Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Työskentely" enkeleiden kanssa  (Luettu 9856 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 27.11.2006 16:02:40 »

Mitenkä tuossa pääsisi alkuun? Tuolla reikisivu.com:ssa kun on nuita enkeliviestejä, joissa sanotaan, että pyydä enkeleitä kehittämään jotakin chakraasi, niin mitenkäs tämä pyytäminen parhaiten onnistuisi?  smitten
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #1 : 27.11.2006 16:24:13 »

Enkelit ovat nekin luomamme muoto energialle jonka kanssa "työskennellä", siis Itsemme käteviä apureita ja ehkäpä jotenkin enemmän ihmisen näkökulmasta käsiteltävissä ja käsitettävissä olevia Itsemme energioita: On joku jolle puhua vaikka puhummekin Yhdelle jota kaikki ovat.

Sinun korkeampi Itsesi ja lopulta Luoja on se jonka kanssa työskennellä, joten pyydät siltä Luojalta Valon kanavan avautumisen niin eiköhän ala se työskentely, vahvistuvan intuition myötä.

 angel

tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #2 : 27.11.2006 16:28:06 »

kiitokset - 3 silmä mulla on ollut "jumissa" jo pidemmän aikaa, kovasti sitä yritetään aukoa, mutta vielä se vaan jaksaa jurnuttaa vastaan  Undecided
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #3 : 27.11.2006 16:41:37 »

Chakraopissa on suositus siihen, että alimpien chakrojen tasapainotus on ensisijaisesti tärkeää. Olemme kuitenkin fyysisessä kehossa, joten mikäli maapallochakrasto ei ole kunnossa, niin otsachakran ja muiden ylempien aktivointi saattaa vetäistä 'jalat alta'. Siksi se saattaa jurnuttaa vastaan  Wink

Suosittelisin siis sitä, että aloittaisit chakrapuhdistuksen alimmasta ylimpään tässä järjestyksessä - puhdistat ne ensin kaikesta niihin kertyneestä kuonasta ja sitten aktivoit niitä vähän kerrallaan taas alhaalta ylöspäin.  Smiley

tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #4 : 27.11.2006 16:44:48 »

Jos yrittää oikein kovasti tulee teko tehtyä todennäköisesti väärin. Pyynnön täytynee olla pieni pyyntö vain ja se tapahtuu jos tapahtuu. Se ei onnistu väkipakolla, rautakangella, huutaen avaudu! kurkkusuorana (vertauskuva).

Enkeleiden kanssa voi kyllä toimia tehokkaasti kun pyyntö on vilpitön, sekä puhdas. Opittu toiminta Enkeleiden kanssa on oikea, siihen omaan työskentelyyn. Tosiaan enkelit ovat meidän omia luomistöitä, jotka toimivat koska uskomme siihen. Samoin jos uskot itseesi voit tehdä saman minkä enkelit.

tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
mammamma
Vieras
« Vastaus #5 : 27.11.2006 16:48:28 »

Chakraopissa on suositus siihen, että alimpien chakrojen tasapainotus on ensisijaisesti tärkeää. Olemme kuitenkin fyysisessä kehossa, joten mikäli maapallochakrasto ei ole kunnossa, niin otsachakran ja muiden ylempien aktivointi saattaa vetäistä 'jalat alta'. Siksi se saattaa jurnuttaa vastaan  Wink

Suosittelisin siis sitä, että aloittaisit chakrapuhdistuksen alimmasta ylimpään tässä järjestyksessä - puhdistat ne ensin kaikesta niihin kertyneestä kuonasta ja sitten aktivoit niitä vähän kerrallaan taas alhaalta ylöspäin.  Smiley


Kiitos vinkistä - solar plexuksen kans mulla on kans vähän työstettävää. Mutta se alkaa olla jo ihan jees, masu kiittää joka kerta kun oon sen hoitanut  Grin
*muoks - oikein muistin sittenkin!  Grin *
« Viimeksi muokattu: 27.11.2006 17:04:09 kirjoittanut mammamma » tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #6 : 27.11.2006 16:51:33 »

Hmmm... tuopa olikin mielenkiintoinen ajatus, että enkelit olisivat meidän omia luomistöitä Shocked

Olen pitänyt heitä olevaistettuina ja meitä luotuina, ja että meillä on erilaiset hierarkiat kuin myöskin suhteet toisiimme.

Pitääpä ihan maistella tuota, että olisiko tullut luotua tänne luomani planeetan päälle myös tällaisen olentokunnan.  Kiss


tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #7 : 27.11.2006 17:06:34 »

Hmmm... tuopa olikin mielenkiintoinen ajatus, että enkelit olisivat meidän omia luomistöitä Shocked
Ajatuksena tuo onkin aika suuri. Siis tosiaan olemme Luoja ja Arkkienkeli samassa.

Itseasiassa kun tuon keksin, ei mennytkään kuin muutama päivä kun pystyin egoineni lukemaan jo luetut tekstit uudelleen missä oli mainittu tämä asia. Joshua ja Kaarina Niro on tämän ainakin sanonut. Olkoon totuus mikä kenellekkin sopii sillä usko on se tärkein ominaisuus.
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Valo
Vieras
« Vastaus #8 : 27.11.2006 17:14:56 »

koska me olemme vaan kaikki mitä on, ehkä vain aika moneen osaan jaettu.. :Smiley 


t. Slice
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #9 : 27.11.2006 17:40:17 »

Muistuttaisin itsepäisesti myös maadottamisen tärkeyttä.. sillä ei voi värähdellä harmosisesti jos ei jing ja jang ole tasapainossa.. maadoittaminen on jing(äitimaanrakkaus)yhdistettynä jang(Jumalainen kipinä sisälläsi)harmoonisesti.. tästä johtuu chakrojen epätasapaino..
ei fyysisessä kehossa voi olla tasapainossa ilman toista..
Kun nyt viime aikoina on tullut maapallolle niin paljon uutta ja korkeampaa energiaa, sitä luulee että on todella henkistä leijua mahdollisimman korkealla.. mutta olemme täällä maapallolla muuttaaksemme maapallon energiaa.. ja samalla nostamme fyysistä energiaamme..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
astraali
Vieras
« Vastaus #10 : 27.11.2006 18:39:19 »

Hei Mammamamma!
Jos haluat työskennellä enkeleiden kanssa; et tarvitse siihen tietoa chakroista tms. Riittää, että haluat olla yhteydessä heihin.
Suosittelen hiljentymään/meditoimaan ja tekemään selkeän pyynnön enkeleille työskennellä heidän kanssaan. He ovat koko ajan tehneet työtä kanssasi, joten oma tahtosi vain vahvistaa tätä yhteyttä! Smiley

Enkelit eivät voi puuttua meidän vapaaseen tahtoon, joten sinun pitää itse pyytää heitä auttamaan sinua. Voit pyytää heidän apuaan ihan pieniinkin asioihin samoin kuin suuriinkin. Saat apua aina, kun se on mahdollista.

Kun alat työskennellä enkeleiden kanssa, eteesi tupsahtaa kirjoja, tv-ohjelmia, ihmisiä, "sattumia" jne. jotka johdattavat sinua oikealle tielle, pidä vain silmäsi ja sydämmesi auki.  smitten

Chakroja voi toki opetella, vahvistaa jne mutta ne eivät varsinaisesti ole oleellisia enkeleiden kanssa työskennellessä. Toki itsestään huolehtiminen, rauhoittuminen, positiivisuus jne. auttaa yhteydessä. Sekasortoiseen ja negatiiviseen ihmiseen eivät enkelitkään saa yhteyttä, joten ihmisen on tultava puolitiehen vastaan!  smitten

Enkelisi odottavat jo yhteyttäsi, rakastaen sinua! smitten angel
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #11 : 27.11.2006 18:44:00 »

Kerron vielä sen, että työskentely enkeleiden kanssa on aivan uskomattoman ihanaa- taivaallisen ihanaa!  smitten

Mikään ei ole liian pientä tai liian suurta. Saan apua aina, kun se on vain mahdollista. Esimerkiksi jos menen jonnekin autolla, pyydän enkeleiden apua parkkipaikan saamisessa ja aina olen löytänyt -usein sen viimeisenkin- parkkipaikan. Saan apua tavaroiden löytämisessä, ihmisten kanssa toimimisessa tai missä asiassa vain!
Se on molemminpuolista työtä; he auttavat minua ja minä autan heitä.  smitten

Suosittelen!
 smitten
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #12 : 27.11.2006 20:32:07 »

Kerron vielä sen, että työskentely enkeleiden kanssa on aivan uskomattoman ihanaa- taivaallisen ihanaa!  smitten

Mikään ei ole liian pientä tai liian suurta. Saan apua aina, kun se on vain mahdollista. Esimerkiksi jos menen jonnekin autolla, pyydän enkeleiden apua parkkipaikan saamisessa ja aina olen löytänyt -usein sen viimeisenkin- parkkipaikan. Saan apua tavaroiden löytämisessä, ihmisten kanssa toimimisessa tai missä asiassa vain!
Se on molemminpuolista työtä; he auttavat minua ja minä autan heitä.  smitten

Suosittelen!
 smitten

Ihanaltahan tuo kuulostaa  smitten Eiku töihin!  smitten
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 274



Profiili
« Vastaus #13 : 27.11.2006 22:46:57 »

Hmmm... tuopa olikin mielenkiintoinen ajatus, että enkelit olisivat meidän omia luomistöitä Shocked
Ajatuksena tuo onkin aika suuri. Siis tosiaan olemme Luoja ja Arkkienkeli samassa.

Itseasiassa kun tuon keksin, ei mennytkään kuin muutama päivä kun pystyin egoineni lukemaan jo luetut tekstit uudelleen missä oli mainittu tämä asia. Joshua ja Kaarina Niro on tämän ainakin sanonut. Olkoon totuus mikä kenellekkin sopii sillä usko on se tärkein ominaisuus.

Minulle on myös tämä selvinnyt tässä hiljattain syksyn aikana. Shocked
Kun kävin eräässä konsultoinnissa(Hirvansalo),hän sanoi minun aurarakenteessa olevan paljon rakkauden enkeleitä,jotka olen siihen "luonut" eri elämieni aikana.
Nyt kun olen tuota pohtinut,ja kypsynyt,niin kyllä,olen samaa mieltä,että itse luomme myös enkeleitä.... Cheesy angel angel angel
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #14 : 27.11.2006 23:53:00 »

Jännä tilanne äsken.
Menin ulos, laskin pääni, suljin silmäni ja pyysin enkeleiltä apua.
Nostin pääni ylös kohti taivasta ja avasin silmäni, juuri siinä kohtaa mihin katsoin näkyi tähdenlento heti silmät avattuani.
Oliko se viesti enkeleiltä? Tuli ainakin hyvä mieli.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: