aurinkomme ovat 6,5 asteen päässä toisistaan, Kurtin kanssa orbi menee kylläkin jo yhtymän ulkopuolelle. Minun aurinko kalat on kuitenkin tarkasti sekä Jocken että Kurtin merkurius :lla, suoraan siis myös Kurtin DC:llä. Jocken aurinko kalat puolestaan on 2,5 asteen päässä minun jupiter :stani ja Kurtin venus ainoastaan vajaan 1,5 asteen päässä siitä.

W. Axl Rose puolestaan on kuu kalat ja hänen kuu on 7,5 asteen päässä aurinko :stani. Hänen aurinkomerkkinsä taas on sama kuin oma kuumerkkini eli Vesimies ja hänen aurinko vesimies sijaitsee vain asteen päässä minun kuu :stani. Ei ihme, että hänen musiikkinsa ja sanoituksensa vetosivat kodin piiristä ulos pyristelevään teini-minuun yläasteaikana... :Smiley

Jockella ja Kurtilla on molemmilla kuu rapu, joka on deskendenttini. Jocken kuun tarkkaa sijaintia en kellonajan puuttuessa tiedä, mutta on mahdollista, että minun saturnus osuu hänenkin kuulleen, kuten se osuu Kurtin kuulle asteen orbilla. Hmm. Oliko saturnus -kontakteissa jotain karmallista..?

Jos katsotaan näiden herrojen mars -sijainteja, niin Kurtin mars osuu asteentarkasti uranus :ni päälle ja samalla neliöön oman mars :ni kanssa, Jocken mars oppositioon uranus :ni kanssa ja niin ikään tietysti myös neliöön oman mars :ini kanssa, eikä tässä vielä kaikki: Axlin mars taas osuu yhtymään oman mars :ini kanssa – eli sekin neliöön minun uranus :kseni kanssa! Jopas on kipinää! Planeetoista venus ei näy näin terävästi, tosin poikkeuksena Jocken venus oinas (kuten minulla), joka osuu vielä tarkempaan oppositioon pluto :ni kanssa kuin oma venus :ni...lisäksi se Kurtin venus osuu tosiaan  jupiter :illeni ja väljästi myös aurinko :lleni.

Summa summarum: kannattaa nähtävästi katsoa ainakin oman auringon merkki ja aste oman "idolin" kartalta, samoin kuin vastaavasti heidän aurinkonsa sijainti omalla kartalla. Tässä tapauksessa ilmeisesti J. Bergin sekä K. Cobainin ilmaisutapa (merkurius) vetoaa suoraan Kalat-persoonaani (tarkat yhtymät), samoin nimenomaan W. A. Rosen persoona (aurinko) näyttää resonoivan oman tunne-elämäni, sekä myös menneisyyteni (kuu) kanssa (tarkka yhtymä) – niin, se teini-ikäkin on nyt jo menneisyyttä… :Smiley Lisäksi ainakin jos itse olet (hetero)nainen ja "idoli" on mies, niin nuo Mars-jutut voisi olla mielenkiintoista tsekata. Kertokaahan tänne kokemuksia, jos teette samanlaista vertailua! Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #1 : 20.02.2008 20:10:57 »

Oih, Ajatus, ihana aihe!!  smitten smitten
Tekisin tuommoista vertailua jos osaisin, mutta kun en osaa...  Embarrassed
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #2 : 21.02.2008 11:57:24 »

Oih, Ajatus, ihana aihe!!  smitten smitten
Tekisin tuommoista vertailua jos osaisin, mutta kun en osaa...  Embarrassed

Ei se ole vaikeaa, voi esim. aloittaa vaikka pelkästään yhtymistä ja oppositioista. Katso vain kartaltasi mitä tärkeitä tekijöitä itselläsi on missäkin merkissä ja asteessa, ja sitten löytyykö "idolilta" samasta merkistä & asteesta mitään, tai vastapäätä karttaa eli vastamerkistä & samasta asteesta. Smiley

Kyllä noita osumia näköjään löytyy ilman tarkkaa kellonaikaakin, eli ilman AC-DC ja MC-IC-akselien tietämistä. Myöskään ilman kellonaikaa ei voi olla varma kuun astesijainnista (eikä aina merkkisijainnistakaan), joten kannattaa tutkia ennemminkin siinä tapauksessa aurinkoa & persoonallisia planeettoja (merkurius venus mars).

Annalilja, hyviä osumia sinullakin! smitten
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 21.02.2008 17:24:28 »

Hector on ollut "sieluni sanoittaja" teini-iästä lähtien,
ehkä meillä on jopa karmallinen yhteys toisiimme tietämättämme,who knows?josko vaikka ollaan oltu  hopi-intiaaneja
ammoin muinoin,Hopi  askendentti:llani hänen alasolmunsa kera,
Hectorin  kuunsolmu 2 minuutin erolla descendentilläni,
oma  kuu kuunsolmu  :leijona:yhtymässä Hectorin  saturnus:een,
saturnukset oppositiossa keskenään,
minun  aurinko  skorpioniaspect_con Hectorin  jupiter,
minun onnenpisteeni  aspect_con hänen  pluto,
oma  uranus aspect_con hänen onnenpisteensä,
sanoituksien syvävaikutus:Hectorin  pallas aspect_con
minun  jupiter chiron kalat,
ja kuuni vastaanottaa kolmiolla Hectorin  merkurius mars
energiaa oinaasta

erään taiteilijan plutoninen luomisvoima  pluto leijona
vaikuttaa suuresti yhtymällä  omaan kuu kuunsolmu leijona:aan,
hänen töitään seinällä kolmin kappalein,
vahva alitajuinen muutosvoima noissa töissä
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 21.02.2008 22:36:20 »

Remun persoona on minuakin kiehtonut ja astrologisesti kai se on selitettävissä niin, että minun Vertexini osuu hänen askendentilleen erittäin tarkasti.

Yleisesti ottaen kun kiinnostun jostakin esiintyjästä, niin tämä paljastuu useimmiten joko Aurinko- tai Kuu-Kaksoseksi. Minähän olen  aurinko kaksoset. Tällaisia artisteja ovat mm. Johnny Depp, Lenny Kravitz, Angelina Jolie, Christopher Lee (tupla-Kaksonen), Marco Bjuström ja Mikko Leppilampi. Kaksi viimeksi mainittua kummittelevat säännöllisesti unissani.

Analysoin tarkemmin vielä Marc Bolanin ja minun karttani välistä synastriaa. Marc on nuorena kuollut glam-rock -laulaja, T-rexin solisti.

Marc on Aurinko-Neptunus-Venus -Vaaka, ja koko tämä planeetasuma osuu enemmän tai vähemmän tarkasti minun Vaaka-Marsilleni. Hänen Venuksensa ja minun Marsini yhtymä on erittäin tarkka. Marcin DC on Kaksosissa, vaikkakaan ei yhtymässä minun Aurinkooni. Hänen Kuunsa on Oinaassa, erittäin tarkassa yhtymässä minun Saturnukseeni, joka taas on DC:ni hallitsija. Marcin kuunsolmut osuvat yhtymään minun Vertex-anti-Vertex -linjan kanssa.

Luultavasti kipinät olisivat lennelleet, jos olisi joskus ollut mahdollisuus tuntea IRL.  Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #5 : 21.02.2008 22:53:08 »

Juh, Remu kiehtoo minuakin, Kauris tietty mutta pitää katsoa tarkat osumat.

Ja tuo Samuli Edelmann on minua aina viehättänyt persoonallaan, ihan vaan näyttelijänä.  Smiley

Eli Kauris- Rapu symboliikka pelaa.

No, koska tässä haetaan tarkempia juttuja niin pitänee katsoa esim. minun yhteydet Lauri Tähkään -hänestä pidän. Ja muutama muu, muistaakseni kestosuosikki Willie Nelsonin kanssa minulla on jotain yhteistä.

* muoks. Nikille vielä: Hector on myös lempisanoittajiani. Mielenkiintoista että hän on Härkä kuten myös Willie Nelson.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2008 22:59:40 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #6 : 07.03.2008 16:46:28 »

Oisin luullut, että hänessä on jotain Skorpionin tai Härän alkuvoimaa, vaan eipä löydy pahemmin...

Onko kelläään tietoa syntymäkellonajasta, sais nuo nousut,Kuun ja Mc:n kohalleen?

Eihän sitä tiedä, vaikka akseleissa löytyisikin Härkä-Skorpparia. Mites kuu tuona päivänä? Olisi kyllä mielenkiintoista kurkata Hynysen karttaa vaikkei hän omiin ihannemiehiini varsinaisesti kuulukaan. Kertokaahan tosiaan, jos joku tietää synt. ajan. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #7 : 10.03.2008 15:05:27 »

Onko kelläään tietoa syntymäkellonajasta, sais nuo nousut,Kuun ja Mc:n kohalleen?

Spekulointia Hynysen nousumerkistä täällä:
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=16119.0
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: