Sivuja: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641436 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #2940 : 07.08.2016 19:53:01 »

Täällä ei näköjään ole moderaattoreita ollenkaan. Olen sitä epäillyt, mutta eiköhän se nyt ole todistettu. En ymmärrä miten joku jaksaa jatkuvasti postailla tänne tollasia ihan irrallisia juttuja ja jotain mv lehden linkkejä. Ja tämä viesti taas liittyy tähän ketjun aiheeseen. Todellakin ärsyttää.  knuppel2 tickedoff
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #2941 : 12.08.2016 10:55:58 »

Nojasta nallikkoon:

http://www.christiantoday.com/article/christian.refugees.in.germany.hiding.their.bibles.from.muslim.extremists.in.migrant.camps/92925.htm

Christian refugees in Germany hiding their Bibles from Muslim extremists in migrant camps

[ Muslim  refugees in Germany hiding their Qurans from Christian extremists in migrant camps, LOL!]

Reuters
Syrian refugees arriving in Germany.
These Christians fled persecution in the Middle East, thinking Germany would be a great country to restart their lives, where they can finally be free to practice their faith.

Imagine their utter dismay when they found out that after all the hardship and trauma of abandoning their homes and venturing into a new land, terror simply followed them.

Now, these Christian refugees seeking asylum in Germany are facing daily threats from Muslim extremists who are also temporarily housed in their camp near the city of Schloß Holte-Stukenbrock, the Daily Express reports.

According to religious sources, Christians in the camp have been forced to hide their Bibles as fundamentalist Muslims living among them have threatened to seize and rip the pages of the Scripture.

Sporadic outbreaks of violence have already occurred in the camp which houses some 1.1 million refugees, according to sources.

Advertisement
Reports said around 14 Iranian Christian men were recently removed from the camp after they were threatened with death for refusing to abandon their faith.

During the recent Ramadan, Christians were reportedly forced to eat leftover food in the camp after the meal times were changed to accommodate Muslims who fast and don't eat during daylight hours during the Islamic holy month.

 Embarrassed     Lips Sealed

« Viimeksi muokattu: 12.08.2016 11:56:27 kirjoittanut sideman » tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4318



Profiili
« Vastaus #2942 : 13.08.2016 10:09:08 »

Hemmetin palovaroitin.. Miks ne aina alkaa piippaamaan silloin kun nukkuu buck2 Ei oikein saanu unta enää sen jälkeen kun sain otettua patterin irti ko. värkistä ja sitten näin unta että tiimin  jousimies pussasi minua crazy2 Not ihan desired outcome Grin
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #2943 : 13.08.2016 18:57:47 »

Mä jouduin kans vaihtaan patterit palovaroittimeen yks päivä. Mietin ensin, että antaisko olla, mutta ei antanu luonto periks. Piti hakee kaupasta uus patteri. On se kuitenki niin halpa henkivakuutus.

Jospa oot salaa vähä tykästyny siihen  jousimies?  :Smiley Cheesy
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4318



Profiili
« Vastaus #2944 : 13.08.2016 20:27:07 »

Se oli sellainen ns.veljellinen pusu Cool Jos olisin siitä kiinnostunut niin varmaankin sanoisin sen sille suoraan jos kokisin jotain vastakaikua ilmassa. Ainakin miespuolisille jouskareille voi puhua suoraan asiat sellaisina kuin ne ovat, ja ne myös sanovat asiansa välillä vähän liiankin suoraan angel Muistoissamme eräskin tyyppi töistä vuodelta x jonka jutut oli aika ronskeja Tongue Myös vastamerkki on suht suorapuheinen ja tunnen/tiedän tosi monta  kaksoset - miestä&naista.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #2945 : 13.08.2016 20:33:55 »

Mulle on selvinny tässä elokuussa, että meillä on töissä ainakin 3  leijona Shocked ainakin 2  kauris toinen niistä mun läheinen työkaveri ja tullaan sen kanssa hyvin juttuun. kauris mies taas on etäisempi työkaveri, mutta kuulin että sen vaimo on 30 vuotta sitä nuorempi ja kuulemma kolmas työpaikalta...  :Smiley Juu, uskon ettei mitään vaikeutta sulla ilmaista tunteitasi, mikäli niitä on ja tuskin jousimiehelläkään. Mitä mä oon unikirjoja lukenu niin suutelu unissa viittaa just ystävyyteen.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4318



Profiili
« Vastaus #2946 : 13.08.2016 20:41:41 »

Joo, mun pitää vaan olla varma vastapuolen intresseistä että voi tehdä ns. peliliikkeen. Skorpparin kohdalla mulle riitti yksi kommentti minkä se heitti sivumennen, en usko että edes ymmärsi sen vaikutusta angel
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #2947 : 14.08.2016 00:36:06 »

Miespuoliset jouskarit  smitten

Ai niin, tää oli goooorrrrrrrrsakovvvvsskkit.

Ketuttaa, ettei nukuta!
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2948 : 16.08.2016 08:57:58 »

^Komppaan jouskarimiesten osalta edellistä  Wink

Ärh ja murh... lähetin keväällä sähköpostia erääseen vakuutusyhtiöön (oletettavasti se on sellainen?) ja halusin irtisanoa huuhaapäläpälä-vakuutukseni. Ei vastausta. Tein saman heinäkuussa, ei edelleenkään vastausta. Ja tänään hirtti kiinni, kirjoitin etanapostia ja tulostin sen lähettämäni meilin kyytipojaksi, josko nyt menisi viesti perille. Eniten ärsyttää se, kun en tiedä olenko itse vaan ollut niin jumalattoman tyhmä, etten tajunnut heti tuon ensimmäisen irtisanomisilmoituksen jälkeen poistaa suoraveloitusta, kun oletin sieltä tulevan jonkinlaisen kuittauksen asiasta... huoh  idiot2
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #2949 : 16.08.2016 13:23:08 »


Ollista olisi tullut hyvä rallikuski?

Kyllä käy kateeksi virolaisia, kun he ääntävät enkkua äärettömästi paremmin kuin useimmat
suomalaiset:

https://www.youtube.com/watch?v=S_IcUgma_4A

 Embarrassed

tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2950 : 16.08.2016 16:28:53 »

Tällä hetkellä vaan ärsyttää kaikki eikä mikään jaksa innostaa saatikka kiinnostaa!! Ärsyttää!
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2951 : 29.08.2016 12:32:46 »

Mietin tos, että on oikeastaan aivan sama mitä tuubaa jauhaa, kun keskusteluhan syntyy vasta siitä, että sillä toisellakin puolella jokin resonoi siihen. Eli huomista lääkärikäyntiä mielenkiinnolla odotellen.. pysytäänkö aiheessa vai vedetäänkö laaja-alaiset överit  buck2
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4318



Profiili
« Vastaus #2952 : 05.09.2016 20:25:29 »

People management sucks.. Kyllä se syy sieltä löytyy joka kerta tuolin ja näytön/sorvin tms. välistä (itse kullakin), että miksi ei mene niin lujaa kuin voisi. Aikaisempi esimies on omaksi onnekseen lepsu ja minä taas en voi olla niin kova kuin haluaisin tai paremminkin Suomessa olisin. On aikoja eletty jos mun pitää alkaa samanlaiseksi pissheadiksi kuin eräs entinen pomo, mutta se asenne toimi.

No, pitää hakea vertaistukea toisen tiimin Punisherilta jonka osakkeet eivät ole kuulemma kaikkialla kovin korkealla.. wonder why Grin

 kauris -naiset smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4318



Profiili
« Vastaus #2953 : 06.09.2016 20:34:33 »

People management sucks.. Kyllä se syy sieltä löytyy joka kerta tuolin ja näytön/sorvin tms. välistä (itse kullakin), että miksi ei mene niin lujaa kuin voisi. Aikaisempi esimies on omaksi onnekseen lepsu ja minä taas en voi olla niin kova kuin haluaisin tai paremminkin Suomessa olisin. On aikoja eletty jos mun pitää alkaa samanlaiseksi pissheadiksi kuin eräs entinen pomo, mutta se asenne toimi.

No, pitää hakea vertaistukea toisen tiimin Punisherilta jonka osakkeet eivät ole kuulemma kaikkialla kovin korkealla.. wonder why Grin

 kauris -naiset smitten

Tulin tänäänkin siihen tulokseen, että meikä ei ole people manager, ja tarvitsen jonkun hemmetin mentorin ainakin tueksi. Ihmisten johtaminen saisi olla kuin asioiden johtamista.. Silloin meikäkin pärjäisi huomattavasti paremmin crazy2

Firman yksi ongelma näyttäisi olevan, että ei ole oikein tukea ja joutuu vetelemään itsenäisesti eteenpäin, meni miten meni.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2016 20:39:55 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #2954 : 07.09.2016 15:23:27 »


Ei diggaa kaikkien aikojen parhaasta nyrkkeilijästä? Rasisti pahimmasta päästä!   Angry

https://www.youtube.com/watch?v=jnScuchi_SU

 knuppel2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: