Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi chakra  (Luettu 17741 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
inkivääri
Vieras
« Vastaus #30 : 07.04.2007 11:07:06 »

Tuo onkin hyvä muistutus siitä, miten todella pitäisi tehdä koko ajan. Ottaa siunaaminen mukaan arkeen, eikä pantata sitä tärkeisiin hetkiin. Jokainen hetki on tärkeä. Lopulta siunaus alkaa kulkemaan mukana kaikessa kuin itsestään.

Siunausta    angel
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #31 : 07.04.2007 11:48:36 »

Olen monesti ajatellut, että Lari luultavasti siunaa sanomansa ennen kirjoittamistaan tai todellakin tekee jonkun valorituaalin.

Ja vastaisin melkein näin...

Uudet oivallukset on niin hienoja, kun tajuaa, että yksinkertaisuus on se juttu.

Minä en rukoile enkä tee muunlaisia rituaaleja kuin sen, että kun aamulla nousen, en enää sänkyä kosketa. Silloin on jalat maassa  Smiley Teillä on varmaan samalainen rituaali  :Smiley

Kurkun tienoille on ilmeisesti päivityksiäkin olemassa. Minultakin on symbolisesti poistettu aatamin omena ja myöhemmin laitettiin suuri kaulankokoinen valopallo jonnekkin hartiankorkeudelle. Oli senverran nopea tapahtuma etten kerennyt rekisteröidä mihin se todellisuudessa pysähtyi ja mitä edes teen koko pallolla. Räpsäytäppä silmiäsi, hyvä, siinä ajassa tulee joskus valopäivityksiä. Pidetään silmät auki  Grin
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #32 : 07.04.2007 19:50:23 »


EMF-tasapainotuksessa tuota paikkaa kutsutaan yläsydänchakraksi.
Juuri siinä on yksi pisteistä,jossa kristallisäikeet yhdistyvät.
Tuollaisena tuli tietooni viime kesänä,kun jonkun verran olin ko.hoitomuodon kanssa tekemisissä.

Tai en tiedä onko hoito edes oikea sana.Siinä todellakin tasapainottuu ja energia on mahtan valoisaa.Suosittelen! angel
tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #33 : 07.04.2007 20:43:08 »

Juuri samassa kohtaa minulla on kaulaketjussa sauvakristalli - ollut muutaman vuoden, melkein päivittäin Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #34 : 08.04.2007 11:29:26 »

Minulla taas ruusukvartsi riipus..   smitten

Tällä hetkellä siinä kohdassa tunnen kivien vaikutuksen tosi voimakkaasti  angel
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #35 : 08.04.2007 12:04:04 »

Energiakanaviahan me ollaan ylhäältä alas ja takaisin -
chakrat ovat virtauksen säätöventtiileitä siinä putkessa,
kuten vaikka lämpöpatterissa.
Joskus voi tarvita talkkaria työkaluineen niitä availemaan, jos on kovasti jumiin mennyt.
Yleisestiottaen suosittelen asentamaan sellaisen automaattisesti toimivan itsesäätelyjärjestelmän, joka anturoinnin mukaisesti säätää ja pitää siten virtauksen aina sopivana.
 smitten smitten smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #36 : 08.04.2007 12:09:19 »

En tarkoittanutkaan,että ihminen tässä muuta teki kuin toimi kanavana.Ja jälkeenpäin olen kyllä ihan pyytämällä päässyt samaan tilaan. angel

Minusta vaan on kiva kokeilla eri hoitomuotoja,koska katson etten voi mitätöidä mitään hoitomuotoa tietämättä asiasta.

Missään hoitomuodossa ei ihminen yksin tee mitään. smitten
tallennettu

Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: