Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Olisiko kokemusta?  (Luettu 8451 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
inka107
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« : 23.06.2007 18:30:40 »

Olisiko teillä hyviä kokemuksia luontaishoitoloista? Tarkoitan sellaisia joihin voi mennä joksikin aikaa (esim. viikko tms.) sisälle voimia keräämään. Ei väliä missä päin Suomea kunhan miellyttävä paikka eikä hirveän kallis.

Kiitos jos joku tietää smitten 
tallennettu
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #1 : 23.06.2007 18:47:32 »

Itse olen ollut Runnilla hoidoissa ja on mielelstäni hyvä,ei ehkä kovin nuorille jotka kaipaa säpinää ympärilleen,mutta siellä on hyvä rauhoittua saa myös hoitoja ja ulkoilumaasto on viehättävä.Iisalmi on lähellä jos haluaa käydä kaupungissa.
tallennettu
inka107
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« Vastaus #2 : 23.06.2007 18:54:57 »

Kiitos ani Smiley

Osaisitko sanoa tarkempia yhteystietoja sinne? Entä hintataso? Jos viitsit laitatko yv:nä - olen ymmärtänyt, ettei tällä julkisella foorumilla saa antaa yhteystietoja.

Korjatkaa modet, jos olen väärässä. Ainakin tällaisessa asiassa niistä olisi varmaan apua myös muille eikä näitä ymmärtääkseni ole auttajalistalla. Katsoin sieltä ensin.

Kertokaa muutkin kokemuksistanne smiley6600
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3 : 23.06.2007 19:01:55 »

Itse olen myös ollut Runnilla. Samoja asioita sanoisin että ei todellakaan sovi niille jotka kaipaavat säpinää. Luontoa on ympärillä.
Rauhaa.

Mielestäni ei ole mainostamista jos Runnin numeron antaa, mutta toki sen saat Googlesta ihan vaan hakusanalla Runni.

Itse koin tuossa jokin aika sitten aika pahan työuupumuksen, ja kaipaisin paikkaa jonne mennä rentoutumaan. Runni on ok mutta kun se on jo tuttu ja meikäläiselle sais sitä säpinääkin olla..  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
inka107
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« Vastaus #4 : 23.06.2007 19:13:15 »

Kiitos Kaurisenergiaa  Smiley

Uupumuksesta tässä kärsin itsekin (jo pitkään). Haluaisitko sinä tai ani kertoa minkälainen paikka tämä noin yleisesti ottaen on. Onko se joku tosi hiljainen paikka jossa kuulee kun "nuppineula maahan tipahtaa" Grin

Itsekin tykkäisin että kaiken rauhan keskellä olisi myös elämää - ei nyt mitään baila baila mutta ei mitään "kuolemanlaaksoa" Wink

Googletin näitä paikkoja ennen kuin tuon topicin tänne laitoin. Ihmisten omakohtaiset tiedot ovat kuitenkin paljon arvokkaampia coolsmiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #5 : 23.06.2007 20:21:19 »

Kiitos Kaurisenergiaa  Smiley

Uupumuksesta tässä kärsin itsekin (jo pitkään). Haluaisitko sinä tai ani kertoa minkälainen paikka tämä noin yleisesti ottaen on. Onko se joku tosi hiljainen paikka jossa kuulee kun "nuppineula maahan tipahtaa" Grin

Itsekin tykkäisin että kaiken rauhan keskellä olisi myös elämää - ei nyt mitään baila baila mutta ei mitään "kuolemanlaaksoa" Wink

Niin, mielestäni Runnilla kävijöiden ikähaitari on ennemminkin 60 - 80v. eli aika rauhallista menoa.  Mutta luonto on kaunis.

Mistä päin olet itse inka107?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #6 : 24.06.2007 08:59:26 »

Vielä tuohon Runninkylpylään palatakseni,välillä siellä on ihan nuortakin sakkia riippuu tilanteesta mitä siellä järjestetään,koska se on kurssipaikka ja erilaista ohjelmaa on saatavilla,itse olin joskus paastolla siellä ja äskettäin kävin uimassa, siellä on poreallas ja tavallinen uima-allas joskaan ei kovin pitkä vesi on aivan ihanan viileää ei kylmää, ruoka on hyvää,ja huoneet siistejä parikertaa viikossa tansseja siellä saa erilaisia hoitoja jotka on varattava etukäteen myös viikonlopulla saa hoitoja,lähtisin uudestaan   milloin vaan,mutta se raha on este ettei siitä voi nauttia useinkaan,minä ainakin suosittelen tutustumaan siihen kylpylään.
tallennettu
inka107
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« Vastaus #7 : 24.06.2007 16:25:35 »

Kaurisenergiaa,

Etelä-Suomessa asustelen.

ani,

Kiitos lisätiedoista. Googletin sen itsekin ja monenlaista on tarjolla. Aika lailla maksaa niinkuin kaikki nykyään - sama kuin sulla - liikoja rahoja ei ole.

Herääkö muilla ajatuksia? Kiitollisuudella vastaanotetaan coolsmiley
 
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #8 : 26.06.2007 11:37:23 »

Katsohan tätä...
http://www.ystavyydenmajatalo.fi/
Itsellä ei kokemusta, mutta kuullut olen paljon kehuja paikasta, ihmisistä ja toiminnasta  angel
Voimia sinulle  smitten
tallennettu
inka107
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« Vastaus #9 : 26.06.2007 15:04:50 »

Kiitos Jaspis Smiley

Olipa mukava katsoa linkistä tarkempaa tietoa siitä. Kun tein "reissutyötä" ajoin siitä varmaan satoja kertoja ohi mutten koskaan poikennut (päätieltä jonkin matkaa) vaikka lähellä oli.

Ainakin linkistä näytti ok. Aikoinaan yksi vaikutin miksen mennyt oli että kuulin siitä aika negatiivista palautetta (kuulemma hyvin likainen ja epäsiisti paikka) joten ei hirveästi houkutellut. No siitä on jo aikaa vierähtänyt ja puheethan ovat usein puheita :Smiley

Tiedoksi muillekin: tuntui aika uskomattomalta että täysihoitomaksu/vrk 35 euroa Shocked

Onko kukaan täällä olevista käynyt siellä? Kiva että Jaspis kuulemasi palaute on ollut positiivista - sekin antaa osviittaa. Ikävä jos valinta menisi täysin metsään - kun ei näitä taukoja ole mahdollista pitää.

Joka tapauksessa soitan sinne - olisi varsin sopiva pienelle budjetille.

Kiitos vielä smitten  Lisääkin voitte kertoa jos tulee mieleen Smiley
tallennettu
inka107
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« Vastaus #10 : 01.07.2007 17:23:54 »

Heräisikö foorumilaisille vielä ajatuksia eri paikoista? Kertokaa kokemuksistanne - niitä varmaan löytyy ajatellen kuinka paljon ihmisiä foorumilla on Smiley

Soitin äsken tuohon Ystävyyden Majataloon kysyäkseni tarkemmin. Jotenkin väkinäinen tunne jäi puhelusta - piti tavallaan lypsämällä lypsää asioita ja henkilö halusi saada puhelun loppumaan mahdollisimman nopeasti.

Väsymyksen kuuli äänestä - toki täysin luonnollista - rankkaa puuhaa mutta kuitenkin... kuinkahan on? Kun luki nettiesittelyn tuli kovin erilainen kuva kuin minkä puhelu antoi Shocked

Joten löytyisikö uusia ehdotuksia :Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 01.07.2007 23:32:43 »

Yksi sellainen voisi olla Puttaankartano. Kaunis ja rauhallinen paikka. Etupäässä siellä opiskellaan ravinnosta ja hyvää ruoka onkin. Siis Zone-ruokavalio, joka auttoi minun vatsakatariin ja muuhunkin, vyötärö pieneni. Ja onhan siellä muutakin...

Jossakin E-Suomessakin on samankaltainen paikka, en muista missä. Zone'a googlettamalla löytynee.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #12 : 02.07.2007 22:26:56 »

Soitin äsken tuohon Ystävyyden Majataloon kysyäkseni tarkemmin. Jotenkin väkinäinen tunne jäi puhelusta - piti tavallaan lypsämällä lypsää asioita ja henkilö halusi saada puhelun loppumaan mahdollisimman nopeasti.

Väsymyksen kuuli äänestä - toki täysin luonnollista - rankkaa puuhaa mutta kuitenkin... kuinkahan on? Kun luki nettiesittelyn tuli kovin erilainen kuva kuin minkä puhelu antoi Shocked
Voi kurja  Sad olen pahoillani puolestasi, jäi varmasti tyhjä tunne soitosta? Se ei luonnollisestikaan ollut tarkoitukseni, herättää tyhjää toivetta  Embarrassed
Toivottavasti löydät sinun paikkasi levätä  angel
tallennettu
inka107
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« Vastaus #13 : 03.07.2007 03:38:47 »

Jaspis hyvä,

Elä noin edes ajattele Smiley Kaunis ajatus ja ihmisiähän me kaikki olemme. Heillä varmaan rankkaa - itse yksityisyrittäjänä pitkään toimineena ymmärrän heitä. Kiitos kaunis sinulle - voipi olla tosi hyvä paikka - hetki ehkä ns. väärä jolloin soitin :Smiley

Kiitos sinulle ystävä hyvä coolsmiley

Sydämen lämmöllä - Inka - smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: