Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keskusteluja onnistumisesta  (Luettu 86444 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #15 : 03.09.2011 16:59:37 »

Kiitos kertomuksestasi DramaQueen Smiley Se on hyvä, sillä aina kannattaa muistaa, että jos haaveet eivät meinaa ottaa toteutuakseen heti, olkaa kärsivällisiä. Kaikki tapahtuu aina juuri oikeaan aikaan, kun vain tiedätte, mitä haluatte.
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #16 : 26.10.2011 22:15:49 »

Mulla tulee taas täysin offtopicia mutta olen mestariryssijä ja paskanjauhaja muutenkin joten menköön taas tämänkin kerran. Taisin sitten kyrväyttää itseni taas täysin pimeyksissäni. Emmä kyllä työhaastattelussa muistaakseni ollut. Mopo keulii aina vapaa-ajalla. Nyt ei vaan nokka nouse samaan malliin ja löydän vähän ohjainsarvia näihin kätösiin.

Mutta.

Mä osun aina näihin muutostilanteisiin ja fuusioihin elämässäni. Joku kieroutunut juttu taas mitä en osaa selittää. Noita on aina niin perkeleesti ollut, että näin itseni kunniakkaasti kyrväyttäneenä ei muuta kuin duuniporukoille (joka iikka) isot peukut pystyyn ja homma kotiin.

Kipu ja nautinto on sama asia. Kipeetä tekee mutta hyvältä tuntuu jälkeenpäin.

Viisaammat hoitaa aina hommat kotiin siellä "arkipäivässä". Mulla on pallo vähän mestoilla vielä...

Hehehe!

P.S. En muten IKINÄ lue mitä kirjoitan jälkeenpäin. Valehtelin joskus näissä viesteissäni. Enkä vastauksia. Enkä oikeastaan muistakaan 90 prosesnttisesti mitä tasantarkkaan kirjoitin. Ei taakse, vaan eteenpäin. Enkä oikeastaan tiedä psykologiasta hevonhelvettiä kun oli niin liirumlaarumia. Silleen nää selvänäöt tulee. Niinku teillekkin.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2011 22:56:47 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #17 : 01.02.2012 18:37:56 »

Oujee! Jumala järkkää naisia välillä!
« Viimeksi muokattu: 01.02.2012 18:58:43 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #18 : 03.02.2012 22:58:21 »

Heheh! Hirvee kanuuna ja myöhässä töistä edellisen pyynnönkin jälkeen! Kiitos kärsvällisyydestä esimiehelle! Hei se palaveeri oli MAHATAVA. Aivan kuin vanhankansan leirinuotiot ikään. Keskellä stressiä tommoset tekee terää joka iikalle. Eikä "ilmoilla" ollut havaittavissa yhtään ylimääräistä. Tommosia lisää ja vallotetaan tää maailma! Loput ihmettelee sitten sivusta. Ne "isotkin" kihot;). Kiitos taas!
tallennettu
olga0123
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #19 : 29.05.2012 08:42:34 »

Minulla on aina ollut unelmana saada omakotitalo ja se toteutui vähän aikaa sitten kun mieheni kanssa tehtiin www.onnistunutasuntokauppa.fi firman avulla asuntokaupat Smiley Nyt on taas yksi uusi sivu käännetty elämän kirjassa ja kohta se kääntyy taas, sillä meidän esikoinen syntyy n. 5 kk päästä Cheesy
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #20 : 06.08.2012 00:30:38 »

Onnistuminen ja pärjääminen on tässä yhteiskunnassa nostettu isolle jalustalle. Jos et tee jotain näkyvää, jos onni ei ole omanasi, olet epäonnistunut. Siispä onnistuminen vaatii ajatustyötä ja omien asenteiden tarkastelua. Että osaa olla onnellinen omasta onnistumisestaan, vaikka ympäristö ei sitä nostaisikaan jalustalle. Tarvitseeko ihminen sitten jalustoja ollakseen näkyvä? Tarvitsee välillä. Ei koko ajan.

Perfektionistin säntilliselle mielelle onnistumiset on tiukassa, koska aina löytyy parannettavaa. Olen jo meinannut päästää irti koko olemisesta sen takia, kun menin epäonnnistumaan asioissa, jotka koen tärkeäksi. Miksei näitä "epäonnistumisia" voisi kuitenkin nähdä välietappeina, joista ottaa opikseen. Hyväksyä ja arvostaa siihen asti tehtyä työtä. Kaikki työ tuottaa tulosta, jota ei heti näe. Toiset asiat tulee otettua astetta rankemmin eikä se ulkopuolelle näy. Sisällä käy kuitenkin valtava kuhina.

Haluan kirjoittaa tähän. Valmistuin keväällä 2009 taidealalle. Viime viikolla taisi olla uutisissa, että taidealojen työttömyys on suurta.
Nyt olen tilanteessa, jossa minulla on niin paljon töitä kuin kuvitella saattaa JA joudun jopa kieltäytymään jostakin. Kaikki työt ovat oman taidealani töitä. Olen aivan häkeltynyt.
Onnittelut! On onni tehdä sitä, mitä haluaa ja sitä mihin on koulunsa käynyt. Itse käyn myös loputonta taistelua taidealan koulu(jen) kanssa, kun näiden asioiden kanssa ei ole koskaan valmis. Aina löytyy vielä joku asia, joka kaipaa tutkiskelua ja toimintaa, molempia sopivassa suhteessa. Ja käytäntöä.


tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #21 : 29.09.2013 21:24:03 »


Oletteko onnistuneet jossakin asiassa niin hyvin, että itsekin yllätyitte?
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #22 : 01.08.2014 11:56:14 »

Nyt on tullut niin monta elämänmuutosta tehtyä viime kuukausien aikana, että todenteolla on joutunut yllättymään positiivisesti muutoksista. Pienistä muutoksista muodostuikin isoja muutoksia..  smitten
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
istra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #23 : 20.03.2019 15:50:08 »


se on kaikki hyvin viihdyttävää
tallennettu
anon112930
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #24 : 15.08.2022 21:04:46 »

Hei. Tiedän, että tämä on menestys elämässä jokaiselle ihmiselle. Mutta kaikki kyselevät. Kuinka saada tämä onni. Jokaiselle ihmiselle onnellisuus on erilainen käsitys. Mutta useimmat heistä tarvitsevat rahaa aloittaakseen. Jokainen varmaan haluaa ansaita rahaa nukkuessaan. Tein sen kerran yhdellä menetelmällä. Jokaisesta palkastani aloin osallistua ja ostaa osakkeita Suomesta Pörssikurssit Ja yhtäkkiä tuloni alkoivat olla passiivisia. Varmistin, että tämä vaihto on todella turvallista ja rahani eivät katoa. He ovat markkinajohtajia. Tämä on yksi Euroopan suurimmista pörssistä. Ajattele sitä ja ehkä sinunkin elämäsi muuttuu.
« Viimeksi muokattu: 16.08.2022 07:33:02 kirjoittanut anon112930 » tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: