Sivuja: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 674505 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4358



Profiili
« Vastaus #1290 : 16.09.2013 21:04:10 »

Olen todella kiitollinen itselleni siitä, että uskalsin muuttaa ulkomaille asumaan smitten smitten smitten Nyt näkee ihan konkreettisesti, että ei toi apatian ihmemaa ollut meikäläistä varten. Hommaa tietty kuorruttaa pienoinen nuoresta asti vaikuttanut viehtymys ruottalaisiin miehiin, hyvät tyypit töissä ja se että tänne kotoutumisessa riittää mielekästä hommaa (sis. kielen opiskelua), mutta eipä juurikaan haita Tongue Sekin lämmittää, että jos kyllästyy nykyiseen hommaan niin aivan varmasti löytyy uutta jostain toisesta paikasta.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2013 21:09:13 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1291 : 18.09.2013 01:32:29 »

Uuden ajan energia näkyy ja tuntuu  Smiley
Hyvä niin koska ihmiset alkavat ilmentää itseään  ja esim valheudet tulee esiin  knuppel2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #1292 : 18.09.2013 06:42:13 »

Nukuttu yö Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1293 : 23.09.2013 13:00:31 »

Olen tosi kiitollinen vanhemmistani jotka auttavat niin paljon  angel
Tänään tästä mun asunnosta vietiin vanha sänky pois ja uusi tuotiin tilalle. Äiti antoi mulle uusimman Voi Hyvin-lehden, kengät, kynttilöitä ja vanhoja kiiltokuvia  smitten
Myös kellarikoppi tyhjennettiin tai itseasias se tapahtuu parhaillaan mut mä en voi mennä sinne auttamaan koska siellä on pölyä ja vaikka mitä itiöitä joista tulen kipeeksi.
En ole käynyt siellä aikoihin enkä edes muista mitä kaikkee siellä on mutta sanoin vanhemmilleni että heittäkää kaatopaikalle kaikki paska ja myykää kirppiksellä sellaiset jutut josta jollekin on iloa.
Ystävä tulee kohta käymään koska hän haluaa auttaa kukkien hoidossa eli multarumba alkaa kohta. Ihania ihmisiä on mun elämässä  angel angel angel
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #1294 : 23.09.2013 21:44:39 »

Adhd diagnoosi.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1295 : 24.09.2013 16:52:03 »

Oon kiitollinen että oon yhä hengissä kaikista vanhoista mokailuista ja itsetuhoisista touhuista ja toiveista huolimatta, ja saan nähä nääkin päivät.

Ei siis mitään euforiaa tai outoja ilmiöitä, vaan arkea, oivalluksia, ihmisyyttä. Ympärillä ja itsessäni. Asiat muuttuu yksinkertaisemmiksi ja vähemmän mystisiksi ja sellaisiksi, että on suuremmat vapaudet valita. Tehdä sivistyneitä valintoja, tai ainakin kovasti luulla niin - ja kohta saa huomata että kas kun tossakin oli näjemmä oppitunti naamioitunena omiksi suuriksi luuloiksi. Grin

Mutta se on elämää. Ja mää taidan sittenkin olla ihan tyytyväinen.  smitten  angel
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #1296 : 24.09.2013 20:42:15 »

Olen kiitollinen siitä että tulin menneeksi todella huonosti nukutun yön jälkeen kuitenkin kuuntelemaan ja katselemaan esitelmää arabialaisesta maailmasta, joka oli todella mielenkiintonen ja lämmin ja inspiroiva ja sai näkemään taas monet modernit tietotekniikan parissa viettämäni ahdistavat ajat suhteutettuna johonkin paljon laajempaan ja inspiroivampaan - olen kiitollinen siitä että eräs lähimmäinen houkutteli mut sille kurssille.
tallennettu

.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #1297 : 25.09.2013 07:01:43 »

Täydellisesti nukuttu yö  smitten
tallennettu
Neptunalia
Vieras
« Vastaus #1298 : 25.09.2013 14:10:38 »

Olen kiitollinen mun universumin ihanimmasta aviomiehestä.  smitten smitten smitten smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1299 : 25.09.2013 14:48:59 »

Olen kiitollinen mun universumin ihanimmasta aviomiehestä.  smitten smitten smitten smitten
Waude!  :Smiley     smitten smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1300 : 28.09.2013 18:56:25 »

Tapahtui käänne parempaan suuntaan
Ystävä soitti aamulla aikaisin ja kysyi syönkö mä vielä dents-pastilleja. Olin ihmeissäni kysymyksestä ja sit frendi kertoi mitä sille oli tapahtunut
Kyseessä siis 40+ perusterve nainen, ei allergiataipumusta. Oli alkanu ihmettelee kun jenkkipurkka tekee oudon fiiliksen kurkkuun. No, vähän aikaa sit oli tapahtunut superkohtaus niin että nielu alkoi kunnolla turvota ja tuli pahoinvointia ym niin että piti tilata ambulanssi.
Näitä kahta, purkkaa ja pillereitä yhdistää se että niiden pinnassa on E171 ainetta eli titaanidioksidia

Olen nyt ollut vajaan vuorokauden ilman ja turvotus on kadonnut täysin. Kasvojen iho näyttää tasavärisemmältä kuin eilen aamulla (mulla couperosaa snadisti poskissa)

Tätä E 171 tököttiä on kaikissa valkoisissa kiiltäväpintaisissa lääkkeissä, vitamiinipillereissä, karkeissa ja hitto vaikka missä. Miten tällanen ei ole tullu mieleenkään että myrkytän itseeni karkilla?
No kaveri teki sitä samaa purkalla.

Olen todella kiitollinen hänelle avusta smitten smitten smitten
Normisti en edes vastaa puhelimeen heti aamusta mutta erittäin hyvä että niin tein.
Aivan täysin erilainen olo kuin eilen  Smiley
Frendillä on meneillään sadonkorjuujuhlat ja on soittanut jo pari kertaa. Nyt hymisen hyvää oloa yksin kotona ainakin hetken.

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1301 : 18.10.2013 00:44:31 »

Olen kiitollinen siitä että mulla on samanlaisia tulisieluisia ihmisiä ystävinä millainen itsekin olen ja meillä on kauheita riitoja ja ihania sopuja
Tänään sain viestin että tule hakee pois vaatteita, meikkejä ja hajuvesiä. Kaikki ihan uusia. En tiedä minkä ihmekohtauksen frendi on saanut nyt mutta tietenkin meen käymään 
Hassu nainen  Cheesy
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4358



Profiili
« Vastaus #1302 : 21.10.2013 20:46:09 »

Olen onnellinen samoista asioista kuin viime aikoina ylipäänsä.. Rakas skorppari, ens viikonloppuna reissu Göteborgiin ja kiva testauskeikkakin ilmaantui Cool Punaviiniä, hyvää ruokaa, vanhoja kauhuleffoja, nörtteilyä jne.

 smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #1303 : 21.10.2013 21:33:43 »

Koska elämä on vaan niin ihanaa  smitten smitten smitten smitten
Joka päivä ihania asioita vastassa  smitten smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1304 : 22.10.2013 16:43:43 »

Elämä näyttää kaunista puoltaan pitkän pimeän ajan jälkeen  smitten
Huomenna tapaan meedion  Smiley

Nuori, tosi komee rakastaja tekee tästä ajasta ihanan. Seksuaalinen vetovoima sitä laatua ettei ikinä ollut tällaista vaikka luulin jo kokeneeni erikoiselämyksiä mutta tää tarvitsee vain katseen ja sit...  smitten Valtava vetovoima. Tätä mä rukoilin ja sen sain. Kiitos  angel smitten angel
« Viimeksi muokattu: 22.10.2013 23:41:14 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Sivuja: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: