Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unisymboleiden pieni ABC  (Luettu 1506054 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
babytiger76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #330 : 29.08.2013 21:52:46 »

Auttakaa minuakin  Smiley
Näin hiljattain unta, jossa oma rakas kanini pomppi iloisesti sinne tänne, kunnes huomasin, että tismalleen samanlaisia kaneja loikki huoneessa mieletön määrä ja minä mietin, että miten löytäisin omani sieltä. En kuitenkaan ollut kovin huolissani.
     Sitten yhtäkkiä työnsin rattaita, joissa istui oma nuorin lapseni. Hänellä oli kädessään kulho, johon lisäsin koko ajan mansikkajogurttia. Rinnalla juoksenteli myös koira, pieni mahongin värinen, joka oli tosi tottelevainen, villi ja iloinen.Menimme hissiin, joka meni ylöspäin. Sitten saavuimme eläinkauppaan, joka oli kaksiosainen.Ensimmäisessä osassa oli pieneläimet ja tarvikkeita. En kuitenkaan mennyt katsomaan niitä, vaan akvaarioita, joita oli se toinen osa täynnä. Toinen toistaan upeampia. Eläinkaupan myyjä sanoi kuitenkin minulle, että suosittelisi mieluummin minulle jotain liskoa.

Näin samana yönä toisenkin unen, mutta jospa tätä voisi pohtia ensin.Mitä tämä mielestänne voisi tarkoittaa?
tallennettu
sailor
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #331 : 30.08.2013 08:39:40 »

Entäs käärmeet unessa?
tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #332 : 09.03.2014 21:06:03 »

kaarmeet unessa tiedan, et on vihamiehia..ihmisia, jotka eivat pida sinusta
tallennettu
tuikar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #333 : 08.04.2014 19:16:21 »

Näin kahtena viime yönä saman unen kuin joskus kuukausi sitten (silloin myös kahtena peräkkäisenä yönä). Olin korkeassa kerrostalossa melko ylhäällä olevassa huoneistossa, jossa oli jo paljon läheisiäni ja tuttujani ja lisää tuli pikkuhiljaa. Kaikilla oli juhlapuvut päällä, mutta vakavat ilmeet ja kysymys kuului "Olemmeko todella turvassa täällä?" ja vastaus "Kyllä olemme!". Ulkona riehui hurja ukonilma ja myrskysi ja aina myrskyn hieman laantuessa näkyi jokapuolella ulkona sotilaita ja sota-ajoneuvoja. Uni oli outo ja todella selkeä, mutta jostain syystä ei ollenkaan painostava eikä pelottava, vaikka aineksia siihenkin olisi ollut.
tallennettu

Aurinko Kauris
Asc Rapu

Punainen Galaktinen Kuu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #334 : 21.05.2014 09:49:03 »

Kahlasin näitä "tulkintoja" lävitse ja päädyin miettimään, että olisiko rotalle muuta tulkintaa kuin sairaus tmv. ?

« Viimeksi muokattu: 21.05.2014 12:28:12 kirjoittanut Emelia » tallennettu

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #335 : 25.06.2014 17:18:47 »

Rotta symbolisoi myos sairauksia, mutta riippuu tilanteesta; jos naet rotan asunnossasi, se tietaa jotain eparehellista ihmista tai toimintaa jossain asiassa, jos tapat tai karkoitat rotan, se tietaa vaikeuksien voittamista ja rotanpoikaset ilkeita juoruja.

Kerrompa tassa samantien uneni rotasta:
Nain unta etta rotta tai hiiri meni mieheni peiton alle ja aamulla heratessani muistin unen ja olin taysin varma, etta mieheni on sairas;
keskella paivaa han palasi keskenkaiken toista ja hanta pyorrytti ja han joi valtavasti makeita mehuja, vein hanet sairaalaan ja jo samana iltana hanella todettiin sokeritauti...
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #336 : 30.09.2014 15:14:02 »

Mitähän tarkoittaa, kun näkee unessa erityisesti vihreää väriä? En löytänyt tuolta alkupään listoilta kyseistä väriä. Joka tapauksessa olin ulkomailla, Turkissa ja päälläni oli kauniin vihreä puuvillamekko ja etsin kaupasta siihen sopivaa vihreää kaulakorua ja korvakoruja ja niitä kaupoissa näinkin. Muuta sen kummempaa sisältöä unessa ei ollut, mutta vihreä väri oli hallitseva. Olisin kiitollinen, jos joku osaisi tulkita värin  smitten
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #337 : 30.09.2014 22:54:05 »

Vihrea vari yleensa viittaa kasvuun ja hedelmallisyyteen, elaman vitaliteettiin, joissain tapauksissa vihrea on myos kateuden vari, mielestani sait unessasi lisaa energiaa.
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #338 : 01.10.2014 12:53:50 »

Vihrea vari yleensa viittaa kasvuun ja hedelmallisyyteen, elaman vitaliteettiin, joissain tapauksissa vihrea on myos kateuden vari, mielestani sait unessasi lisaa energiaa.

Kiitos Diamond  smitten smitten
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
glenda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #339 : 06.12.2014 11:19:03 »

Rotasta täällä olikin jo selityksiä, mutta mitähän mahtaa tarkoittaa, kun rotta muuttuu lepakoksi? Näin unta, että olin lapsuudenkodissani. Laskeuduin itse vintin portaita alas, kun kellarista tuli rotta portaita ylös. Se oli saman kokoinen kuin kissa, joka meni sen luokse. Ensin luulin, että kissa tappaa rotan, mutta ne näyttivätkin olevan ystävyksiä. Käskin miesystäväni lapsenlasta, joka myös oli unessa, avaamaan ulko-oven ja päästämään rotan ulos. Pihalla huomasin, että sillä olikin siivet ja se oli lepakko, joka sitten lensi pois. Alun inho muuttui ihastukseksi ja helpotukseksi...
tallennettu
rhondu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #340 : 02.03.2015 11:53:01 »

voiko joku selittää mitä hämähäkkien tippuminen taivaalta tarkoittaa? näin unen että suuria tarantelloja tippui taivaalta ja juoksin pakoon niitä  Huh
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #341 : 23.05.2015 14:30:47 »

Rotasta täällä olikin jo selityksiä, mutta mitähän mahtaa tarkoittaa, kun rotta muuttuu lepakoksi? Näin unta, että olin lapsuudenkodissani. Laskeuduin itse vintin portaita alas, kun kellarista tuli rotta portaita ylös. Se oli saman kokoinen kuin kissa, joka meni sen luokse. Ensin luulin, että kissa tappaa rotan, mutta ne näyttivätkin olevan ystävyksiä. Käskin miesystäväni lapsenlasta, joka myös oli unessa, avaamaan ulko-oven ja päästämään rotan ulos. Pihalla huomasin, että sillä olikin siivet ja se oli lepakko, joka sitten lensi pois. Alun inho muuttui ihastukseksi ja helpotukseksi...
Onko elämässä pompannut joku ehkä jo unohdettu asia esiin tai nostettu "kissa pöydälle"? Siltä kuulostaa toi ison rotan kapuaminen portaita ylös kellarista. Miesystävän lapsenlapsen kanssa selvitätte asiaa (onko hänessä jotain piirteitä jota asian selvittämiseeen tarvitaan?). Rotta lensi pois, voitte huokaista helpotuksesta. Cheesy ohje-unelta tai nykyhetkeä kuvastavalta unelta kuulostaa mun korvaan.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2015 14:33:07 kirjoittanut mouru » tallennettu
jmmm1512
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #342 : 05.04.2017 12:38:51 »

Heip, näen todella usein unta, että olen koulussa ja minulla on edelleenkin fysiikan kurssi suorittamatta. Jos kurssin saisin suoritettua niin valmistuisin koulusta ajallaan. Minulla on unessa tunne aina, että en osaa enää niitä fysiikan juttuja, jotka on alemmilla luokilla opetettu. Osaisko joku kertoa, mitä tuo tarkoittaa Huh

Oikeassa elämässä fysiikan ja koulusta valmistumisen kanssa ei ollut mitään ongelmia Smiley
tallennettu
MarianneP
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


Profiili
« Vastaus #343 : 16.04.2017 21:40:44 »

Mina olen lukenut todella etta hammasunet ennakoivat kuolemaa perineellisesti, mutta unen voi aiheuttaa myos hammaslaakarilla kaynti-tai jonkin piirteen poistuminen itsestamme. Unissa yleensa taytyy ottaa huomioon ymparisto, opetukset, entiset elamat ja nama seikat antavat pohjaa omalle unimaailmallemme.

Samaa mieltä HAMMASUNISTA -> ennakoivat kuolemaa tai vastaavaa vakavaa sairastumista. Mitä edempänä hampaat, sitä läheisempi.
tallennettu
jmmm1512
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #344 : 26.04.2017 17:16:31 »

Koita leikkiä sanan fysiikka kanssa vähän, josko sieltä avautuisi joku toinen taso. Esim. fyysisyys. Mitä muuta fysiikka sulle merkitsee?

Olen henkistä kehitystä yrittänyt kouluttaa itselleni ja kehittyessäni kehoni( fysiikkani ) on alkanut nyt parantua ja ymmärrän kiputilojani paremmin. Fysiikka taisi mennä unen koulussa läpi kun nämä unet loppuivat :Smiley

Aloin tutkia edellistä ja tätä elämääni meditoimalla ja sen jälkeen olen alkanut nähdä lottovoitto-unia. Olo parantunu tämänki jälkeen ja olen saanut ymmärrystä itsestäni. Eli lottovoitto-unet mulle tarkoitti varmaan, että olen oikeilla jäljillä ja saavuttanut itselleni jotain kivaa, ja siltä tuntuukin Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24
  Tulostusversio  
 
Siirry: